Saule Technologies z nowym inwestorem

Saule Technologies z nowym inwestorem

Brief.pl / Aktualności

Założona przez Olgę Malinkiewicz firma Saule Technologies skupia się na rozwoju technologii fotowoltaicznych opartych na perowskitach. Zainwestował w nią japoński milioner Hideo Sawada, który przeznaczył na rozwój i komercjalizację produktu 20 mln złotych.

-

Jak informuje Saule Technologies do przełomowego wydarzenia doszło po spotkaniu we wrocławskim laboratorium Saule Technologies, które wizytował przedstawiciel japońskiego biznesmena. Znany inwestor zobowiązał się do zaangażowania kapitałowego oraz wsparcia spółki w nawiązaniu nowych relacji biznesowych.

W ubiegłym roku firma otrzymała grant z unijnego Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój zarządzanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Pieniądze zostały przeznaczone na wykonanie  „pierwszego na świecie ultra cienkiego ogniwa fotowoltaicznego na bazie perowskitów, nadrukowanego metodą electronic inkjet na podkład elastyczny” . Jednak aby ów projekt zrealizować Malinkiewicz potrzebowała 34,6 mln złotych, dotacja natomiast wynosiła 25,5 mln złotych. Od tego czasu Saule Technologies poszukiwało inwestora, dzięki któremu mogliby sfinalizować projekt.

– Firma Saule staje się powoli firmą o zasięgu globalnym. Bardzo nas cieszy możliwość wymiany doświadczeń, a także kreowania nowych produktów przy udziale największych i najbardziej doświadczonych marek na świecie. Nasza wizyta w siedzibie Airbus była bardzo owocna, gdyż bardzo szybko zdefiniowaliśmy wspólne cele projektowe, a także zaplanowaliśmy kolejne strategiczne kroki. Jest nam niezmiernie miło współpracować w towarzystwie inżynierów firmy Airbus – komentuje Artur Kupczunas, wiceprezes i jeden z założycieli Saule Technologies.

Podpisanie umowy z Hideo Sawada to jednak nie jedyny sukces spółki. Firma nawiązała bowiem także współpracę z ARP Venture należącym do Agencji Rozwoju Przemysłu.

::

Projekt kierowany przez Olgę Malinkiewicz znalazł się w zestawieniu 15 kreatywnych w nauce magazynu BRIEF. Więcej na temat projektu oraz samego zestawienia.

::

Źródło: cire.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.