Zgłoś się do konkursu raportów społecznych

Zgłoś się do konkursu raportów społecznych

Brief.pl / CSR

Forum Odpowiedzialnego Biznesu, we współpracy z firmą Deloitte i SGS Polska, już po raz 9. organizuje Konkurs Raporty Społeczne, skierowany do firm, które publikują sprawozdania dotyczące swoich działań z zakresu CSR, zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego. Nabór zgłoszeń trwa do końca października.

-

W ramach konkursu Raporty Społeczne, organizowanego od 2007 roku, przyznawane są nagrody firmom, które przygotowują najlepsze sprawozdania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Co ważne, konkurs jest dowodem na to, że raportowanie społeczne powoli staje się trendem w polskim biznesie. Coraz więcej firm dostrzega korzyści płynące z opracowania sprawozdań pozafinansowanych - raporty, które przejrzyście prezentują obraz zarządzania i odpowiedzialnego prowadzenia działalności gospodarczej pozwalają przedsiębiorstwom zwiększyć swoją wiarygodność i zaufanie u inwestorów i interesariuszy. 

- W poprzednich edycjach konkursu najwięcej raportów zgłosiły firmy z branży spożywczej, finansowej, surowcowej oraz energetycznej. Czy w tym roku będzie podobnie? Dowiemy się wkrótce. Niezmiernie jednak cieszy nas, że coraz więcej raportów uwzględnia strategiczne ujęcie CSR. Mamy nadzieję, że w tym roku firmy nas pozytywnie zaskoczą i że wśród nadsyłanych sprawozdań znajdzie się jeszcze więcej raportów przygotowanych zgodnie z uznanymi na świecie wytycznymi sprawozdania informacji niefinansowych - mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Udział w konkursie jest bezpłatny, wystarczy zgłosić sprawozdanie obejmujące rok 2014 przez formularz dostępny na stronie internetowej konkursu www.raportyspoleczne.pl do 31 października.

Celem konkursu jest szerzenie idei raportowania pozafinansowego i pokazanie dobrych praktyk 
w tym zakresie. Jury wyróżni firmy, które podejmują dialog z interesariuszami i w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny prezentują swoje dokonania w publikowanych raportach.  Współorganizatorami konkursu są Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firmy Deloitte i SGS Polska.

::

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak Twoja firma może wprowadzać strategię CSR, nie posiadając przy tym dużych budżetów, przyjdź na konferencję organizowaną przez Brief 29 września, w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska przy ul. Czerskiej 12 w Warszawie. Dowiedz się więcej.

::

fot. Fotolia/Marco2811

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.