Sprzęt tworzony od 50 lat z myślą o tobie

Sprzęt tworzony od 50 lat z myślą o tobie

Brief.pl / Technologie

Kiedy dr. Amar G. Bose w 1964 roku zakładał firmę Bose, miał konkretną ideę. Chciał tworzyć nowe technologie, które przyniosą ludziom wymierne korzyści, a jednocześnie będą zapewniały wyjątkowe wrażenia. Po pięćdziesięciu latach, cel ten wciąż przyświeca firmie, która zaprezentowała drugą generację rewelacyjnego głośnika SoundLink® Mini Bluetooth® II.

-
SPONSOROWANE

Z dźwiękiem wysokiej jakości, jest często tak, że nie myślimy o nim, dopóki go nie zabraknie. Tymczasem sprzęt audio najwyższej klasy przydaje się nie tylko na koncertach i festiwalach, ale także w życiu zawodowym i prywatnym.

Na pewno uczestniczyliśmy już w niejednej konferencji telefonicznej, podczas której, nie byliśmy w stanie zrozumieć osoby po drugiej stronie linii. Mogliśmy także umieszczać w swoich prezentacjach pliki audio lub wideo, których po prostu nie dało się usłyszeć, gdy były odtwarzane na głośnikach wbudowanych w laptopa lub tablet.

O takich problemach zapomnimy, jeśli będziemy mieli do dyspozycji przenośny głośnik SoundLink® Mini Bluetooth® II. To obecnie najlepiej wyposażone urządzenie tego typu oferowane przez Bose. Do czego może się przydać w pracy? Zestaw głośnomówiący wbudowany w głośnik umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych. Jedno niewielkie urządzenie nie tylko może więc zapewnić świetną jakość dźwięku w prezentacjach, ale i zostać wykorzystane przy organizowaniu spotkań w szerszym gronie osób – chociażby do telekonferencji.

SoundLink Mini II przechowuje w swojej pamięci do ośmiu ostatnio używanych urządzeń Bluetooth. Dzięki temu nie musimy się martwić o ponowne parowanie sprzętu z głośnikiem. W biurze pozwala to sparować głośnik z najczęściej używanymi urządzeniami mobilnymi i zapomnieć o ponownym łączeniu go na chwilę przed rozpoczęciem spotkania. Oczywiście, jeśli zajdzie taka potrzeba, głośnik można również połączyć z wybranym urządzeniem za pomocą jednego kabla.

Inżynierowie Bose pomyśleli także o tych osobach, które nie są zafascynowane nowinkami technologicznymi. Najnowsza generacja głośnika SoundLink® Mini II wykorzystuje nieskomplikowane instrukcje głosowe objaśniające krok po kroku każdy etap łączenia go z urządzeniami mobilnymi.

Jeśli natomiast kiedykolwiek narzekaliśmy na konieczność wynoszenia z pracy ciężkiego laptopa i jeżdżenia z nim do domu, to SoundLink Mini II pozytywnie nas zaskoczy. Waży zaledwie 668 gramów i na wbudowanym akumulatorze działa nawet 10 godzin. Ten zaś ładuje się do pełna w zaledwie trzy godziny. Po ciężkim dniu pracy możemy więc zabrać głośnik do parku lub nad wodę i razem ze znajomymi spędzić czas wolny przy ulubionej muzyce. Bose nie uznaje przy tym kompromisów, jeśli chodzi o jakość wykonania urządzenia. Jego obudowa zrobiona jest z anodyzowanego aluminium, które jest odporne na zadrapania i nie zbiera odcisków palców. Używając głośnika na dworze nie musimy się martwić o to, że go uszkodzimy.

Głośnik SoundLink Mini II dostępny jest w całej Polsce w sklepach firmy Bose, u wybranych autoryzowanych dealerów oraz na stronie internetowej www.bose.pl. Urządzenie kosztuje 899 złotych i można je nabyć w dwóch kolorach: czarnym i perłowo-białym.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.