Facebook edukuje polskich marketerów

Facebook edukuje polskich marketerów

Brief.pl / Aktualności

Warszawski oddział Facebooka zorganizował konferencję dla marketerów w czasie, której można było zdobyć kompleksową wiedzę na temat reklamy na Facebooku i nowoczesnych narzędzi marketingowych.

-

W trakcie wydarzenia Facebook Performance Experts 2015 marketerzy z Polski i regionu CEE wysłuchali szeregu prezentacji, w których zawarto szczegółową wiedzę na temat działań reklamowych w największym serwisie społecznościowym.

Uczestnicy dowiedzieli się jak działają algorytmy reklamowe, poznali dobre praktyki tworzenia reklam na Facebooku oraz jak mierzyć efekty działań w największym serwisie społecznościowym.

Czytelnicy Brief.pl także mogą tę wiedzę posiąść. Poniżej udostępniamy skróty prezentacji z Facebook Performance Experts 2015.

OPTIMIZATION & CAMPAIGN BEST PRACTICES

CREATIVE & STORYTELLING

TARGETING 

MEASUREMENT

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.