Polska żywność lepsza niż czeska

Polska żywność lepsza niż czeska

Brief for Poland / Wiedza

Jeden z portali internetowych w Czechach opublikował wyniki ankiety na temat żywności polskiej i czeskiej. Z badania wynika, że aż 10 323 z 12 183 respondentów stwierdziło, iż polskie produkty żywnościowe lepiej smakują i na talerzu wyglądają lepiej niż czeskie - podała Polska Agencja Prasowa.

-

Pomimo negatywnej kampanii o polskiej żywności prowadzonej ostatnio w czeskich mediach, dane handlu zagranicznego produktami rolno-spożywczymi świadczą o wyraźnym wzroście naszego eksportu na ten rynek w roku ubiegłym. Wartość eksportu towarów rolno-spożywczych z Polski do Czech wynosi ok. 1 mld euro rocznie i jak zapewnia wiceminister rolnictwa Zofia Szalczyk, nie obserwujemy spadku. Te wyniki pokazują też, że najlepszym weryfikatorem produktów żywnościowych są konsumenci.

W ostatnich tygodniach, w ramach polskiego przewodnictwa w Grupie Wyszehradzkiej, ministerstwo rolnictwa i rozwoju wsi zorganizowało kilka wydarzeń promujących polskie produkty. Były to: Wyszehradzka Rodzinna Wycieczka Rowerowa w Pradze oraz rodzinny piknik zorganizowany w ogrodach polskiej ambasady w czeskiej stolicy, a także „Dzień Kuchni Polskiej” w Bratysławie.

 

Źródło: minrol.gov.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.