15 kreatywnych w nauce: System Automatycznego Rozpoznawania Mowy

15 kreatywnych w nauce: System Automatycznego Rozpoznawania Mowy

Brief.pl / Aktualności

Oto jeden z nagrodzonych projektów w zestawieniu 15 Kreatywnych w Nauce. W zestawieniu doceniliśmy te inicjatywy, które naszym zdaniem, mogą być dawane jako przykład skutecznej współpracy komercyjnej naukowców i przedsiębiorców oraz które realizują ideę transferu wiedzy i technologii do ogólnie rozumianego świata biznesu.

-

Firma Future Voice System powstała z myślą o tworzeniu technologii opartych na przetwarzaniu dźwięku. Jednym z jej projektów jest System Automatycznego Rozpoznawania Mowy, dzięki któremu możliwa jest transkrypcja mowy dyktowanej na tekst. ARM dysponuje słownikiem ogólnym oraz słownictwem o charakterze prawniczym. Narzędzie jest przeznaczone także służbom odpowiedzialnym za bezpieczeństwo państwa. Aktualny poziom rozpoznawania mowy przez system wynosi ponad 95 proc. Ponadto ARM jest zintegrowany z takimi programami, jak Microsoft Word, Microsoft Outlook i innymi edytorami tekstów. Projekt został skomercjalizowany i obecnie jest dostępny w sprzedaży. Twórców wyróżniamy 
za sukcesywne realizowanie idei współpracy ludzi nauki i biznesu oraz udział w projektach tworzonych na rzecz niewidomych i słabowidzących.

Osoby odpowiedzialne:

Prof. UAM dr hab. Grażyna Demenko

Instytucje:

Future Voice System, Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe, Polska Platforma Bezpieczeństwa Wewnętrznego przy współpracy 
z Fundacją Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza 
w Poznaniu

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.