Pomóż zbadać polską branżę startupów

Pomóż zbadać polską branżę startupów

Brief.pl / Aktualności

Fundacja Startup Poland kończy dziś badanie polskiej branży startupów. Jeśli chcesz pomóc, masz na to ostatnią szansę.

-

Celem ankiety Startup Poland jest stworzenie pierwszego raportu o polskich startupach, który zostanie opublikowany przez fundację oraz posłuży badaniom naukowym. Publikacje wyników nie będą zawierały nazw firm ani przyporządkowywały odpowiedzi konkretnym podmiotom lub osobom.

Ankieta jest podzielona na dwie części. Poza trzema pierwszymi pytaniami, wszystkie pozostałe są dobrowolne.

W ankiecie pojęcie „firma” lub „startup” jest rozumiane jako pojedynczy projekt (w sensie oddzielnego produktu). Jeśli firma prowadzi więcej „startupów”, autorzy proszą o wypełnienie ankiety dla każdego z nich oddzielnie. Jeśli zaś Twój startup działa jak agencja (np. software house), to traktują go w całości jako pojedynczy projekt. Najlepiej, aby ankietę wypełniła osoba będąca (współ)założycielem lub CEO startupu (kierownikiem projektu).

Jeśli Twój startup nie jest jeszcze formalnie zarejestrowany, ale dobrze rokuje - wypełnij ankietę, ale zaznacz koniecznie ten fakt we właściwych miejscach.

Wypełnienie ankiety zajmuje ok. 20 min i wymaga skupienia. Dzięki pozyskanej wiedzy wszyscy będziemy lepiej rozumieć tę branżę, a fundacja - reprezentować jej interesy.

WYPEŁNIJ ANKIETĘ STARTUP POLAND

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.