Facebook edukuje polskich marketerów

Facebook edukuje polskich marketerów

Brief.pl / Aktualności

Warszawski oddział Facebooka zorganizował konferencję dla marketerów w czasie, której można było zdobyć kompleksową wiedzę na temat reklamy na Facebooku i nowoczesnych narzędzi marketingowych.

-

W trakcie wydarzenia Facebook Performance Experts 2015 marketerzy z Polski i regionu CEE wysłuchali szeregu prezentacji, w których zawarto szczegółową wiedzę na temat działań reklamowych w największym serwisie społecznościowym.

Uczestnicy dowiedzieli się jak działają algorytmy reklamowe, poznali dobre praktyki tworzenia reklam na Facebooku oraz jak mierzyć efekty działań w największym serwisie społecznościowym.

Czytelnicy Brief.pl także mogą tę wiedzę posiąść. Poniżej udostępniamy skróty prezentacji z Facebook Performance Experts 2015.

OPTIMIZATION & CAMPAIGN BEST PRACTICES

CREATIVE & STORYTELLING

TARGETING 

MEASUREMENT

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.