Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Anna Pawelska

Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Anna Pawelska

Brief.pl / Eventy

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. W jej trakcie Anna Pawelska opowie o społecznej odpowiedzialność w zarządzaniu.

-

Anna Pawelska - Dyrektor Działu Audytu i CSR w Martis CONSULTING

Odpowiada m.in. za kompleksowe strategie i programy CSR, programy etyczne, raportowanie pozafinansowe, komunikację społeczną, strategie wizerunkowe i audyty komunikacji marketingowej.

Autorka publikacji poświęconych CSR. Wykładowca CSR na studiach podyplomowych Relacji inwestorskich i komunikacji finansowej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Wpisana do Bazy Doradców CSR PARP. Dwukrotna laureatka nagrody głównej w konkursie Związku Firm Public Relations „Złote Spinacze” za najlepsze kampanie komunikacji wewnętrznej i CSR. Nominowana do nagrody ZFPR „Protony 2013” za cykl ogólnopolskich konferencji Akademia CSR „Rozwój odpowiedzialnego biznesu”, skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Autorka koncepcji pierwszego wdrożenia w Polsce modelu raportowania zintegrowanego.

W trakcie konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów” wygłosi prezentację „Społeczna odpowiedzialność w zarządzaniu – codzienność i przyszłość firm. Co zrobić, by z CSR odnieść jak najwięcej korzyści?”.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

::

fot. Fotolia/BillionPhotos.com

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.