wp - grudzien 2016

Ktoś chciał dopiec Volvo na Facebooku. Reakcja jest mistrzowska

Ktoś chciał dopiec Volvo na Facebooku. Reakcja jest mistrzowska

Brief.pl / Aktualności

Przykłady spektakularnych kryzysów w mediach społecznościowych można mnożyć. Niestety, umiejętność wybrnięcia z trudnych sytuacji spotykana jest znacznie rzadziej. Ostatnie działania marki Volvo na facebookowym fanpage'u marki pokazują jednak, że przy odrobinie chęci i dobrym refleksie niemal każdy kryzys można przekuć na korzyść.

-

Wczoraj na Facebooku jeden z jego użytkowników, Tomek Atlowski, opublikował zdjęcie będące zrzutem ekranu jego prywatnej rozmowy z marką Volvo. Internauta, zmęczony informacjami o nowych produktach marki wysyłanych na jego skrzynkę pocztową, postanowił podzielić się z firmą własnymi planami na weekend.

 

Wydawać by się mogło, że taki post, opublikowany na prywatnym profilu użytkownika, przejdzie raczej bez echa. Marka jednak zaskoczyła użytkowników portalu szybką i błyskotliwą reakcją. Firma Volvo zaoferowała bowiem autorowi postu możliwość wypożyczenia samochodu ich marki na ten weekend, o którym w wiadomości prywatnej wspomniał wcześniej.

Wiemy skądinąd, że Tomek Atlowski w najbliższą sobotę wybiera się na paintballa. Tomku, co prawda nie mamy...

Posted by Volvo Car Poland on 20 sierpnia 2015

Opisana sytuacja jest jednym z lepszych przykładów tego, jak wybrnąć z kryzysu – lub z sytuacji, która może przerodzić się w kryzys - bez szwanku, a wręcz z korzyścią dla marki. O innych sposobach radzenia sobie z tego typu zdarzeniami będziemy pisać we wrześniowym wydaniu magazynu "Brief". Zachęcamy do lektury!

::

Przeczytaj także: 5 pamiętnych wpadek w mediach społecznościowych

Tagi:

Volvo Facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.