Deutsche Post testuje skrzynki do odbioru towarów w domach

Deutsche Post testuje skrzynki do odbioru towarów w domach

Brief.pl / Inspiracje

W celu przyspieszenia dostawy żywności oraz produktów FMCG zamawianych w sklepach internetowych, Deutsche Post ogłosiło, że przetestuje zabezpieczone skrzynki, za pomocą których możliwa będzie dostawa towarów nawet w przypadku, gdy klienta nie będzie w domu.

-

Rozwiązanie to ma wyrównać straty wynikające ze spadku popytu na tradycyjne listy. Według Lawrence’a Rosen, dyrektora finansowego Deutsche Post, firma usprawni także swoje centrum obsługi, a handel internetowy w obszarze produktów spożywczych w Niemczech to dynamiczny i perspektywiczny biznes.

Urządzenia mają zostać zainstalowane w domach konsumentów na terenie Bonn.

Jak donosi „Bloomberg”, spółka chce w ten sposób przyspieszyć dostarczanie przesyłek oraz rozszerzyć działalność dzięki współpracy z największymi sieciami handlowymi.

- Kolejni narodowi operatorzy testują rozwiązania paczkomatowe lub zbliżone do nich – ostatnio takie testy uruchomiła Austrian Post. To tylko potwierdza nieunikniony model dla rynku dostarczania przesyłek, zwłaszcza w obszarze e-commerce, jakim jest odbiór przesyłki w miejscu i czasie wybranym przez konsumenta. Naszym zdaniem żadne dotychczas próbowane rozwiązanie nie jest w stanie dorównać Paczkomatom InPost – nie tylko pod względem wygody i dostępności w trybie 24/7, ale również efektywności kosztowej. Paczkomaty InPost mają najniższy na świecie wskaźnik zwrotów nieodebranych paczek, który wynosi zaledwie 0,02 proc. – komentuje Rafał Brzoska, prezes zarządu GrupyInteger.pl, operatora m.in. Paczkomatów InPost.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.