Jedno logo, w którym zawiera się wszystko

Jedno logo, w którym zawiera się wszystko

Brief.pl / Aktualności

Po tym jak niemal miesiąc temu Google ogłosił wielkie zmiany na poziomie struktury firmy, teraz także postanowił wprowadzić je na poziomie wizualnym.

-

Zmiana ta, w przeciwieństwie do informacji o powstaniu spółki Alphabet, nie jest aż tak rewolucyjna. Nowe logo nieznacznie różni się od poprzedniego. Jednak, jak można przeczytać na oficjalnym blogu Google, kryje ono w sobie konkretną filozofię.

Nowa identyfikacja wizualna ma odpowiadać dzisiejszym czasom, w których już nie tylko komputer PC, ale szeroka gama urządzeń, takich jak smartfon, zegarek, deska rozdzielcza w samochodzie czy telewizja, służą do korzystania z produktów Google. I właśnie na tych urządzeniach elementy graficzne mają być bardziej czytelne.

Nowy wygląd logo, można uznać za pewnego rodzaju aktualizację, jednak równolegle nastąpiła integracja wizualna wszystkich ikon. Zrezygnowano także ze słynnej, niebieskiej ikony „g”, która zastąpiona została czterokolorową literką, pasującą do głównego logo.

Na blogu można także przeczytać, że zaprezentowane elementy graficzne podkreślają najlepsze i najważniejsze cechy Google takie jak prostota, czytelność, kolorystyka, a także bycie przestrzenią przyjazną użytkownikom.

::

Fot. Google 

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.