Wirtualna Polska wciąż na szczycie

Wirtualna Polska wciąż na szczycie

Brief.pl / Aktualności

Według badania Megapanel PBI/Gemius za lipiec 2015 r., koronę wśród polskich portali wciąż dzierży Wirtualna Polska. Jednakże, przewaga WP nad Onetem nieco się zmniejszyła.

-

Jak wynika z wyników Megapanelu za lipiec 2015 roku, Grupa Wirtualna Polska może się poszczycić 18,38 mln realnych użytkowników. To o ponad 82 tys. mniej niż w czerwcu. Grupa Onet-RASP odnotowała natomiast wynik 18,19 mln RU - to o ponad 140 tys. RU więcej niż miesiąc wcześniej.

Onet kontra Wirtualna Polska | Create infographics

W pierwszej 10. Megapanelu nie doszło do większych przetasowań. Po miesiącu absencji, do TOP 10 wróciła Grupa Polska Press.

TOP10 Megapanel PBI/Gemius lipiec 2015 | Create infographics

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?