Na PGE Narodowym Twitter i nie tylko

Na PGE Narodowym Twitter i nie tylko

Brief.pl / Patronaty

#TweetupPL (wcześniej Tweetup Polska) jest rozwinięciem idei regionalnych tweetupów, czyli spotkań użytkowników Twittera. Organizatorzy postanowili pójść o krok dalej, tworząc raz w roku spotkanie ogólnopolskie, a jednocześnie rozszerzając konwencję z nieformalnego spotkania do całodniowej konferencji.

-

W tym roku tematyka #TweetupPL została poszerzona o Vine, Snapchat, Periscope i Instagram. Wszyscy chętni będą mogli zyskać wiedzę na temat wykorzystania nowych narzędzi w celach marketingowych, m.in. podczas warsztatów i prelekcji, które poprowadzą znani w branży profesjonaliści – Aleksandra Mokwa (Miasto Gdańsk), Artur Jabłoński (Exea Smart Space), Mikołaj Winkiel (Brand24) czy Dagmara Pakulska.

Jest to impreza dla wszystkich zainteresowanych mediami społecznościowymi – zarówno dla tych, którzy chcą czerpać wiedzę od specjalistów, aby jeszcze lepiej wykorzystywać media społecznościowe do budowania swojego profesjonalnego wizerunku, a także tych, którzy chcą na żywo spotkać się z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

Agenda

09:00 Rozpoczęcie rejestracji

09:45 Powitanie

10:00 Aleksandra Mokwa (Miasto Gdańsk) - Facebook krul. Tyle, że nie.

10:30 Mikołaj Winkiel (Brand24) - Jak zmierzyć potencjał małych społeczności?

11:15 Paweł Opydo (Zombie Samurai) - Fryzjer w Nowym Jorku, wschód słońca w Hongkongu. Jak Periscope może zmienić social media?

11:45 Artur Jabłoński (Exea Smart Space) - Klapki na oczach.

12:30 Przerwa Kawowa

13:00 Dagmara Pakulska - Real-Time-Tweeting, czyli jak umiejętnie czerpać z otaczającej rzeczywistości.

13:45 Jacek Stryczyński (Lionbridge) - #AnyTwitterCulture – różnice kulturowe a komunikacja na Twitterze.

14:30 Przerwa obiadowa

15:30 Zuzanna Śleszyńska - Insta-commerce czyli jak zarabiać na Instagramie.

16:00  Jacek Kotarbiński - Snapchat, Periscope, Vine-opowieści z mchu i paproci czy nowy trend?

16:30 Panel dyskusyjny - poprowadzi Maciej Blatkiewicz (blog Wygrywam z Anoreksją), wystąpią Dagmara Pakulska (Gruby Benek Pizza), Karolina Kosno (Coffeedesk.pl), oraz Edie Maciejewska (Mieszkanka Warszawy)

20:00 AFTERPARTY

::

ZAREJESTRUJ SIĘ

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.