wp - grudzien 2016

Szybka lekcja marketingu. Google udostępnił nową wersję aplikacji Primer

Szybka lekcja marketingu. Google udostępnił nową wersję aplikacji Primer

Brief.pl / Aktualności

Aplikacje firmy Google codziennie udogadniają życie przedsiębiorców. Teraz do zestawu narzędzi takich, jak Gmail, Dysk Google czy Mapy dołącza kolejny program, którego celem jest ułatwienie prowadzenia działalności marketingowej startupów - Google Primer.

-

Google Primer wystartował niemal rok temu. Testowa wersja aplikacji, skierowana do marketerów, oferowała krótkie lekcje z obszaru marketingu, które miały pomóc użytkownikom lepiej poznać tematy związane m.in. z content marketingiem lub monitoringiem mediów. Testy oprogramowania trwały kilkanaście miesięcy i dopiero wczoraj zmodernizowana aplikacja została oficjalnie uruchomiona. W ramach nowej wersji udostępniony został rozszerzony spis tematów mini-lekcji, w tym takie, jak responsywny design, automatyzacja czy reklamy w wyszukiwarce.

google primer

Google Primer ma na celu pomóc marketerom, niezależnie od tego, czy są właścicielami małego biznesu, czy pracują w dużym przedsiębiorstwie, być na bieżąco z narzędziami dostępnymi na rynku, dzięki którym Ci mają szansę lepiej wykonywać swoją pracę. Co ważne, aplikacja oferuje krótkie lekcje, które mogą być wyświetlane nawet w trybie offline, co znacznie ułatwia uczenie się w takich miejscach, jak samolot czy pociąg.

Zgodnie z zapowiedziami firmy, w każdym tygodniu aplikacja będzie uzupełniana o kolejne tematy i lekcje. Użytkownicy oprogramowania będą mieli możliwość zapisania swoich postępów w nauce na swoim profilu, a także zachowania interesujących ich treści na później lub podzielenia się nimi z innymi.

google primer

Nowa wersja aplikacji różni się od tej uruchomionej kilkanaście miesięcy temu przede wszystkim zakresem treściowym. Zgodnie ze słowami firmy Google, teraz mini-lekcje będą dotyczyły nie tylko podstawowych pojęć, ale również bardziej zaawansowanych tematów. Nad treściami w aplikacji pracują zarówno pracownicy Google’a, jak i eksperci z branży, którzy wspólnie pilnują, by oferowane informacje nie były pełne żargonu marketingowego, tak, by osoby dopiero zaczynające pracę w tym obszarze również mogły wyciągnąć z aplikacji jak najwięcej.

Google Primer dostępny jest bezpłatnie w sklepie iTunesGoogle Play

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.