Żabka powierza wybór win ekspertowi

Żabka powierza wybór win ekspertowi

Brief.pl / Aktualności

Kupując wino w sieciach Żabka lub Freshmarket, warto pamiętać, że od początku tego roku współpracuje z nimi Andrzej Strzelczyk, Mistrz Polski Sommelierów 2013. Strzelczyk zajmuje się przede wszystkim oceną win, które mają trafić do sprzedaży i rekomenduje najlepsze. Prowadzi także szkolenia dla ajentów oraz sprzedawców z zakresu podstaw enologii oraz degustacji win.

-

- Będąc jeszcze "na gorąco" po mistrzostwach mogę powiedzieć, że ogromnie się cieszę z obrony tytułu. Rywalizacja nigdy nie jest łatwa, a i konkurencja była duża. Staram się na bieżąco przygotowywać przez cały rok, zdobywać nowe doświadczenia i cały czas poszerzać swoją wiedzę. Tegoroczne Mistrzostwa urozmaicone były kilkoma nowymi konkurencjami, publiczność również dopisała, a to znak, że jest w Polsce spora grupa ludzi głęboko zainteresowana tematem wina, jego degustacją czy serwisem. Jestem dumny, że będę mógł reprezentować nasz kraj na mistrzostwach Europy w tym roku we wrześniu, w San Remo - mówi Andrzej Strzelczyk, Mistrz Polski Sommelierów 2013.

Porady na temat degustacji win autorstwa Mistrza Polski Sommelierów można znaleźć na następujących stronach:

www.zabka.pl/pl/porady-i-artykuly-o-winie
http://www.freshmarket.pl/wino

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.