Zgłoś się do konkursu raportów społecznych

Zgłoś się do konkursu raportów społecznych

Brief.pl / CSR

Forum Odpowiedzialnego Biznesu, we współpracy z firmą Deloitte i SGS Polska, już po raz 9. organizuje Konkurs Raporty Społeczne, skierowany do firm, które publikują sprawozdania dotyczące swoich działań z zakresu CSR, zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego. Nabór zgłoszeń trwa do końca października.

-

W ramach konkursu Raporty Społeczne, organizowanego od 2007 roku, przyznawane są nagrody firmom, które przygotowują najlepsze sprawozdania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Co ważne, konkurs jest dowodem na to, że raportowanie społeczne powoli staje się trendem w polskim biznesie. Coraz więcej firm dostrzega korzyści płynące z opracowania sprawozdań pozafinansowanych - raporty, które przejrzyście prezentują obraz zarządzania i odpowiedzialnego prowadzenia działalności gospodarczej pozwalają przedsiębiorstwom zwiększyć swoją wiarygodność i zaufanie u inwestorów i interesariuszy. 

- W poprzednich edycjach konkursu najwięcej raportów zgłosiły firmy z branży spożywczej, finansowej, surowcowej oraz energetycznej. Czy w tym roku będzie podobnie? Dowiemy się wkrótce. Niezmiernie jednak cieszy nas, że coraz więcej raportów uwzględnia strategiczne ujęcie CSR. Mamy nadzieję, że w tym roku firmy nas pozytywnie zaskoczą i że wśród nadsyłanych sprawozdań znajdzie się jeszcze więcej raportów przygotowanych zgodnie z uznanymi na świecie wytycznymi sprawozdania informacji niefinansowych - mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Udział w konkursie jest bezpłatny, wystarczy zgłosić sprawozdanie obejmujące rok 2014 przez formularz dostępny na stronie internetowej konkursu www.raportyspoleczne.pl do 31 października.

Celem konkursu jest szerzenie idei raportowania pozafinansowego i pokazanie dobrych praktyk 
w tym zakresie. Jury wyróżni firmy, które podejmują dialog z interesariuszami i w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny prezentują swoje dokonania w publikowanych raportach.  Współorganizatorami konkursu są Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firmy Deloitte i SGS Polska.

::

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak Twoja firma może wprowadzać strategię CSR, nie posiadając przy tym dużych budżetów, przyjdź na konferencję organizowaną przez Brief 29 września, w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska przy ul. Czerskiej 12 w Warszawie. Dowiedz się więcej.

::

fot. Fotolia/Marco2811

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.