KTO WYSTĄPI NA KONFERENCJI „CSR – STRATEGIA BEZ WIELKICH BUDŻETÓW”? Marta Zbucka

KTO WYSTĄPI NA KONFERENCJI „CSR – STRATEGIA BEZ WIELKICH BUDŻETÓW”? Marta Zbucka

Brief.pl / Eventy

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. W jej trakcie Marta Zbucka opowie o odpowiedzialnych praktykach zakupowych na przykładzie strategii CSR Grupy Kapitałowej LOTOS.

-

Marta Zbucka - Szef Biura Zakupów Korporacyjnych w Grupie LOTOS

Doktor nauk prawnych. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła program MBA GFKM i Erasmus University of Rotterdam oraz Human Resources Management na University of St. Andrews.

Z LOTOSEM związana od 15 lat. Obecnie odpowiada m.in. za kreowanie polityki zakupowej oraz określanie standardów korporacyjnych w Grupie Kapitałowej LOTOS dotyczących zakupów towarów i usług, wyboru kontrahentów i zawierania umów. Zapewnia doradztwo prawne oraz współpracuje z kancelariami prawnymi. Współdziała z rzecznikami patentowymi w zakresie zarządzania patentami oraz ochroną własności przemysłowej i intelektualnej. Jej staraniem powstały regulacje dotyczące współpracy Grupy Kapitałowej LOTOS z dostawcami, a utworzony portal Dla dostawców w serwisie www.lotos.pl został uznany przez FOB za przykład dobrej praktyki CSR. Pełni funkcję Rzecznika ds. etyki Grupy Kapitałowej LOTOS.

Przez 8 lat pracowała w LOTOS Petrobaltic jako Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich i Organizacji. Była także Pełnomocnikiem Zarządu ds. związków zawodowych. Wcześniej pracowała w koncernach międzynarodowych.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

::

fot. Fotolia/BillionPhotos.com

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.