Facebook wprowadza zmiany dla biznesu

Facebook wprowadza zmiany dla biznesu

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorcy będą mogli efektywniej komunikować się ze swoimi klientami przez Facebooka oraz łatwiej budować swoją obecność na urządzeniach mobilnych. Wszystko dzięki szeregowi zmian, które dadzą nowe możliwości 45 milionom stron firmowych istniejących na Facebooku.

-

Zmiany dotyczą kilku kluczowych obszarów, począwszy od aktualizacji układu stron po nowy sposób budowania oferty. Wszystkie zmiany zostały stworzone przede wszystkim z myślą o mobilnych konsumentach, którzy coraz częściej poszukują kontaktu z firmami i przeszukują ich oferty poprzez urządzenia mobilne.

Najistotniejszą chyba i najbardziej widoczną zmianą wydaje się być sposób budowania stron firmowych. Dotychczas były one podobne. Obecnie każda firma będzie mogła tworzyć sekcje specjalne, dopasowane do różnorodnych branż i typów prowadzonego biznesu. Poprzez Facebooka będzie można teraz chociażby prezentować swoją ofertę i produkty.

Na urządzeniach mobilnych zaktualizowany zostanie także układ stron. Aby łatwiej dotrzeć do potrzebnych informacji, sekcje będą przypisane odpowiednim zakładkom na stronie, tak jak ma to miejsce przy filmach czy zdjęciach.

Facebook testuje także wiele nowych przycisków w swojej aplikacji mobilnej, które mają ułatwić kontakt na linii marka – konsument. Wśród nich mają znaleźć się takie jak „Contact us”, „Call now” czy „Send Massage” i wiele innych. Wszystkie przyciski „call-to-action” na urządzeniach mobilnych będą większe, jaśniejsze i łatwiejsze do znalezienia na stronie.

::

Fot. Fotolia/  Sondem

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.