Pierwsza inwestycja TVN Ventures - wsparcie dla Everytap

Pierwsza inwestycja TVN Ventures - wsparcie dla Everytap

Brief.pl / Aktualności

Fundusz TVN Ventures, który powstał wiosna tego roku, ogłosił właśnie swoją pierwszą inwestycję. Beneficjentem finansowania funduszu ze znanej medialnej grupy jest startup Everytap.

-

TVN Ventures nabył 40 proc. udziałów w spółce Everytap, która jest operatorem mobilnej platformy reklamowej wykorzystującej technologię beaconów, oferującej reklamodawcom kontekstowe i spersonalizowane możliwości komunikacyjne. Everytap otrzyma wsparcie finansowe oraz medialne na potrzeby dalszego rozwoju spółki.

Usługi oferowane przez Everytap dla reklamodawców koncentrują się na dedykowanych programach lojalnościowych i ofertach promocyjnych, adresowanych do klientów znajdujących się w konkretnym miejscu. To jedna z pierwszych aplikacji tego typu na świecie. Platforma Everytap działa 2013 roku i jest już dostępna w 100 punktach Trójmiasta i ma ponad 10 tys. zarejestrowanych i aktywnych użytkowników.

TVN będzie jedynym inwestorem instytucjonalnym spółki, natomiast pozostała część udziałów pozostanie w rękach jej założycieli. Transakcja przewiduje, że udziałowcem przestanie być fundusz Black Pearls VC. Transakcja składa się inwestycji gotówkowej oraz media for equity (M4E).

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.