68. nominowanych do tegorocznych nagród Effie

68. nominowanych do tegorocznych nagród Effie

Brief.pl / Aktualności

W tym roku jury XVI edycji jednego z ważniejszych konkursów marketingowych w Polsce nominowało do nagród 68 kampanii. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 12 października br. w trakcie Gali Effie Awards.

-

Effie Awards to organizowany w 40 krajach na świecie, w tym w Polsce, konkurs marketingowy, w którym kampanie wyróżniane są przede wszystkim z uwagi na ich efektywność oraz wyniki biznesowe. Tegoroczne polskie jury eksperckie składające się z 90 osób - praktyków, ekspertów, autorytetów w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej i marketingu - będzie oceniało nominowane kampanie pod kątem czterech kryteriów: wyzwania strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. W tym roku o wyróżnienie będzie walczyło 68 kampanii.

Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce licencję na prowadzenie Effie Awards od 1999 roku posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

W ubiegłym roku Grand Prix konkursu zdobyła kampania „Idealny pracownik banku”, zrealizowana przez takie podmioty, jak DDB Warszawa, OS3 multimedia, Universal McCann oraz Value Media za kampanię „Idealny pracownik banku” dla PKO Banku Polskiego. Za najbardziej efektywną agencję uznano DDB Warszawa, zaś najefektywniejszym domem mediowym został Starcom MediaVest Group. 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.