KTO WYSTĄPI NA KONFERENCJI „CSR – STRATEGIA BEZ WIELKICH BUDŻETÓW”? Marta Zbucka

KTO WYSTĄPI NA KONFERENCJI „CSR – STRATEGIA BEZ WIELKICH BUDŻETÓW”? Marta Zbucka

Brief.pl / Eventy

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. W jej trakcie Marta Zbucka opowie o odpowiedzialnych praktykach zakupowych na przykładzie strategii CSR Grupy Kapitałowej LOTOS.

-

Marta Zbucka - Szef Biura Zakupów Korporacyjnych w Grupie LOTOS

Doktor nauk prawnych. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła program MBA GFKM i Erasmus University of Rotterdam oraz Human Resources Management na University of St. Andrews.

Z LOTOSEM związana od 15 lat. Obecnie odpowiada m.in. za kreowanie polityki zakupowej oraz określanie standardów korporacyjnych w Grupie Kapitałowej LOTOS dotyczących zakupów towarów i usług, wyboru kontrahentów i zawierania umów. Zapewnia doradztwo prawne oraz współpracuje z kancelariami prawnymi. Współdziała z rzecznikami patentowymi w zakresie zarządzania patentami oraz ochroną własności przemysłowej i intelektualnej. Jej staraniem powstały regulacje dotyczące współpracy Grupy Kapitałowej LOTOS z dostawcami, a utworzony portal Dla dostawców w serwisie www.lotos.pl został uznany przez FOB za przykład dobrej praktyki CSR. Pełni funkcję Rzecznika ds. etyki Grupy Kapitałowej LOTOS.

Przez 8 lat pracowała w LOTOS Petrobaltic jako Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich i Organizacji. Była także Pełnomocnikiem Zarządu ds. związków zawodowych. Wcześniej pracowała w koncernach międzynarodowych.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

::

fot. Fotolia/BillionPhotos.com

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.