Najchętniej oglądane reklamy na YouTubie w lipcu 2015

Najchętniej oglądane reklamy na YouTubie w lipcu 2015

Brief.pl / Inspiracje

Jak co miesiąc, YouTube przygotował zestawienie najchętniej oglądanych reklam, które są oglądane przez polskich użytkowników serwisu. W lipcu 2015 roku największą popularnością cieszyła się reklama Coca-Coli, a powody do zadowolenia ma Lidl - aż dwa spoty tej sieci znalazły się w top 5.

-

#DajCalusa z Coca-Cola! Maffashion, Masterczułek, JDabrowsky, MultiGameplayGuy, Ajgor! [485 tys. wyświetleń]

FIFA 15 - Milik vs Kędziora - zapowiedź pojedynku [260 tys. wyświetleń]

Porsche BlackBox [226 tys. wyświetleń]

MODA DAMSKA NA LATO - OFERTA PROMOCYJNA LIDLA [135 tys. wyświetleń]

TRENDY NA LATO MARKI ESMARA - OFERTA PROMOCYJNA LIDLA [125 tys. wyświetleń]

::

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.