Tesla dla każdego

Tesla dla każdego

Brief.pl / Aktualności

Samochód Tesla to wciąż symbol luksusu, na który stać niewielu. Najnowsze wieści od Elona Muska są jednak zapowiedzią zmiany tego stanu rzeczy. Model 3 elektrycznego samochodu, który trafi na rynek najpóźniej jesienią 2017 roku, będzie kosztował 35 tys. dol.

-

Elon Musk, CEO firmy Tesla, poinformował świat o planach rozwoju przedsiębiorstwa za pomocą Twittera.

 Ogłoszenie nie jest zaskoczeniem - Musk już kilka lat temu zapowiadał, że w 2017 roku na rynku masowego odbiory będzie można spodziewać się samochodu z jego fabryki. Model 3, ogłoszony po raz pierwszy w lipcu ubiegłego roku, będzie mniejszą i tańszą wersję obecnie dostępnych modeli. Wstępne zamówienia będzie można składać od marca przyszłego roku.

Niestety, cykl produkcyjny nowego modelu ruszy w pełni dopiero po ukończeniu kosztującej 5 mld dol. fabryki baterii litowych o nazwie „Gigafactory”, budowanej niedaleko Reno, w amerykańskim stanie Nevada, która pozwoli na znaczne zmniejszenie kosztów produkcji elektrycznych samochodów.

Model 3 ma znaczenie z dwóch powodów. Przede wszystkim, jego cena sprawia, że elektryczny samochód znajdzie się w zasięgu znacznie większej liczby konsumentów. Po drugie zaś, mówi się, że model będzie mógł przebyć 200 mil, czyli ok. 320 km, po jednokrotnym naładowaniu. Niestety, jeszcze nie wiadomo, jak nowy sedan z fabryki Muska będzie wyglądał, jednak CEO Tesli zapowiada, że będzie on znacznie różnił się od wszystkich innych samochodów jeżdżących dzisiaj po ulicach.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.