15 kreatywnych w nauce: Kieszonkowe EKG

15 kreatywnych w nauce: Kieszonkowe EKG

Brief.pl / Aktualności

Oto jeden z nagrodzonych projektów w zestawieniu 15 Kreatywnych w Nauce. W zestawieniu doceniliśmy te inicjatywy, które naszym zdaniem, mogą być dawane jako przykład skutecznej współpracy komercyjnej naukowców i przedsiębiorców oraz które realizują ideę transferu wiedzy i technologii do ogólnie rozumianego świata biznesu.

-

Założona w 2005 r. firma Medicalgorithmics powstała przede wszystkim w celu komercjalizacji unikalnych rozwiązań algorytmicznych w analizie sygnału EKG. Jednym z projektów jest PocketECG, dzięki któremu możliwa jest diagnostyka wielodobowego telemetrycznego pomiaru istotnych elementów zapisu EKG. Specyfika tego rozwiązania polega na rozszerzeniu zastosowań systemu elementów zapisu EKG, m.in. o obszary związane z badaniami klinicznymi i lekowymi oraz diagnostykę u osób z niedokrwieniem serca bądź zespołem wydłużonego QT. Obecnie system PocketECG jest dopuszczony do obrotu w USA przez FDA – Agencję Żywności i Leków. Twórców projektu nagradzamy za sprawne zastosowanie transferu wiedzy do biznesu, co zaowocowało technologiczną przewagą nad konkurencją i obecnością na warszawskiej giełdzie.

Osoby odpowiedzialne:
dr Marek Dziubiński, dr Marcin Szumowski

Instytucja:
Medicalgorithmics

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.