Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Anna Pawelska

Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Anna Pawelska

Brief.pl / Eventy

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. W jej trakcie Anna Pawelska opowie o społecznej odpowiedzialność w zarządzaniu.

-

Anna Pawelska - Dyrektor Działu Audytu i CSR w Martis CONSULTING

Odpowiada m.in. za kompleksowe strategie i programy CSR, programy etyczne, raportowanie pozafinansowe, komunikację społeczną, strategie wizerunkowe i audyty komunikacji marketingowej.

Autorka publikacji poświęconych CSR. Wykładowca CSR na studiach podyplomowych Relacji inwestorskich i komunikacji finansowej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Wpisana do Bazy Doradców CSR PARP. Dwukrotna laureatka nagrody głównej w konkursie Związku Firm Public Relations „Złote Spinacze” za najlepsze kampanie komunikacji wewnętrznej i CSR. Nominowana do nagrody ZFPR „Protony 2013” za cykl ogólnopolskich konferencji Akademia CSR „Rozwój odpowiedzialnego biznesu”, skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Autorka koncepcji pierwszego wdrożenia w Polsce modelu raportowania zintegrowanego.

W trakcie konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów” wygłosi prezentację „Społeczna odpowiedzialność w zarządzaniu – codzienność i przyszłość firm. Co zrobić, by z CSR odnieść jak najwięcej korzyści?”.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

::

fot. Fotolia/BillionPhotos.com

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?