Najchętniej oglądane reklamy na YouTubie w lipcu 2015

Najchętniej oglądane reklamy na YouTubie w lipcu 2015

Brief.pl / Inspiracje

Jak co miesiąc, YouTube przygotował zestawienie najchętniej oglądanych reklam, które są oglądane przez polskich użytkowników serwisu. W lipcu 2015 roku największą popularnością cieszyła się reklama Coca-Coli, a powody do zadowolenia ma Lidl - aż dwa spoty tej sieci znalazły się w top 5.

-

#DajCalusa z Coca-Cola! Maffashion, Masterczułek, JDabrowsky, MultiGameplayGuy, Ajgor! [485 tys. wyświetleń]

FIFA 15 - Milik vs Kędziora - zapowiedź pojedynku [260 tys. wyświetleń]

Porsche BlackBox [226 tys. wyświetleń]

MODA DAMSKA NA LATO - OFERTA PROMOCYJNA LIDLA [135 tys. wyświetleń]

TRENDY NA LATO MARKI ESMARA - OFERTA PROMOCYJNA LIDLA [125 tys. wyświetleń]

::

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.