Szybka lekcja marketingu. Google udostępnił nową wersję aplikacji Primer

Szybka lekcja marketingu. Google udostępnił nową wersję aplikacji Primer

Brief.pl / Aktualności

Aplikacje firmy Google codziennie udogadniają życie przedsiębiorców. Teraz do zestawu narzędzi takich, jak Gmail, Dysk Google czy Mapy dołącza kolejny program, którego celem jest ułatwienie prowadzenia działalności marketingowej startupów - Google Primer.

-

Google Primer wystartował niemal rok temu. Testowa wersja aplikacji, skierowana do marketerów, oferowała krótkie lekcje z obszaru marketingu, które miały pomóc użytkownikom lepiej poznać tematy związane m.in. z content marketingiem lub monitoringiem mediów. Testy oprogramowania trwały kilkanaście miesięcy i dopiero wczoraj zmodernizowana aplikacja została oficjalnie uruchomiona. W ramach nowej wersji udostępniony został rozszerzony spis tematów mini-lekcji, w tym takie, jak responsywny design, automatyzacja czy reklamy w wyszukiwarce.

google primer

Google Primer ma na celu pomóc marketerom, niezależnie od tego, czy są właścicielami małego biznesu, czy pracują w dużym przedsiębiorstwie, być na bieżąco z narzędziami dostępnymi na rynku, dzięki którym Ci mają szansę lepiej wykonywać swoją pracę. Co ważne, aplikacja oferuje krótkie lekcje, które mogą być wyświetlane nawet w trybie offline, co znacznie ułatwia uczenie się w takich miejscach, jak samolot czy pociąg.

Zgodnie z zapowiedziami firmy, w każdym tygodniu aplikacja będzie uzupełniana o kolejne tematy i lekcje. Użytkownicy oprogramowania będą mieli możliwość zapisania swoich postępów w nauce na swoim profilu, a także zachowania interesujących ich treści na później lub podzielenia się nimi z innymi.

google primer

Nowa wersja aplikacji różni się od tej uruchomionej kilkanaście miesięcy temu przede wszystkim zakresem treściowym. Zgodnie ze słowami firmy Google, teraz mini-lekcje będą dotyczyły nie tylko podstawowych pojęć, ale również bardziej zaawansowanych tematów. Nad treściami w aplikacji pracują zarówno pracownicy Google’a, jak i eksperci z branży, którzy wspólnie pilnują, by oferowane informacje nie były pełne żargonu marketingowego, tak, by osoby dopiero zaczynające pracę w tym obszarze również mogły wyciągnąć z aplikacji jak najwięcej.

Google Primer dostępny jest bezpłatnie w sklepie iTunesGoogle Play

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.