Łatwiejsze zarządzanie mediami społecznościowymi

Brief.pl / Technologie

Salesforce Marketing Cloud to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi. Pozwala ono w zaawansowany sposób monitorować aktywność, m.in. na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn. Outbox jest jedyną firmą w Polsce, która podpisała umowę z amerykańskim potentatem salesforce.com na sprzedaż oraz wdrożenie Salesforce Marketing Cloud.

-

- Użycie Salesforce Marketing Cloud pozwala uniknąć przykrej konieczności logowania się w kilkunastu serwisach w celu dodania nowego wpisu, przeczytania komentarzy czy udzielenia na nie odpowiedzi. Teraz, możemy monitorować informacje pojawiające się np. na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn za pomocą jednego narzędzia - mówi Jan Michalski, dyrektor departamentu social media firmy Outbox. - Produkt, którego wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest Outbox, daje także możliwość tworzenia szczegółowych analiz rynku oraz konkurencji, sprawdzenia oglądalności profilów w postaci statystyk czy też planowania działań marketingowych na najbliższy czas. To niezwykle użyteczne narzędzie - dodaje.

Na platformę składają się trzy narzędzia do zarządzania relacjami z klientami w mediach społecznościowych:

Radian6 - monitoring wypowiedzi (Social Media Listening)
Buddy media - publikowanie zawartości (Social Media Publishing)
Social.com - optymalizacja reklam (Social Media Advertising)

Salesforce Marketing Cloud ma na szeroką skalę wspierać działania w mediach społecznościowych. Umożliwia zarówno monitorowanie efektów podejmowanych aktywności (Measurement), jak i obserwowanie wypowiedzi społeczności (Social Listening). Wyposażony jest także w narzędzia do angażowania grupy docelowej (Social Content) oraz budowania więzi z klientami (Engagement). Pozwala ponadto na zintegrowanie marketingu, sprzedaży i obsługi klienta (Workflow & Automation) oraz wzmocnienie przekazu poprzez działania reklamowe (Social Ads).

Salesforce Marketing Cloud

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.