Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Mirella Panek-Owsiańska i Marcin Grzybek

Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Mirella Panek-Owsiańska i Marcin Grzybek

Brief.pl / Aktualności

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. Udział w niej wezmą Mirella Panek-Owsiańska i Marcin Grzybek z Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

-

Mirella Panek-Owsiańska, prezeska zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Absolwentka nauk politycznych o specjalności marketing polityczny; Szkoły Liderów oraz programów International Visitors Departamentu Stanu USA poświęconych demokracji, prawom człowieka i CSR. Stypendystka Lecha Wałęsy i Rady Europy.

Odpowiada za kontakty z kluczowymi interesariuszami w Polsce, współpracuje z CSR Europe i The World Business Council for Sustainable Development (WBCSD). Autorka artykułów i komentarzy prasowych, członkini jury konkursu Raporty Społeczne oraz innych konkursów poświęconych społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi zajęcia dla studentów na podyplomowych studiach z zakresu CSR i PR.

Była ekspertka w Komitecie Technicznym ds. Społecznej Odpowiedzialności w ramach Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, brała udział w tworzeniu i promocji Normy ISO 26000. Członkini Grupy Roboczej ds. promocji odpowiedzialnego biznesu przy Ministerstwie Gospodarki.

Posiada doświadczenie współpracy z trzema sektorami, przez wiele lat zajmowała się polityką, koordynowała program „Demokracja bez kobiet to pół demokracji”, współpracowała m.in. z Hanną Suchocką i Barbarą Piwnik. Trenerka – przeszkoliła ponad 500 działaczy i działaczek społecznych i politycznych, m.in. z Białorusi, Kuby, Serbii i Kirgistanu. Przez 4 lata pełniła funkcję rzeczniczki prasowej polskiej sekcji Amnesty International.

Mama małej Zojki. Lubi podróżować z mężem po Azji, nie wyobraża sobie życia bez Internetu.

Marcin Grzybek, menedżer projektów w Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Zajmuje się przygotowywaniem publikacji, organizacją wydarzeń, a także koordynuje projekty badawcze realizowane przez FOB. W latach 2010-2013 koordynował projekt „RespEn. Odpowiedzialna przedsiębiorczość” skierowany do przedsiębiorstw z sektora mśp na Pomorzu, w ramach którego m.in. zrealizowano badanie na próbie 250 firm, a także przeprowadzono szkolenia dla 60 przedsiębiorstw. Odpowiedzialny był za przygotowanie II Anty-Konferencji CSR, największej konferencji organizowanej przez FOB w 2014 r. Redagował i koordynował przygotowanie 12. i 13. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Autor licznych artykułów dotyczących CSR, prowadzi szkolenia z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Juror w plebiscycie „Równa Firma” i konkursie „Ekoodpowiedzialni w biznesie”.

Absolwent Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada doświadczenie z pracy w agencji reklamowej, gdzie realizował kampanie m.in. dla Mercedes-Benz Polska i Polskiej Akcji Humanitarnej, a także w obszarze badań marketingowych i społecznych.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

::

fot. Fotolia/BillionPhotos.com

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.