Deutsche Post testuje skrzynki do odbioru towarów w domach

Deutsche Post testuje skrzynki do odbioru towarów w domach

Brief.pl / Inspiracje

W celu przyspieszenia dostawy żywności oraz produktów FMCG zamawianych w sklepach internetowych, Deutsche Post ogłosiło, że przetestuje zabezpieczone skrzynki, za pomocą których możliwa będzie dostawa towarów nawet w przypadku, gdy klienta nie będzie w domu.

-

Rozwiązanie to ma wyrównać straty wynikające ze spadku popytu na tradycyjne listy. Według Lawrence’a Rosen, dyrektora finansowego Deutsche Post, firma usprawni także swoje centrum obsługi, a handel internetowy w obszarze produktów spożywczych w Niemczech to dynamiczny i perspektywiczny biznes.

Urządzenia mają zostać zainstalowane w domach konsumentów na terenie Bonn.

Jak donosi „Bloomberg”, spółka chce w ten sposób przyspieszyć dostarczanie przesyłek oraz rozszerzyć działalność dzięki współpracy z największymi sieciami handlowymi.

- Kolejni narodowi operatorzy testują rozwiązania paczkomatowe lub zbliżone do nich – ostatnio takie testy uruchomiła Austrian Post. To tylko potwierdza nieunikniony model dla rynku dostarczania przesyłek, zwłaszcza w obszarze e-commerce, jakim jest odbiór przesyłki w miejscu i czasie wybranym przez konsumenta. Naszym zdaniem żadne dotychczas próbowane rozwiązanie nie jest w stanie dorównać Paczkomatom InPost – nie tylko pod względem wygody i dostępności w trybie 24/7, ale również efektywności kosztowej. Paczkomaty InPost mają najniższy na świecie wskaźnik zwrotów nieodebranych paczek, który wynosi zaledwie 0,02 proc. – komentuje Rafał Brzoska, prezes zarządu GrupyInteger.pl, operatora m.in. Paczkomatów InPost.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.