Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Anna Pawelska

Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Anna Pawelska

Brief.pl / Eventy

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. W jej trakcie Anna Pawelska opowie o społecznej odpowiedzialność w zarządzaniu.

-

Anna Pawelska - Dyrektor Działu Audytu i CSR w Martis CONSULTING

Odpowiada m.in. za kompleksowe strategie i programy CSR, programy etyczne, raportowanie pozafinansowe, komunikację społeczną, strategie wizerunkowe i audyty komunikacji marketingowej.

Autorka publikacji poświęconych CSR. Wykładowca CSR na studiach podyplomowych Relacji inwestorskich i komunikacji finansowej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Wpisana do Bazy Doradców CSR PARP. Dwukrotna laureatka nagrody głównej w konkursie Związku Firm Public Relations „Złote Spinacze” za najlepsze kampanie komunikacji wewnętrznej i CSR. Nominowana do nagrody ZFPR „Protony 2013” za cykl ogólnopolskich konferencji Akademia CSR „Rozwój odpowiedzialnego biznesu”, skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Autorka koncepcji pierwszego wdrożenia w Polsce modelu raportowania zintegrowanego.

W trakcie konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów” wygłosi prezentację „Społeczna odpowiedzialność w zarządzaniu – codzienność i przyszłość firm. Co zrobić, by z CSR odnieść jak najwięcej korzyści?”.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

::

fot. Fotolia/BillionPhotos.com

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.