Szef Google Campus Warsaw wybrany

Szef Google Campus Warsaw wybrany

Brief.pl / Ludzie

Nowym członkiem zespołu Google Polska, a także szefem Campusu, w którym ma rozwijać się polska scena startupowa został przedsiębiorca Rafał Plutecki.

-

Plutecki biznesowo sam wyrastał w środowisku startupowym. Stworzył i zarządzał firmą Internet Technologies, jednego z pierwszych dostawców internetu w Polsce. Był partnerem zarządzającym funduszu VC Innofund, mającej na celu finansowanie innowacyjnych pomysłów biznesowych, dyrektorem regionalnym w Infopraca, twórcą i CEO Tempo, firmy zajmującej się mikro ubezpieczeniami, managerem w kilku startupach, a także aniołem biznesu. Wspierał i nadal aktywnie chce wspierać społeczność, której jak sam mówi wiele zawdzięcza.

A Google Campus jest do tego przestrzenią idealną. Na 20 tysiącach metrów kwadratowych młodzi przedsiębiorcy będą mogli spotykać się z mentorami, szkolić się, brać udział w konferencjach i rozwijać swój biznes. Będą mieli także możliwość pracy z innymi przedsiębiorcami w przestrzeni coworkingowej, nawiązując ciekawe binzesowe kontakty. Przestrzeń ma wzmacniać innowacyjne oblicze Polski, będąc częścią międzynarodowej sieci kampusów, które znajdując się już w Londynie, Tel Awiwie, Madrycie, Seulu oraz Sao Paulo. Campus Warsaw ruszy jeszcze w 2015 roku.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.