Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Mirella Panek-Owsiańska i Marcin Grzybek

Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Mirella Panek-Owsiańska i Marcin Grzybek

Brief.pl / Aktualności

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. Udział w niej wezmą Mirella Panek-Owsiańska i Marcin Grzybek z Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

-

Mirella Panek-Owsiańska, prezeska zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Absolwentka nauk politycznych o specjalności marketing polityczny; Szkoły Liderów oraz programów International Visitors Departamentu Stanu USA poświęconych demokracji, prawom człowieka i CSR. Stypendystka Lecha Wałęsy i Rady Europy.

Odpowiada za kontakty z kluczowymi interesariuszami w Polsce, współpracuje z CSR Europe i The World Business Council for Sustainable Development (WBCSD). Autorka artykułów i komentarzy prasowych, członkini jury konkursu Raporty Społeczne oraz innych konkursów poświęconych społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi zajęcia dla studentów na podyplomowych studiach z zakresu CSR i PR.

Była ekspertka w Komitecie Technicznym ds. Społecznej Odpowiedzialności w ramach Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, brała udział w tworzeniu i promocji Normy ISO 26000. Członkini Grupy Roboczej ds. promocji odpowiedzialnego biznesu przy Ministerstwie Gospodarki.

Posiada doświadczenie współpracy z trzema sektorami, przez wiele lat zajmowała się polityką, koordynowała program „Demokracja bez kobiet to pół demokracji”, współpracowała m.in. z Hanną Suchocką i Barbarą Piwnik. Trenerka – przeszkoliła ponad 500 działaczy i działaczek społecznych i politycznych, m.in. z Białorusi, Kuby, Serbii i Kirgistanu. Przez 4 lata pełniła funkcję rzeczniczki prasowej polskiej sekcji Amnesty International.

Mama małej Zojki. Lubi podróżować z mężem po Azji, nie wyobraża sobie życia bez Internetu.

Marcin Grzybek, menedżer projektów w Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Zajmuje się przygotowywaniem publikacji, organizacją wydarzeń, a także koordynuje projekty badawcze realizowane przez FOB. W latach 2010-2013 koordynował projekt „RespEn. Odpowiedzialna przedsiębiorczość” skierowany do przedsiębiorstw z sektora mśp na Pomorzu, w ramach którego m.in. zrealizowano badanie na próbie 250 firm, a także przeprowadzono szkolenia dla 60 przedsiębiorstw. Odpowiedzialny był za przygotowanie II Anty-Konferencji CSR, największej konferencji organizowanej przez FOB w 2014 r. Redagował i koordynował przygotowanie 12. i 13. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Autor licznych artykułów dotyczących CSR, prowadzi szkolenia z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Juror w plebiscycie „Równa Firma” i konkursie „Ekoodpowiedzialni w biznesie”.

Absolwent Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada doświadczenie z pracy w agencji reklamowej, gdzie realizował kampanie m.in. dla Mercedes-Benz Polska i Polskiej Akcji Humanitarnej, a także w obszarze badań marketingowych i społecznych.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

::

fot. Fotolia/BillionPhotos.com

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.