Żabka powierza wybór win ekspertowi

Żabka powierza wybór win ekspertowi

Brief.pl / Aktualności

Kupując wino w sieciach Żabka lub Freshmarket, warto pamiętać, że od początku tego roku współpracuje z nimi Andrzej Strzelczyk, Mistrz Polski Sommelierów 2013. Strzelczyk zajmuje się przede wszystkim oceną win, które mają trafić do sprzedaży i rekomenduje najlepsze. Prowadzi także szkolenia dla ajentów oraz sprzedawców z zakresu podstaw enologii oraz degustacji win.

-

- Będąc jeszcze "na gorąco" po mistrzostwach mogę powiedzieć, że ogromnie się cieszę z obrony tytułu. Rywalizacja nigdy nie jest łatwa, a i konkurencja była duża. Staram się na bieżąco przygotowywać przez cały rok, zdobywać nowe doświadczenia i cały czas poszerzać swoją wiedzę. Tegoroczne Mistrzostwa urozmaicone były kilkoma nowymi konkurencjami, publiczność również dopisała, a to znak, że jest w Polsce spora grupa ludzi głęboko zainteresowana tematem wina, jego degustacją czy serwisem. Jestem dumny, że będę mógł reprezentować nasz kraj na mistrzostwach Europy w tym roku we wrześniu, w San Remo - mówi Andrzej Strzelczyk, Mistrz Polski Sommelierów 2013.

Porady na temat degustacji win autorstwa Mistrza Polski Sommelierów można znaleźć na następujących stronach:

www.zabka.pl/pl/porady-i-artykuly-o-winie
http://www.freshmarket.pl/wino

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.