Do centrum handlowego na trzy godziny

Do centrum handlowego na trzy godziny

Brief.pl / Wiedza

Klienci deklarują, że regularnie robią zakupy w 3-4 centrach handlowych i spędzają tam średnio trzy godziny – wynika z raportu „Wielkie badanie klientów warszawskich centrów handlowych”.

-

Deklaracje respondentów dotyczące długości trwania wizyty w warszawskich galeriach handlowych wskazują, iż największy odsetek klientów spędza w tych obiektach na zakupach od półtorej godziny do trzech godzin (48 proc).

W ramach badania ponad 2 tys. regularnych użytkowników centrów handlowych z Warszawy i okolic oceniło wszystkie obiekty zlokalizowane w granicach aglomeracji warszawskiej. Poszczególne centra handlowe oceniano w kilku kategoriach, m.in. pod względem oferty modowej, oferty gastronomicznej oraz jakości marketu FMCG znajdującego się na terenie danego centrum.

Najwięcej pozytywnych ocen otrzymały Arkadia, Złote Tarasy, Galeria Mokotów oraz Wola Park, zaś wśród marketów FMCG, zlokalizowanych na terenie danego centrum handlowego, najwięcej klientów pozytywnie ocenia obiekty Auchan w Piasecznie (88 proc.) i w centrum Wola Park (88 proc.) i w Łomiankach (85 proc.). Pozostałe wyróżnione obiekty to hipermarkety Real w Forcie Wola (81 proc.) i w King Cross Praga (81 proc.).

:: ::

Informacje o badaniu

Wyniki pochodzą z najnowszego raportu instytutu GfK Polonia „Wielkie badanie klientów warszawskich centrów handlowych” omawiającego strukturę handlu odzieży i obuwia w Warszawie, kategorie klientów galerii handlowych, podział budżetu pomiędzy galerie oraz inne kanały zakupowe, postrzeganie poszczególnych centrów handlowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.