wp - grudzien 2016

5 sposobów na wykorzystanie Periscope w Twoim biznesie

5 sposobów na wykorzystanie Periscope w Twoim biznesie

Brief.pl / Inspiracje

W skrócie, Periscope to transmisje wideo na żywo. Zastanawiasz się jak skutecznie możesz wykorzystać tę aplikację w swojej firmie. Podpowiadamy kilka metod, aby Twój biznes miał szansę na wiele serduszek i zaistnienie w świadomości widzów na całym świecie.

-

Na świecie Periscope z dnia na dzień udowadnia, że jest bardzo silnym narzędziem marketingowym. Prawidłowo wykorzystywany daje możliwość dzielenia się przeróżnymi informacjami na temat produktu, a co za tym idzie wnikanie w świadomość klienta. Pamiętaj jednak, aby treści, które przekazujesz były spójne i przewidywalne na tyle, aby widzowie wiedzieli, czego mogą oczekiwać. Oto kilka sposobów na to, jak Periscope może wspomóc działania wizerunkowe Twojej firmy.

1. Prezentacja nowego produktu

Jeśli chcesz podzielić się szczegółami dotyczącymi Twojego nowego produktu Periscope jest do tego stworzony! Możesz za jego pośrednictwem przygotować demonstrację produktu, podczas której będziesz odpowiadać na przychodzące od widzów pytania. W ten sposób dowiedzą się od źródła, wszystkich interesujących szczegółów, a Ty dzięki temu, możesz rozwiać wszelkie pojawiające się wątpliwości.

2. Bądź pierwszy! 

Jeżeli dzieje się coś ciekawego w Twojej branży, na przykład pojawiła się kontrowersyjna kampania reklamowa, podziel się swoimi spostrzeżeniami na jej temat. Wciągnij swoich odbiorców w dyskusję. Online liczy się szybkość reakcji – zanim ktoś o tym napisze, Ty możesz o tym opowiedzieć. Warto też mówić o bieżących nowościach na rynku, bądź stworzyć na ich temat film szkoleniowy – w ten sposób stworzysz sylwetkę eksperta w danej dziedzinie, a co za tym idzie, więcej osób będzie chciało Cię oglądać i obserwować.

3. Połącz się z ekspertem

Periscope jest świetnym narzędziem do kontaktowania się z ekspertami w Twojej branży. Wchodź na ich kanały, pisz merytoryczne komentarze, zadawaj wnikliwe pytania i dziel się ich audycjami na swoim kanale. Dzięki aplikacji możesz poznać wartościowych ludzi i porozmawiać z nimi na interesujące Cię tematy już na żywo. To też świetny sposób na tworzenie relacji biznesowych!

4. Za kulisami

Pokaż swoją „prawdziwą” twarz i pokaż swoim widzom co dzieje się za kulisami. Pozwól im zerknąć, przez tak zwaną dziurkę od klucza, co dzieje się w Twoim życiu poza pracą. Dzięki temu zmniejszysz dystans i uwiarygodnisz sam siebie. Jeśli jesteś dziennikarzem możesz pokazać odbiorcom gdzie najlepiej Ci się pisze, zachęć ich także do tego, aby napisali o czym chcieliby przeczytać. Jeżeli natomiast jesteś właścicielem małego sklepu, pokaż swoje zakupy w hurtowni, daj zapowiedź nowości, które pojawią się na Twoich półkach. Pokaż jak działa Twoja firma!

5. Pamiętaj o innych kanałach

Prezentując ważne dla Ciebie treści za pośrednictwem Periscope nie zapominaj o innych kanałach,na których jesteś obecny. Powiedz, gdzie jesteś swoim widzom oraz jakie treści czekają na nich na poszczególnej stronie czy sieci. 

::

fot. mat. prasowe Periscope

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.