Pierwsza inwestycja TVN Ventures - wsparcie dla Everytap

Pierwsza inwestycja TVN Ventures - wsparcie dla Everytap

Brief.pl / Aktualności

Fundusz TVN Ventures, który powstał wiosna tego roku, ogłosił właśnie swoją pierwszą inwestycję. Beneficjentem finansowania funduszu ze znanej medialnej grupy jest startup Everytap.

-

TVN Ventures nabył 40 proc. udziałów w spółce Everytap, która jest operatorem mobilnej platformy reklamowej wykorzystującej technologię beaconów, oferującej reklamodawcom kontekstowe i spersonalizowane możliwości komunikacyjne. Everytap otrzyma wsparcie finansowe oraz medialne na potrzeby dalszego rozwoju spółki.

Usługi oferowane przez Everytap dla reklamodawców koncentrują się na dedykowanych programach lojalnościowych i ofertach promocyjnych, adresowanych do klientów znajdujących się w konkretnym miejscu. To jedna z pierwszych aplikacji tego typu na świecie. Platforma Everytap działa 2013 roku i jest już dostępna w 100 punktach Trójmiasta i ma ponad 10 tys. zarejestrowanych i aktywnych użytkowników.

TVN będzie jedynym inwestorem instytucjonalnym spółki, natomiast pozostała część udziałów pozostanie w rękach jej założycieli. Transakcja przewiduje, że udziałowcem przestanie być fundusz Black Pearls VC. Transakcja składa się inwestycji gotówkowej oraz media for equity (M4E).

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.