KTO WYSTĄPI NA KONFERENCJI „CSR – STRATEGIA BEZ WIELKICH BUDŻETÓW”? Marta Zbucka

KTO WYSTĄPI NA KONFERENCJI „CSR – STRATEGIA BEZ WIELKICH BUDŻETÓW”? Marta Zbucka

Brief.pl / Eventy

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. W jej trakcie Marta Zbucka opowie o odpowiedzialnych praktykach zakupowych na przykładzie strategii CSR Grupy Kapitałowej LOTOS.

-

Marta Zbucka - Szef Biura Zakupów Korporacyjnych w Grupie LOTOS

Doktor nauk prawnych. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła program MBA GFKM i Erasmus University of Rotterdam oraz Human Resources Management na University of St. Andrews.

Z LOTOSEM związana od 15 lat. Obecnie odpowiada m.in. za kreowanie polityki zakupowej oraz określanie standardów korporacyjnych w Grupie Kapitałowej LOTOS dotyczących zakupów towarów i usług, wyboru kontrahentów i zawierania umów. Zapewnia doradztwo prawne oraz współpracuje z kancelariami prawnymi. Współdziała z rzecznikami patentowymi w zakresie zarządzania patentami oraz ochroną własności przemysłowej i intelektualnej. Jej staraniem powstały regulacje dotyczące współpracy Grupy Kapitałowej LOTOS z dostawcami, a utworzony portal Dla dostawców w serwisie www.lotos.pl został uznany przez FOB za przykład dobrej praktyki CSR. Pełni funkcję Rzecznika ds. etyki Grupy Kapitałowej LOTOS.

Przez 8 lat pracowała w LOTOS Petrobaltic jako Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich i Organizacji. Była także Pełnomocnikiem Zarządu ds. związków zawodowych. Wcześniej pracowała w koncernach międzynarodowych.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

::

fot. Fotolia/BillionPhotos.com

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.