Szybka lekcja marketingu. Google udostępnił nową wersję aplikacji Primer

Szybka lekcja marketingu. Google udostępnił nową wersję aplikacji Primer

Brief.pl / Aktualności

Aplikacje firmy Google codziennie udogadniają życie przedsiębiorców. Teraz do zestawu narzędzi takich, jak Gmail, Dysk Google czy Mapy dołącza kolejny program, którego celem jest ułatwienie prowadzenia działalności marketingowej startupów - Google Primer.

-

Google Primer wystartował niemal rok temu. Testowa wersja aplikacji, skierowana do marketerów, oferowała krótkie lekcje z obszaru marketingu, które miały pomóc użytkownikom lepiej poznać tematy związane m.in. z content marketingiem lub monitoringiem mediów. Testy oprogramowania trwały kilkanaście miesięcy i dopiero wczoraj zmodernizowana aplikacja została oficjalnie uruchomiona. W ramach nowej wersji udostępniony został rozszerzony spis tematów mini-lekcji, w tym takie, jak responsywny design, automatyzacja czy reklamy w wyszukiwarce.

google primer

Google Primer ma na celu pomóc marketerom, niezależnie od tego, czy są właścicielami małego biznesu, czy pracują w dużym przedsiębiorstwie, być na bieżąco z narzędziami dostępnymi na rynku, dzięki którym Ci mają szansę lepiej wykonywać swoją pracę. Co ważne, aplikacja oferuje krótkie lekcje, które mogą być wyświetlane nawet w trybie offline, co znacznie ułatwia uczenie się w takich miejscach, jak samolot czy pociąg.

Zgodnie z zapowiedziami firmy, w każdym tygodniu aplikacja będzie uzupełniana o kolejne tematy i lekcje. Użytkownicy oprogramowania będą mieli możliwość zapisania swoich postępów w nauce na swoim profilu, a także zachowania interesujących ich treści na później lub podzielenia się nimi z innymi.

google primer

Nowa wersja aplikacji różni się od tej uruchomionej kilkanaście miesięcy temu przede wszystkim zakresem treściowym. Zgodnie ze słowami firmy Google, teraz mini-lekcje będą dotyczyły nie tylko podstawowych pojęć, ale również bardziej zaawansowanych tematów. Nad treściami w aplikacji pracują zarówno pracownicy Google’a, jak i eksperci z branży, którzy wspólnie pilnują, by oferowane informacje nie były pełne żargonu marketingowego, tak, by osoby dopiero zaczynające pracę w tym obszarze również mogły wyciągnąć z aplikacji jak najwięcej.

Google Primer dostępny jest bezpłatnie w sklepie iTunesGoogle Play

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.