Ktoś chciał dopiec Volvo na Facebooku. Reakcja jest mistrzowska

Ktoś chciał dopiec Volvo na Facebooku. Reakcja jest mistrzowska

Brief.pl / Aktualności

Przykłady spektakularnych kryzysów w mediach społecznościowych można mnożyć. Niestety, umiejętność wybrnięcia z trudnych sytuacji spotykana jest znacznie rzadziej. Ostatnie działania marki Volvo na facebookowym fanpage'u marki pokazują jednak, że przy odrobinie chęci i dobrym refleksie niemal każdy kryzys można przekuć na korzyść.

-

Wczoraj na Facebooku jeden z jego użytkowników, Tomek Atlowski, opublikował zdjęcie będące zrzutem ekranu jego prywatnej rozmowy z marką Volvo. Internauta, zmęczony informacjami o nowych produktach marki wysyłanych na jego skrzynkę pocztową, postanowił podzielić się z firmą własnymi planami na weekend.

 

Wydawać by się mogło, że taki post, opublikowany na prywatnym profilu użytkownika, przejdzie raczej bez echa. Marka jednak zaskoczyła użytkowników portalu szybką i błyskotliwą reakcją. Firma Volvo zaoferowała bowiem autorowi postu możliwość wypożyczenia samochodu ich marki na ten weekend, o którym w wiadomości prywatnej wspomniał wcześniej.

Wiemy skądinąd, że Tomek Atlowski w najbliższą sobotę wybiera się na paintballa. Tomku, co prawda nie mamy...

Posted by Volvo Car Poland on 20 sierpnia 2015

Opisana sytuacja jest jednym z lepszych przykładów tego, jak wybrnąć z kryzysu – lub z sytuacji, która może przerodzić się w kryzys - bez szwanku, a wręcz z korzyścią dla marki. O innych sposobach radzenia sobie z tego typu zdarzeniami będziemy pisać we wrześniowym wydaniu magazynu "Brief". Zachęcamy do lektury!

::

Przeczytaj także: 5 pamiętnych wpadek w mediach społecznościowych

Tagi:

Volvo Facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.