15 kreatywnych w nauce: Opracowanie technologii oczyszczania i zamykania obiegu wody stosowanej w procesie szczelinowania z wykorzystaniem technologii membranowych

15 kreatywnych w nauce: Opracowanie technologii oczyszczania i zamykania obiegu wody stosowanej w procesie szczelinowania z wykorzystaniem technologii membranowych

Brief.pl / Aktualności

Oto jeden z wyróżnionych projektów w zestawieniu 15 Kreatywnych w Nauce. W zestawieniu doceniliśmy te inicjatywy, które naszym zdaniem, mogą być dawane jako przykład skutecznej współpracy komercyjnej naukowców i przedsiębiorców oraz które realizują ideę transferu wiedzy i technologii do ogólnie rozumianego świata biznesu.

-

Firma Polymem Tech ma swoje korzenie w środowiskach akademickich Politechniki Warszawskiej. Za jej powstanie odpowiadają prof. Wojciech Piątkiewicz oraz Roger White, którzy na tej właśnie uczelni rozpoczęli pracę nad technikami membranowymi. W Europie eksploruje się złoża gazu ziemnego znajdującego się w formacjach łupkowych. Celem projektu jest opracowanie nowatorskiej technologii oczyszczania wody używanej do szczelinowania hydraulicznego tej formacji, a także do zagospodarowania wody powracającej z tego procesu. Partnerem projektu jest Wydział Inżynierii Chemicznej i Procesowej Politechniki Warszawskiej, który dostarcza wsparcia merytorycznego i aparaturowego. Firmę PolymemTech wyróżniamy za tworzenie rozwiązań o dużej wartości komercjalizacyjnej, o czym świadczy m.in. fakt pozyskania inwestorów z rynku prywatnego Business Angel Seedfund oraz Opoka Fundusz Inwestycji Zamkniętych.

Osoby odpowiedzialne:
prof. Wojciech Piątkiewicz, Roger White,  dr inż. Maciej Szwast (kierownik projektu)

Instytucje:
Politechnika Warszawska, PolymemTech

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.