Łatwiejsze zarządzanie mediami społecznościowymi

Brief.pl / Technologie

Salesforce Marketing Cloud to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi. Pozwala ono w zaawansowany sposób monitorować aktywność, m.in. na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn. Outbox jest jedyną firmą w Polsce, która podpisała umowę z amerykańskim potentatem salesforce.com na sprzedaż oraz wdrożenie Salesforce Marketing Cloud.

-

- Użycie Salesforce Marketing Cloud pozwala uniknąć przykrej konieczności logowania się w kilkunastu serwisach w celu dodania nowego wpisu, przeczytania komentarzy czy udzielenia na nie odpowiedzi. Teraz, możemy monitorować informacje pojawiające się np. na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn za pomocą jednego narzędzia - mówi Jan Michalski, dyrektor departamentu social media firmy Outbox. - Produkt, którego wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest Outbox, daje także możliwość tworzenia szczegółowych analiz rynku oraz konkurencji, sprawdzenia oglądalności profilów w postaci statystyk czy też planowania działań marketingowych na najbliższy czas. To niezwykle użyteczne narzędzie - dodaje.

Na platformę składają się trzy narzędzia do zarządzania relacjami z klientami w mediach społecznościowych:

Radian6 - monitoring wypowiedzi (Social Media Listening)
Buddy media - publikowanie zawartości (Social Media Publishing)
Social.com - optymalizacja reklam (Social Media Advertising)

Salesforce Marketing Cloud ma na szeroką skalę wspierać działania w mediach społecznościowych. Umożliwia zarówno monitorowanie efektów podejmowanych aktywności (Measurement), jak i obserwowanie wypowiedzi społeczności (Social Listening). Wyposażony jest także w narzędzia do angażowania grupy docelowej (Social Content) oraz budowania więzi z klientami (Engagement). Pozwala ponadto na zintegrowanie marketingu, sprzedaży i obsługi klienta (Workflow & Automation) oraz wzmocnienie przekazu poprzez działania reklamowe (Social Ads).

Salesforce Marketing Cloud

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.