Kogo podglądasz na Instagramie? TOP5 influencerów

Kogo podglądasz na Instagramie? TOP5 influencerów

Brief.pl / Aktualności

Instagram wciąż rośnie. Ostatnio zaistniała na nim również bardzo popularna... lalka Barbie. Sprawdzamy, kto z polskich i zagranicznych instagramersów wywołuje u obserwujących największe zaangażowanie. Przedstawiamy TOP 5 polskich i TOP 5 światowych influencerów na Instagramie.

-

Coraz niższe zasięgi na Facebooku sprawiają, że znaczna część jego użytkowników stawia także na Instagram. Jak dowiadujemy się z raportu „Media Społecznościowe”, przygotowanego przez interaktywnie.com. – Motywuje je zaangażowanie użytkowników – liczba interakcji na jednego użytkownika serwisu jest tu nieporównywalnie większa niż w innych serwisach społecznościowych, czego przyczyny można upatrywać przede wszystkim w mniejszym natłoku treści oraz poczuciu większej anonimowości – komentuje Ewa Ratkowska.

Zarówno za granicą, jak i w Polsce w owym medium zdecydowanie królują celebryci, a w naszym kraju dodatkowo blogerzy. Przedstawiamy globalne oraz polskie zestawienie topowych influencerów na Instagramie pod względem wywoływanego zaangażowania (za ostatnie 30 dni).

Globalnie:

1. Kendal Jenner (36,3 M followersów)

2. Taylor Swift ( 45.5 M followersów)

 3. Harrystyles (12.5 M followersów)

4. Cristiano Ronaldo (29.1 M followersów)

5. Beyonce (45.03 M followersów)

Polska:

1.  Robert Lewandowski (2.7 M followersów)

2. Maffashion (441 K followersów)

3. Ewa Chodakowska (448 K followersów)

4. Little Moonster (241 K followersów)

5. Joanna Kuchta (650 K followersów)



::

Źródło: getriver.com oraz Hash.fm - agencja marketingu z influencerami

::

Zdjęcie: fotolia.com; Autor: Trezvuy

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.