Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Mirella Panek-Owsiańska i Marcin Grzybek

Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Mirella Panek-Owsiańska i Marcin Grzybek

Brief.pl / Aktualności

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. Udział w niej wezmą Mirella Panek-Owsiańska i Marcin Grzybek z Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

-

Mirella Panek-Owsiańska, prezeska zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Absolwentka nauk politycznych o specjalności marketing polityczny; Szkoły Liderów oraz programów International Visitors Departamentu Stanu USA poświęconych demokracji, prawom człowieka i CSR. Stypendystka Lecha Wałęsy i Rady Europy.

Odpowiada za kontakty z kluczowymi interesariuszami w Polsce, współpracuje z CSR Europe i The World Business Council for Sustainable Development (WBCSD). Autorka artykułów i komentarzy prasowych, członkini jury konkursu Raporty Społeczne oraz innych konkursów poświęconych społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi zajęcia dla studentów na podyplomowych studiach z zakresu CSR i PR.

Była ekspertka w Komitecie Technicznym ds. Społecznej Odpowiedzialności w ramach Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, brała udział w tworzeniu i promocji Normy ISO 26000. Członkini Grupy Roboczej ds. promocji odpowiedzialnego biznesu przy Ministerstwie Gospodarki.

Posiada doświadczenie współpracy z trzema sektorami, przez wiele lat zajmowała się polityką, koordynowała program „Demokracja bez kobiet to pół demokracji”, współpracowała m.in. z Hanną Suchocką i Barbarą Piwnik. Trenerka – przeszkoliła ponad 500 działaczy i działaczek społecznych i politycznych, m.in. z Białorusi, Kuby, Serbii i Kirgistanu. Przez 4 lata pełniła funkcję rzeczniczki prasowej polskiej sekcji Amnesty International.

Mama małej Zojki. Lubi podróżować z mężem po Azji, nie wyobraża sobie życia bez Internetu.

Marcin Grzybek, menedżer projektów w Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Zajmuje się przygotowywaniem publikacji, organizacją wydarzeń, a także koordynuje projekty badawcze realizowane przez FOB. W latach 2010-2013 koordynował projekt „RespEn. Odpowiedzialna przedsiębiorczość” skierowany do przedsiębiorstw z sektora mśp na Pomorzu, w ramach którego m.in. zrealizowano badanie na próbie 250 firm, a także przeprowadzono szkolenia dla 60 przedsiębiorstw. Odpowiedzialny był za przygotowanie II Anty-Konferencji CSR, największej konferencji organizowanej przez FOB w 2014 r. Redagował i koordynował przygotowanie 12. i 13. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Autor licznych artykułów dotyczących CSR, prowadzi szkolenia z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Juror w plebiscycie „Równa Firma” i konkursie „Ekoodpowiedzialni w biznesie”.

Absolwent Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada doświadczenie z pracy w agencji reklamowej, gdzie realizował kampanie m.in. dla Mercedes-Benz Polska i Polskiej Akcji Humanitarnej, a także w obszarze badań marketingowych i społecznych.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

::

fot. Fotolia/BillionPhotos.com

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.