Jedno logo, w którym zawiera się wszystko

Jedno logo, w którym zawiera się wszystko

Brief.pl / Aktualności

Po tym jak niemal miesiąc temu Google ogłosił wielkie zmiany na poziomie struktury firmy, teraz także postanowił wprowadzić je na poziomie wizualnym.

-

Zmiana ta, w przeciwieństwie do informacji o powstaniu spółki Alphabet, nie jest aż tak rewolucyjna. Nowe logo nieznacznie różni się od poprzedniego. Jednak, jak można przeczytać na oficjalnym blogu Google, kryje ono w sobie konkretną filozofię.

Nowa identyfikacja wizualna ma odpowiadać dzisiejszym czasom, w których już nie tylko komputer PC, ale szeroka gama urządzeń, takich jak smartfon, zegarek, deska rozdzielcza w samochodzie czy telewizja, służą do korzystania z produktów Google. I właśnie na tych urządzeniach elementy graficzne mają być bardziej czytelne.

Nowy wygląd logo, można uznać za pewnego rodzaju aktualizację, jednak równolegle nastąpiła integracja wizualna wszystkich ikon. Zrezygnowano także ze słynnej, niebieskiej ikony „g”, która zastąpiona została czterokolorową literką, pasującą do głównego logo.

Na blogu można także przeczytać, że zaprezentowane elementy graficzne podkreślają najlepsze i najważniejsze cechy Google takie jak prostota, czytelność, kolorystyka, a także bycie przestrzenią przyjazną użytkownikom.

::

Fot. Google 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.