15 kreatywnych w nauce: System Automatycznego Rozpoznawania Mowy

15 kreatywnych w nauce: System Automatycznego Rozpoznawania Mowy

Brief.pl / Aktualności

Oto jeden z nagrodzonych projektów w zestawieniu 15 Kreatywnych w Nauce. W zestawieniu doceniliśmy te inicjatywy, które naszym zdaniem, mogą być dawane jako przykład skutecznej współpracy komercyjnej naukowców i przedsiębiorców oraz które realizują ideę transferu wiedzy i technologii do ogólnie rozumianego świata biznesu.

-

Firma Future Voice System powstała z myślą o tworzeniu technologii opartych na przetwarzaniu dźwięku. Jednym z jej projektów jest System Automatycznego Rozpoznawania Mowy, dzięki któremu możliwa jest transkrypcja mowy dyktowanej na tekst. ARM dysponuje słownikiem ogólnym oraz słownictwem o charakterze prawniczym. Narzędzie jest przeznaczone także służbom odpowiedzialnym za bezpieczeństwo państwa. Aktualny poziom rozpoznawania mowy przez system wynosi ponad 95 proc. Ponadto ARM jest zintegrowany z takimi programami, jak Microsoft Word, Microsoft Outlook i innymi edytorami tekstów. Projekt został skomercjalizowany i obecnie jest dostępny w sprzedaży. Twórców wyróżniamy 
za sukcesywne realizowanie idei współpracy ludzi nauki i biznesu oraz udział w projektach tworzonych na rzecz niewidomych i słabowidzących.

Osoby odpowiedzialne:

Prof. UAM dr hab. Grażyna Demenko

Instytucje:

Future Voice System, Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe, Polska Platforma Bezpieczeństwa Wewnętrznego przy współpracy 
z Fundacją Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza 
w Poznaniu

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.