Polskie marki na Snapchacie

Polskie marki na Snapchacie

Brief.pl / Aktualności

Po stworzonym przez Hash.fm zestawieniu najpopularniejszych osób na Snapchacie, przyszedł czas na prezentację liderów wśród polskich marek. Orange, ESKA TV i Coca-Cola Polska to marki, które według rankingu wiodą prym w tym kanale.

-

Snapchat, w przeciwieństwie do wielu innych mediów społecznościowych nie udostępnia użytkownikom, ani markom statystyk. Nie istnieje także monitoring tego kanału. Jak zatem można stworzyć ranking popularności marek na Snapchacie?

Jego twórcy postanowili sięgnąć po liczby wyświetleń tzw. „My story”.  Jednak tylko spośród zgłaszających się osób i marek. Zatem ranking ten nie jest w pełni miarodajny. Zwłaszcza jeśli spojrzeć na różnicę między pierwszą marką w rankingu, a ostatnią. 

20100 to maksymalna liczba widzów story pierwszej w rankingu marki – Orange. To przy niemal 9 milionach fanów marki na Facebooku, nie jest porażającą liczbą. Jednak w Polsce Snapchat dopiero zyskuje na popularności, zwłaszcza wśród marketerów. Co potwierdza marka znajdująca się na 34. miejscu Click Community z maksymalną liczbą wyświetleń na poziomie siedmiu.

Ogólna liczba polskich użytkowników na Snapchacie jest trudna do określenia, więc tego rodzaju zestawienia dają pewną świadomość o skali zjawiska, a także pozwalają poznać marki i osoby, które prężnie działają w tym nowym kanale. Przy okazji więc przypominamy, że w poprzednim zestawieniu Hash.fm pierwsze miejsce zajęła Julia Kuczyńska, prowadząca bloga Maffashion z wynikiem niemal 62 tysięcy wyświetleń.

Pełny ranking dostępny na stronie Hash.fm.

::

Fot. Flickr/ CC-BY-2.0/ Adam Przezdziek

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.