68. nominowanych do tegorocznych nagród Effie

68. nominowanych do tegorocznych nagród Effie

Brief.pl / Aktualności

W tym roku jury XVI edycji jednego z ważniejszych konkursów marketingowych w Polsce nominowało do nagród 68 kampanii. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 12 października br. w trakcie Gali Effie Awards.

-

Effie Awards to organizowany w 40 krajach na świecie, w tym w Polsce, konkurs marketingowy, w którym kampanie wyróżniane są przede wszystkim z uwagi na ich efektywność oraz wyniki biznesowe. Tegoroczne polskie jury eksperckie składające się z 90 osób - praktyków, ekspertów, autorytetów w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej i marketingu - będzie oceniało nominowane kampanie pod kątem czterech kryteriów: wyzwania strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. W tym roku o wyróżnienie będzie walczyło 68 kampanii.

Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce licencję na prowadzenie Effie Awards od 1999 roku posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

W ubiegłym roku Grand Prix konkursu zdobyła kampania „Idealny pracownik banku”, zrealizowana przez takie podmioty, jak DDB Warszawa, OS3 multimedia, Universal McCann oraz Value Media za kampanię „Idealny pracownik banku” dla PKO Banku Polskiego. Za najbardziej efektywną agencję uznano DDB Warszawa, zaś najefektywniejszym domem mediowym został Starcom MediaVest Group. 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.