Evernote pomoże zapamiętać każdą informację?

Evernote pomoże zapamiętać każdą informację?

Brief.pl / Technologie

Evernote to aplikacja, która umożliwia zapamiętywanie informacji z życia osobistego i zawodowego. W tej chwili ma 60 milionów użytkowników na całym świecie, z czego 300 tysięcy w Polsce. Dzięki aplikacji Evernote Business firmy mogą skuteczniej gromadzić i wykorzystywać wiedzę i potencjał swoich pracowników.

-

Dane są przechowywane w bibliotece biznesowej firmy w postaci zbioru notatników wszystkich członków zespołu. Rozwiązanie to daje natychmiastowy dostęp do wspólnych informacji poprzez urządzenia takie jak: tablet, smartfon lub komputer. Wpisuje się to w coraz bardziej popularny trend BYOD (Bring Your Own Device), polegający na używaniu prywatnego sprzętu w miejscu pracy. Rozwiązanie jest dedykowane zarówno małym jak i dużym organizacjom.

 - Bardzo się cieszymy, że możemy udostępnić Evernote Business po polsku - komentuje Dmitry Stavisky, vice president of international operations w Evernote. - Obecnie wśród naszych klientów znajduje się 5 000 firm, korzystających z rozwiązań Evernote dla biznesu na całym świecie. Mamy nadzieję, że dostępność naszego produktu w polskiej wersji językowej zachęci polskie firmy do poznania zalet i możliwości tego rozwiązania – dodaje.

Evernote obsługuje 23 wersje językowe i jest dostępny na następujących platformach: Windows, Mac, iOS, Android, Windows Phone, Blackberry i WebOS.

Evernote

Evernote Business

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.