Tesla dla każdego

Tesla dla każdego

Brief.pl / Aktualności

Samochód Tesla to wciąż symbol luksusu, na który stać niewielu. Najnowsze wieści od Elona Muska są jednak zapowiedzią zmiany tego stanu rzeczy. Model 3 elektrycznego samochodu, który trafi na rynek najpóźniej jesienią 2017 roku, będzie kosztował 35 tys. dol.

-

Elon Musk, CEO firmy Tesla, poinformował świat o planach rozwoju przedsiębiorstwa za pomocą Twittera.

 Ogłoszenie nie jest zaskoczeniem - Musk już kilka lat temu zapowiadał, że w 2017 roku na rynku masowego odbiory będzie można spodziewać się samochodu z jego fabryki. Model 3, ogłoszony po raz pierwszy w lipcu ubiegłego roku, będzie mniejszą i tańszą wersję obecnie dostępnych modeli. Wstępne zamówienia będzie można składać od marca przyszłego roku.

Niestety, cykl produkcyjny nowego modelu ruszy w pełni dopiero po ukończeniu kosztującej 5 mld dol. fabryki baterii litowych o nazwie „Gigafactory”, budowanej niedaleko Reno, w amerykańskim stanie Nevada, która pozwoli na znaczne zmniejszenie kosztów produkcji elektrycznych samochodów.

Model 3 ma znaczenie z dwóch powodów. Przede wszystkim, jego cena sprawia, że elektryczny samochód znajdzie się w zasięgu znacznie większej liczby konsumentów. Po drugie zaś, mówi się, że model będzie mógł przebyć 200 mil, czyli ok. 320 km, po jednokrotnym naładowaniu. Niestety, jeszcze nie wiadomo, jak nowy sedan z fabryki Muska będzie wyglądał, jednak CEO Tesli zapowiada, że będzie on znacznie różnił się od wszystkich innych samochodów jeżdżących dzisiaj po ulicach.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.