Nowa agencja na rynku mediów ambientowych

Nowa agencja na rynku mediów ambientowych

Brief.pl / Aktualności

Powstała nowa agencja specjalizująca się w działaniach ambientowych i reklamie wielkoformatowej - Fresca Media. Firma jest podmiotem wydzielonym ze struktur Headz Marketing Partner, warszawskiej agencji będącej właścicielem ogólnopolskiej sieci nośników reklamy zewnętrznej.

-

Decyzje o podziale dotychczasowych kompetencji na dwa podstawowe piony: outdoor obsługiwany przez Headz i działania ambientowe i brokerskie, którymi zajmie się nowy podmiot, zostały podjęte na początku roku.  

Fresca Media skoncentruje się na usługach reklamowych i mediowych. W ofercie znajdą się powierzchnie wielkoformatowe oraz stały pakiet działań ambientowych, który trafi do domów mediowych. Dodatkowo Fresca Media przejmie od Headz ofertę nośników dedykowanych, instalowanych na czas kampanii w wybranych kurortach letnich na morzem, na Mazurach i w polskich górach. Agencja skoncentruje się w pierwszym okresie na obsłudze podmiotów z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej i motoryzacyjnej. Na czele 5-osobowego zespołu stanie Sylwia Tyszka.

Headz Marketing Partner ma stać się docelowo podmiotem posiadającym i oferującym stacjonarną sieć nośników typu backlight oraz frontlight.  Cała sieć Headz ma urosnąć do 250 nośników do końca 2014 roku. Najważniejszym jej elementem będą jednak nośniki backlight.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.