Jabłońska dyrektorem ds. dystrybucji w A+E Networks UK

Jabłońska dyrektorem ds. dystrybucji w A+E Networks UK

Brief.pl / Ludzie

Koncern medialny A+E Networks UK, joint venture A+E Networks i BSkyB, mianował Katarzynę Jabłońską na nowo utworzone stanowisko director of distribution.

-

Jabłońska odpowiada za linearny i nielinearny rozwój firmy na terenie Wielkiej Brytanii, Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polski, Republiki Południowej Afryki, w krajach Beneluksu i Skandynawii. Jej zadaniem będzie rozwijanie portfolio wysokiej jakości kanałów A+E Networks UK, tj. History, Crime & Investigation Network, BIO oraz H2.  

Jabłońska będzie raportować do Bakoriego Davisa, VP of commercial operations. W przypadku Polski będzie nadzorować działania związane z dystrybucją we współpracy z agencją Program. Jej nominacja wchodzi w życie ze skutkiem natychmiastowym.

Przed dołączeniem do zespołu A+E Networks UK Jabłońska była commerical director w strukturach Universal Global Networks, gdzie odpowiadała za zarządzanie wszystkimi kluczowymi źródłami dochodów spółki, uruchamianie nowych kanałów oraz wdrożenie długookresowej strategii sprzedaży. Pracowała również jako regional director na Europę Środkową w Fox International Channels.

::

A+E Networks UK działa obecnie w 77 krajach na terenie Europy, Afryki oraz Bliskiego Wschodu. Kanały koncernu docierają do ponad 60 milionów gospodarstw domowych i są dostępne w 14 wersjach językowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.