Pomóż zbadać polską branżę startupów

Pomóż zbadać polską branżę startupów

Brief.pl / Aktualności

Fundacja Startup Poland kończy dziś badanie polskiej branży startupów. Jeśli chcesz pomóc, masz na to ostatnią szansę.

-

Celem ankiety Startup Poland jest stworzenie pierwszego raportu o polskich startupach, który zostanie opublikowany przez fundację oraz posłuży badaniom naukowym. Publikacje wyników nie będą zawierały nazw firm ani przyporządkowywały odpowiedzi konkretnym podmiotom lub osobom.

Ankieta jest podzielona na dwie części. Poza trzema pierwszymi pytaniami, wszystkie pozostałe są dobrowolne.

W ankiecie pojęcie „firma” lub „startup” jest rozumiane jako pojedynczy projekt (w sensie oddzielnego produktu). Jeśli firma prowadzi więcej „startupów”, autorzy proszą o wypełnienie ankiety dla każdego z nich oddzielnie. Jeśli zaś Twój startup działa jak agencja (np. software house), to traktują go w całości jako pojedynczy projekt. Najlepiej, aby ankietę wypełniła osoba będąca (współ)założycielem lub CEO startupu (kierownikiem projektu).

Jeśli Twój startup nie jest jeszcze formalnie zarejestrowany, ale dobrze rokuje - wypełnij ankietę, ale zaznacz koniecznie ten fakt we właściwych miejscach.

Wypełnienie ankiety zajmuje ok. 20 min i wymaga skupienia. Dzięki pozyskanej wiedzy wszyscy będziemy lepiej rozumieć tę branżę, a fundacja - reprezentować jej interesy.

WYPEŁNIJ ANKIETĘ STARTUP POLAND

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.