Na PGE Narodowym Twitter i nie tylko

Na PGE Narodowym Twitter i nie tylko

Brief.pl / Patronaty

#TweetupPL (wcześniej Tweetup Polska) jest rozwinięciem idei regionalnych tweetupów, czyli spotkań użytkowników Twittera. Organizatorzy postanowili pójść o krok dalej, tworząc raz w roku spotkanie ogólnopolskie, a jednocześnie rozszerzając konwencję z nieformalnego spotkania do całodniowej konferencji.

-

W tym roku tematyka #TweetupPL została poszerzona o Vine, Snapchat, Periscope i Instagram. Wszyscy chętni będą mogli zyskać wiedzę na temat wykorzystania nowych narzędzi w celach marketingowych, m.in. podczas warsztatów i prelekcji, które poprowadzą znani w branży profesjonaliści – Aleksandra Mokwa (Miasto Gdańsk), Artur Jabłoński (Exea Smart Space), Mikołaj Winkiel (Brand24) czy Dagmara Pakulska.

Jest to impreza dla wszystkich zainteresowanych mediami społecznościowymi – zarówno dla tych, którzy chcą czerpać wiedzę od specjalistów, aby jeszcze lepiej wykorzystywać media społecznościowe do budowania swojego profesjonalnego wizerunku, a także tych, którzy chcą na żywo spotkać się z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

Agenda

09:00 Rozpoczęcie rejestracji

09:45 Powitanie

10:00 Aleksandra Mokwa (Miasto Gdańsk) - Facebook krul. Tyle, że nie.

10:30 Mikołaj Winkiel (Brand24) - Jak zmierzyć potencjał małych społeczności?

11:15 Paweł Opydo (Zombie Samurai) - Fryzjer w Nowym Jorku, wschód słońca w Hongkongu. Jak Periscope może zmienić social media?

11:45 Artur Jabłoński (Exea Smart Space) - Klapki na oczach.

12:30 Przerwa Kawowa

13:00 Dagmara Pakulska - Real-Time-Tweeting, czyli jak umiejętnie czerpać z otaczającej rzeczywistości.

13:45 Jacek Stryczyński (Lionbridge) - #AnyTwitterCulture – różnice kulturowe a komunikacja na Twitterze.

14:30 Przerwa obiadowa

15:30 Zuzanna Śleszyńska - Insta-commerce czyli jak zarabiać na Instagramie.

16:00  Jacek Kotarbiński - Snapchat, Periscope, Vine-opowieści z mchu i paproci czy nowy trend?

16:30 Panel dyskusyjny - poprowadzi Maciej Blatkiewicz (blog Wygrywam z Anoreksją), wystąpią Dagmara Pakulska (Gruby Benek Pizza), Karolina Kosno (Coffeedesk.pl), oraz Edie Maciejewska (Mieszkanka Warszawy)

20:00 AFTERPARTY

::

ZAREJESTRUJ SIĘ

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.