Facebook w rozmowie z przedsiębiorcami

Facebook w rozmowie z przedsiębiorcami

Brief.pl / Aktualności

Facebook, największa na świecie sieć społecznościowa, już od dawna pełni nie tylko rolę platformy spotkań znajomych - dzisiaj jest to również jedno z ważniejszych narzędzi komunikacji marketingowej. Założyciele portalu zdają sobie jednak sprawę z tego, że mimo wielu zalet, ma ono również takie cechy, które wymagają udoskonalenia. Aby poznać głos i opinie osób, które bardzo często wykorzystują Facebooka do działań promocyjnych, czyli tych prowadzących małe i średnie przedsiębiorstwa, firma organizuje spotkania z przedstawicielami tego sektora. Jedno z nich miało miejsce w czwartek, 10 wrześnie br., w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski.

-

W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele takich firm, jak Lawmore, Znany Lekarz, Szyjemy Sukienki, Takie Kwiatki, Audioteka oraz Polka Bikes. Pośród przedstawicieli Facebooka znaleźli się m.in. się zaś Nicola Mendelsohn, VP EMEA oraz Helen Smith, Head of Community Engagement, SMB EMEA oraz Robert Bednarski, CEE Country Director.

Facebook Nicola Mendelsohn

Jak powiedziała Nicola Mendelsohn: „Z Facebooka korzysta ponad 13 milionów osób w Polsce. 84 proc. z nich jest połączone z przynajmniej jedną firmą z sektora MŚP. Polska czerpie także korzyści z wykorzystania mobile – 75 proc. osób łączy się za pośrednictwem urządzeń mobilnych, które stały się kluczowym kanałem dotarcia do klientów. Co szczególnie interesujące i wyjątkowe dla tego rynku to fakt, że w porównaniu do średniej na świecie, w Polsce za pośrednictwem Facebooka wysyła się ponad 50 proc. więcej wiadomości skierowanych do firm. Facebook na wiele różnych sposobów demokratyzuje marketing. Dokładamy wszelkich starań, aby uczynić oferowane przez nas narzędzia reklamowe jeszcze bardziej przystępnymi i łatwiejszymi w obsłudze dla firm z każdej branży i każdej wielkości. Jesteście wspaniałym przykładem, że to działa”

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.