Na PGE Narodowym Twitter i nie tylko

Na PGE Narodowym Twitter i nie tylko

Brief.pl / Patronaty

#TweetupPL (wcześniej Tweetup Polska) jest rozwinięciem idei regionalnych tweetupów, czyli spotkań użytkowników Twittera. Organizatorzy postanowili pójść o krok dalej, tworząc raz w roku spotkanie ogólnopolskie, a jednocześnie rozszerzając konwencję z nieformalnego spotkania do całodniowej konferencji.

-

W tym roku tematyka #TweetupPL została poszerzona o Vine, Snapchat, Periscope i Instagram. Wszyscy chętni będą mogli zyskać wiedzę na temat wykorzystania nowych narzędzi w celach marketingowych, m.in. podczas warsztatów i prelekcji, które poprowadzą znani w branży profesjonaliści – Aleksandra Mokwa (Miasto Gdańsk), Artur Jabłoński (Exea Smart Space), Mikołaj Winkiel (Brand24) czy Dagmara Pakulska.

Jest to impreza dla wszystkich zainteresowanych mediami społecznościowymi – zarówno dla tych, którzy chcą czerpać wiedzę od specjalistów, aby jeszcze lepiej wykorzystywać media społecznościowe do budowania swojego profesjonalnego wizerunku, a także tych, którzy chcą na żywo spotkać się z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

Agenda

09:00 Rozpoczęcie rejestracji

09:45 Powitanie

10:00 Aleksandra Mokwa (Miasto Gdańsk) - Facebook krul. Tyle, że nie.

10:30 Mikołaj Winkiel (Brand24) - Jak zmierzyć potencjał małych społeczności?

11:15 Paweł Opydo (Zombie Samurai) - Fryzjer w Nowym Jorku, wschód słońca w Hongkongu. Jak Periscope może zmienić social media?

11:45 Artur Jabłoński (Exea Smart Space) - Klapki na oczach.

12:30 Przerwa Kawowa

13:00 Dagmara Pakulska - Real-Time-Tweeting, czyli jak umiejętnie czerpać z otaczającej rzeczywistości.

13:45 Jacek Stryczyński (Lionbridge) - #AnyTwitterCulture – różnice kulturowe a komunikacja na Twitterze.

14:30 Przerwa obiadowa

15:30 Zuzanna Śleszyńska - Insta-commerce czyli jak zarabiać na Instagramie.

16:00  Jacek Kotarbiński - Snapchat, Periscope, Vine-opowieści z mchu i paproci czy nowy trend?

16:30 Panel dyskusyjny - poprowadzi Maciej Blatkiewicz (blog Wygrywam z Anoreksją), wystąpią Dagmara Pakulska (Gruby Benek Pizza), Karolina Kosno (Coffeedesk.pl), oraz Edie Maciejewska (Mieszkanka Warszawy)

20:00 AFTERPARTY

::

ZAREJESTRUJ SIĘ

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.