Łatwiejsze zarządzanie mediami społecznościowymi

Brief.pl / Technologie

Salesforce Marketing Cloud to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi. Pozwala ono w zaawansowany sposób monitorować aktywność, m.in. na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn. Outbox jest jedyną firmą w Polsce, która podpisała umowę z amerykańskim potentatem salesforce.com na sprzedaż oraz wdrożenie Salesforce Marketing Cloud.

-

- Użycie Salesforce Marketing Cloud pozwala uniknąć przykrej konieczności logowania się w kilkunastu serwisach w celu dodania nowego wpisu, przeczytania komentarzy czy udzielenia na nie odpowiedzi. Teraz, możemy monitorować informacje pojawiające się np. na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn za pomocą jednego narzędzia - mówi Jan Michalski, dyrektor departamentu social media firmy Outbox. - Produkt, którego wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest Outbox, daje także możliwość tworzenia szczegółowych analiz rynku oraz konkurencji, sprawdzenia oglądalności profilów w postaci statystyk czy też planowania działań marketingowych na najbliższy czas. To niezwykle użyteczne narzędzie - dodaje.

Na platformę składają się trzy narzędzia do zarządzania relacjami z klientami w mediach społecznościowych:

Radian6 - monitoring wypowiedzi (Social Media Listening)
Buddy media - publikowanie zawartości (Social Media Publishing)
Social.com - optymalizacja reklam (Social Media Advertising)

Salesforce Marketing Cloud ma na szeroką skalę wspierać działania w mediach społecznościowych. Umożliwia zarówno monitorowanie efektów podejmowanych aktywności (Measurement), jak i obserwowanie wypowiedzi społeczności (Social Listening). Wyposażony jest także w narzędzia do angażowania grupy docelowej (Social Content) oraz budowania więzi z klientami (Engagement). Pozwala ponadto na zintegrowanie marketingu, sprzedaży i obsługi klienta (Workflow & Automation) oraz wzmocnienie przekazu poprzez działania reklamowe (Social Ads).

Salesforce Marketing Cloud

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.