Szef Google Campus Warsaw wybrany

Szef Google Campus Warsaw wybrany

Brief.pl / Ludzie

Nowym członkiem zespołu Google Polska, a także szefem Campusu, w którym ma rozwijać się polska scena startupowa został przedsiębiorca Rafał Plutecki.

-

Plutecki biznesowo sam wyrastał w środowisku startupowym. Stworzył i zarządzał firmą Internet Technologies, jednego z pierwszych dostawców internetu w Polsce. Był partnerem zarządzającym funduszu VC Innofund, mającej na celu finansowanie innowacyjnych pomysłów biznesowych, dyrektorem regionalnym w Infopraca, twórcą i CEO Tempo, firmy zajmującej się mikro ubezpieczeniami, managerem w kilku startupach, a także aniołem biznesu. Wspierał i nadal aktywnie chce wspierać społeczność, której jak sam mówi wiele zawdzięcza.

A Google Campus jest do tego przestrzenią idealną. Na 20 tysiącach metrów kwadratowych młodzi przedsiębiorcy będą mogli spotykać się z mentorami, szkolić się, brać udział w konferencjach i rozwijać swój biznes. Będą mieli także możliwość pracy z innymi przedsiębiorcami w przestrzeni coworkingowej, nawiązując ciekawe binzesowe kontakty. Przestrzeń ma wzmacniać innowacyjne oblicze Polski, będąc częścią międzynarodowej sieci kampusów, które znajdując się już w Londynie, Tel Awiwie, Madrycie, Seulu oraz Sao Paulo. Campus Warsaw ruszy jeszcze w 2015 roku.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?