Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Mirella Panek-Owsiańska i Marcin Grzybek

Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Mirella Panek-Owsiańska i Marcin Grzybek

Brief.pl / Aktualności

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. Udział w niej wezmą Mirella Panek-Owsiańska i Marcin Grzybek z Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

-

Mirella Panek-Owsiańska, prezeska zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Absolwentka nauk politycznych o specjalności marketing polityczny; Szkoły Liderów oraz programów International Visitors Departamentu Stanu USA poświęconych demokracji, prawom człowieka i CSR. Stypendystka Lecha Wałęsy i Rady Europy.

Odpowiada za kontakty z kluczowymi interesariuszami w Polsce, współpracuje z CSR Europe i The World Business Council for Sustainable Development (WBCSD). Autorka artykułów i komentarzy prasowych, członkini jury konkursu Raporty Społeczne oraz innych konkursów poświęconych społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi zajęcia dla studentów na podyplomowych studiach z zakresu CSR i PR.

Była ekspertka w Komitecie Technicznym ds. Społecznej Odpowiedzialności w ramach Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, brała udział w tworzeniu i promocji Normy ISO 26000. Członkini Grupy Roboczej ds. promocji odpowiedzialnego biznesu przy Ministerstwie Gospodarki.

Posiada doświadczenie współpracy z trzema sektorami, przez wiele lat zajmowała się polityką, koordynowała program „Demokracja bez kobiet to pół demokracji”, współpracowała m.in. z Hanną Suchocką i Barbarą Piwnik. Trenerka – przeszkoliła ponad 500 działaczy i działaczek społecznych i politycznych, m.in. z Białorusi, Kuby, Serbii i Kirgistanu. Przez 4 lata pełniła funkcję rzeczniczki prasowej polskiej sekcji Amnesty International.

Mama małej Zojki. Lubi podróżować z mężem po Azji, nie wyobraża sobie życia bez Internetu.

Marcin Grzybek, menedżer projektów w Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Zajmuje się przygotowywaniem publikacji, organizacją wydarzeń, a także koordynuje projekty badawcze realizowane przez FOB. W latach 2010-2013 koordynował projekt „RespEn. Odpowiedzialna przedsiębiorczość” skierowany do przedsiębiorstw z sektora mśp na Pomorzu, w ramach którego m.in. zrealizowano badanie na próbie 250 firm, a także przeprowadzono szkolenia dla 60 przedsiębiorstw. Odpowiedzialny był za przygotowanie II Anty-Konferencji CSR, największej konferencji organizowanej przez FOB w 2014 r. Redagował i koordynował przygotowanie 12. i 13. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Autor licznych artykułów dotyczących CSR, prowadzi szkolenia z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Juror w plebiscycie „Równa Firma” i konkursie „Ekoodpowiedzialni w biznesie”.

Absolwent Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada doświadczenie z pracy w agencji reklamowej, gdzie realizował kampanie m.in. dla Mercedes-Benz Polska i Polskiej Akcji Humanitarnej, a także w obszarze badań marketingowych i społecznych.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

::

fot. Fotolia/BillionPhotos.com

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.