Jabłońska dyrektorem ds. dystrybucji w A+E Networks UK

Jabłońska dyrektorem ds. dystrybucji w A+E Networks UK

Brief.pl / Ludzie

Koncern medialny A+E Networks UK, joint venture A+E Networks i BSkyB, mianował Katarzynę Jabłońską na nowo utworzone stanowisko director of distribution.

-

Jabłońska odpowiada za linearny i nielinearny rozwój firmy na terenie Wielkiej Brytanii, Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polski, Republiki Południowej Afryki, w krajach Beneluksu i Skandynawii. Jej zadaniem będzie rozwijanie portfolio wysokiej jakości kanałów A+E Networks UK, tj. History, Crime & Investigation Network, BIO oraz H2.  

Jabłońska będzie raportować do Bakoriego Davisa, VP of commercial operations. W przypadku Polski będzie nadzorować działania związane z dystrybucją we współpracy z agencją Program. Jej nominacja wchodzi w życie ze skutkiem natychmiastowym.

Przed dołączeniem do zespołu A+E Networks UK Jabłońska była commerical director w strukturach Universal Global Networks, gdzie odpowiadała za zarządzanie wszystkimi kluczowymi źródłami dochodów spółki, uruchamianie nowych kanałów oraz wdrożenie długookresowej strategii sprzedaży. Pracowała również jako regional director na Europę Środkową w Fox International Channels.

::

A+E Networks UK działa obecnie w 77 krajach na terenie Europy, Afryki oraz Bliskiego Wschodu. Kanały koncernu docierają do ponad 60 milionów gospodarstw domowych i są dostępne w 14 wersjach językowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.