Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Anna Pawelska

Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Anna Pawelska

Brief.pl / Eventy

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. W jej trakcie Anna Pawelska opowie o społecznej odpowiedzialność w zarządzaniu.

-

Anna Pawelska - Dyrektor Działu Audytu i CSR w Martis CONSULTING

Odpowiada m.in. za kompleksowe strategie i programy CSR, programy etyczne, raportowanie pozafinansowe, komunikację społeczną, strategie wizerunkowe i audyty komunikacji marketingowej.

Autorka publikacji poświęconych CSR. Wykładowca CSR na studiach podyplomowych Relacji inwestorskich i komunikacji finansowej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Wpisana do Bazy Doradców CSR PARP. Dwukrotna laureatka nagrody głównej w konkursie Związku Firm Public Relations „Złote Spinacze” za najlepsze kampanie komunikacji wewnętrznej i CSR. Nominowana do nagrody ZFPR „Protony 2013” za cykl ogólnopolskich konferencji Akademia CSR „Rozwój odpowiedzialnego biznesu”, skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Autorka koncepcji pierwszego wdrożenia w Polsce modelu raportowania zintegrowanego.

W trakcie konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów” wygłosi prezentację „Społeczna odpowiedzialność w zarządzaniu – codzienność i przyszłość firm. Co zrobić, by z CSR odnieść jak najwięcej korzyści?”.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

::

fot. Fotolia/BillionPhotos.com

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.