Szef Google Campus Warsaw wybrany

Szef Google Campus Warsaw wybrany

Brief.pl / Ludzie

Nowym członkiem zespołu Google Polska, a także szefem Campusu, w którym ma rozwijać się polska scena startupowa został przedsiębiorca Rafał Plutecki.

-

Plutecki biznesowo sam wyrastał w środowisku startupowym. Stworzył i zarządzał firmą Internet Technologies, jednego z pierwszych dostawców internetu w Polsce. Był partnerem zarządzającym funduszu VC Innofund, mającej na celu finansowanie innowacyjnych pomysłów biznesowych, dyrektorem regionalnym w Infopraca, twórcą i CEO Tempo, firmy zajmującej się mikro ubezpieczeniami, managerem w kilku startupach, a także aniołem biznesu. Wspierał i nadal aktywnie chce wspierać społeczność, której jak sam mówi wiele zawdzięcza.

A Google Campus jest do tego przestrzenią idealną. Na 20 tysiącach metrów kwadratowych młodzi przedsiębiorcy będą mogli spotykać się z mentorami, szkolić się, brać udział w konferencjach i rozwijać swój biznes. Będą mieli także możliwość pracy z innymi przedsiębiorcami w przestrzeni coworkingowej, nawiązując ciekawe binzesowe kontakty. Przestrzeń ma wzmacniać innowacyjne oblicze Polski, będąc częścią międzynarodowej sieci kampusów, które znajdując się już w Londynie, Tel Awiwie, Madrycie, Seulu oraz Sao Paulo. Campus Warsaw ruszy jeszcze w 2015 roku.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.