Polskie marki na Snapchacie

Polskie marki na Snapchacie

Brief.pl / Aktualności

Po stworzonym przez Hash.fm zestawieniu najpopularniejszych osób na Snapchacie, przyszedł czas na prezentację liderów wśród polskich marek. Orange, ESKA TV i Coca-Cola Polska to marki, które według rankingu wiodą prym w tym kanale.

-

Snapchat, w przeciwieństwie do wielu innych mediów społecznościowych nie udostępnia użytkownikom, ani markom statystyk. Nie istnieje także monitoring tego kanału. Jak zatem można stworzyć ranking popularności marek na Snapchacie?

Jego twórcy postanowili sięgnąć po liczby wyświetleń tzw. „My story”.  Jednak tylko spośród zgłaszających się osób i marek. Zatem ranking ten nie jest w pełni miarodajny. Zwłaszcza jeśli spojrzeć na różnicę między pierwszą marką w rankingu, a ostatnią. 

20100 to maksymalna liczba widzów story pierwszej w rankingu marki – Orange. To przy niemal 9 milionach fanów marki na Facebooku, nie jest porażającą liczbą. Jednak w Polsce Snapchat dopiero zyskuje na popularności, zwłaszcza wśród marketerów. Co potwierdza marka znajdująca się na 34. miejscu Click Community z maksymalną liczbą wyświetleń na poziomie siedmiu.

Ogólna liczba polskich użytkowników na Snapchacie jest trudna do określenia, więc tego rodzaju zestawienia dają pewną świadomość o skali zjawiska, a także pozwalają poznać marki i osoby, które prężnie działają w tym nowym kanale. Przy okazji więc przypominamy, że w poprzednim zestawieniu Hash.fm pierwsze miejsce zajęła Julia Kuczyńska, prowadząca bloga Maffashion z wynikiem niemal 62 tysięcy wyświetleń.

Pełny ranking dostępny na stronie Hash.fm.

::

Fot. Flickr/ CC-BY-2.0/ Adam Przezdziek

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.