wp - grudzien 2016

68. nominowanych do tegorocznych nagród Effie

68. nominowanych do tegorocznych nagród Effie

Brief.pl / Aktualności

W tym roku jury XVI edycji jednego z ważniejszych konkursów marketingowych w Polsce nominowało do nagród 68 kampanii. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 12 października br. w trakcie Gali Effie Awards.

-

Effie Awards to organizowany w 40 krajach na świecie, w tym w Polsce, konkurs marketingowy, w którym kampanie wyróżniane są przede wszystkim z uwagi na ich efektywność oraz wyniki biznesowe. Tegoroczne polskie jury eksperckie składające się z 90 osób - praktyków, ekspertów, autorytetów w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej i marketingu - będzie oceniało nominowane kampanie pod kątem czterech kryteriów: wyzwania strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. W tym roku o wyróżnienie będzie walczyło 68 kampanii.

Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce licencję na prowadzenie Effie Awards od 1999 roku posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

W ubiegłym roku Grand Prix konkursu zdobyła kampania „Idealny pracownik banku”, zrealizowana przez takie podmioty, jak DDB Warszawa, OS3 multimedia, Universal McCann oraz Value Media za kampanię „Idealny pracownik banku” dla PKO Banku Polskiego. Za najbardziej efektywną agencję uznano DDB Warszawa, zaś najefektywniejszym domem mediowym został Starcom MediaVest Group. 

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.