wp - grudzien 2016

Facebook w rozmowie z przedsiębiorcami

Facebook w rozmowie z przedsiębiorcami

Brief.pl / Aktualności

Facebook, największa na świecie sieć społecznościowa, już od dawna pełni nie tylko rolę platformy spotkań znajomych - dzisiaj jest to również jedno z ważniejszych narzędzi komunikacji marketingowej. Założyciele portalu zdają sobie jednak sprawę z tego, że mimo wielu zalet, ma ono również takie cechy, które wymagają udoskonalenia. Aby poznać głos i opinie osób, które bardzo często wykorzystują Facebooka do działań promocyjnych, czyli tych prowadzących małe i średnie przedsiębiorstwa, firma organizuje spotkania z przedstawicielami tego sektora. Jedno z nich miało miejsce w czwartek, 10 wrześnie br., w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski.

-

W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele takich firm, jak Lawmore, Znany Lekarz, Szyjemy Sukienki, Takie Kwiatki, Audioteka oraz Polka Bikes. Pośród przedstawicieli Facebooka znaleźli się m.in. się zaś Nicola Mendelsohn, VP EMEA oraz Helen Smith, Head of Community Engagement, SMB EMEA oraz Robert Bednarski, CEE Country Director.

Facebook Nicola Mendelsohn

Jak powiedziała Nicola Mendelsohn: „Z Facebooka korzysta ponad 13 milionów osób w Polsce. 84 proc. z nich jest połączone z przynajmniej jedną firmą z sektora MŚP. Polska czerpie także korzyści z wykorzystania mobile – 75 proc. osób łączy się za pośrednictwem urządzeń mobilnych, które stały się kluczowym kanałem dotarcia do klientów. Co szczególnie interesujące i wyjątkowe dla tego rynku to fakt, że w porównaniu do średniej na świecie, w Polsce za pośrednictwem Facebooka wysyła się ponad 50 proc. więcej wiadomości skierowanych do firm. Facebook na wiele różnych sposobów demokratyzuje marketing. Dokładamy wszelkich starań, aby uczynić oferowane przez nas narzędzia reklamowe jeszcze bardziej przystępnymi i łatwiejszymi w obsłudze dla firm z każdej branży i każdej wielkości. Jesteście wspaniałym przykładem, że to działa”

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.