wp - grudzien 2016

Nowa agencja na rynku mediów ambientowych

Nowa agencja na rynku mediów ambientowych

Brief.pl / Aktualności

Powstała nowa agencja specjalizująca się w działaniach ambientowych i reklamie wielkoformatowej - Fresca Media. Firma jest podmiotem wydzielonym ze struktur Headz Marketing Partner, warszawskiej agencji będącej właścicielem ogólnopolskiej sieci nośników reklamy zewnętrznej.

-

Decyzje o podziale dotychczasowych kompetencji na dwa podstawowe piony: outdoor obsługiwany przez Headz i działania ambientowe i brokerskie, którymi zajmie się nowy podmiot, zostały podjęte na początku roku.  

Fresca Media skoncentruje się na usługach reklamowych i mediowych. W ofercie znajdą się powierzchnie wielkoformatowe oraz stały pakiet działań ambientowych, który trafi do domów mediowych. Dodatkowo Fresca Media przejmie od Headz ofertę nośników dedykowanych, instalowanych na czas kampanii w wybranych kurortach letnich na morzem, na Mazurach i w polskich górach. Agencja skoncentruje się w pierwszym okresie na obsłudze podmiotów z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej i motoryzacyjnej. Na czele 5-osobowego zespołu stanie Sylwia Tyszka.

Headz Marketing Partner ma stać się docelowo podmiotem posiadającym i oferującym stacjonarną sieć nośników typu backlight oraz frontlight.  Cała sieć Headz ma urosnąć do 250 nośników do końca 2014 roku. Najważniejszym jej elementem będą jednak nośniki backlight.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.