68. nominowanych do tegorocznych nagród Effie

68. nominowanych do tegorocznych nagród Effie

Brief.pl / Aktualności

W tym roku jury XVI edycji jednego z ważniejszych konkursów marketingowych w Polsce nominowało do nagród 68 kampanii. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 12 października br. w trakcie Gali Effie Awards.

-

Effie Awards to organizowany w 40 krajach na świecie, w tym w Polsce, konkurs marketingowy, w którym kampanie wyróżniane są przede wszystkim z uwagi na ich efektywność oraz wyniki biznesowe. Tegoroczne polskie jury eksperckie składające się z 90 osób - praktyków, ekspertów, autorytetów w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej i marketingu - będzie oceniało nominowane kampanie pod kątem czterech kryteriów: wyzwania strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. W tym roku o wyróżnienie będzie walczyło 68 kampanii.

Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce licencję na prowadzenie Effie Awards od 1999 roku posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

W ubiegłym roku Grand Prix konkursu zdobyła kampania „Idealny pracownik banku”, zrealizowana przez takie podmioty, jak DDB Warszawa, OS3 multimedia, Universal McCann oraz Value Media za kampanię „Idealny pracownik banku” dla PKO Banku Polskiego. Za najbardziej efektywną agencję uznano DDB Warszawa, zaś najefektywniejszym domem mediowym został Starcom MediaVest Group. 

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.