Deutsche Post testuje skrzynki do odbioru towarów w domach

Deutsche Post testuje skrzynki do odbioru towarów w domach

Brief.pl / Inspiracje

W celu przyspieszenia dostawy żywności oraz produktów FMCG zamawianych w sklepach internetowych, Deutsche Post ogłosiło, że przetestuje zabezpieczone skrzynki, za pomocą których możliwa będzie dostawa towarów nawet w przypadku, gdy klienta nie będzie w domu.

-

Rozwiązanie to ma wyrównać straty wynikające ze spadku popytu na tradycyjne listy. Według Lawrence’a Rosen, dyrektora finansowego Deutsche Post, firma usprawni także swoje centrum obsługi, a handel internetowy w obszarze produktów spożywczych w Niemczech to dynamiczny i perspektywiczny biznes.

Urządzenia mają zostać zainstalowane w domach konsumentów na terenie Bonn.

Jak donosi „Bloomberg”, spółka chce w ten sposób przyspieszyć dostarczanie przesyłek oraz rozszerzyć działalność dzięki współpracy z największymi sieciami handlowymi.

- Kolejni narodowi operatorzy testują rozwiązania paczkomatowe lub zbliżone do nich – ostatnio takie testy uruchomiła Austrian Post. To tylko potwierdza nieunikniony model dla rynku dostarczania przesyłek, zwłaszcza w obszarze e-commerce, jakim jest odbiór przesyłki w miejscu i czasie wybranym przez konsumenta. Naszym zdaniem żadne dotychczas próbowane rozwiązanie nie jest w stanie dorównać Paczkomatom InPost – nie tylko pod względem wygody i dostępności w trybie 24/7, ale również efektywności kosztowej. Paczkomaty InPost mają najniższy na świecie wskaźnik zwrotów nieodebranych paczek, który wynosi zaledwie 0,02 proc. – komentuje Rafał Brzoska, prezes zarządu GrupyInteger.pl, operatora m.in. Paczkomatów InPost.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.