Zadbaj o multimedialną jakość komunikacji w firmie

Zadbaj o multimedialną jakość komunikacji w firmie

Brief.pl / Technologie

Organizacje, których celem jest rozwój, już dawno zauważyły, że jednym z kluczowych czynników jest dysponowanie wysokiej jakości zasobami ludzkimi - odpowiednio zarządzanymi. Integralną częścią zarządzania personelem i determinującą jego skuteczność jest komunikacja wewnętrzna w formie multimedialnej.

-
SPONSOROWANE

Wśród technik komunikacji wyróżnić można technikę multimedialną, która sprawdzi się przede wszystkim w organizacjach mających swoje oddziały w różnych miastach, znacznie od siebie oddalonych. Przykładem komunikacji multimedialnej jest telewizja wewnętrzna wykorzystywana, w szczególności przez duże korporacje, ze względu na możliwość równoczesnego i bezpośredniego przekazu do wielu miejsc. Można dzięki niej informować personel o celach przedsiębiorstwa, jego strategii, podejmowanych decyzjach, jak również dostarczać informacji z kraju, świata, prowadzić szkolenia, konkursy motywacyjne itd.

Gotowe rozwiązanie dla firm chcących wprowadzić telewizję wewnętrzną znaleźć można w ofercie Admotion, która wdrożyła ostatnio system Digital Signage w ponad 30 lokalizacjach sieci samoobsługowych hurtowni Makro Cash & Carry. Playery Admotion wraz z oprogramowaniem digital signage zainstalowano w halach na terenie całej Polski.

Wspomniany produkt Admotion to - Corporate TV - nowa odsłona systemów DS oferowanych przez Admotion opartych na zdalnym zarządzaniu treścią z poziomu Panelu Administracyjnego, dostępnego z każdego komputera podłączonego do Internetu. W projekcie wykorzystano najnowsze modele playerów Admostarter z oprogramowaniem AdmoClient.

Admotion w ramach usługi dostarcza również content neutralny, w którym znajdą sie treści informacyjne, m.in. wiadomości, pogoda, kursy walut, kalendarium, bloki językowe i inne.

- Dążymy do tego, żeby Corporate TV stał się powszechnie wykorzystywanym środkiem przekazu informacji wewnątrz organizacji, jak również narzędziem w ramach aktywnej komunikacji, dlatego mając na uwadze obustronność komunikacji wprowadzamy na rynek nowy, ulepszony produkt, który będzie zawierać element interakcji - Interactive corporate TV - przedstawia Piotr Rutka Dyrektor Techniczny Admotion Sp. z o.o.

Dzięki zastosowaniu telewizji wewnętrznej w organizacji przekazywane informacje są aktualne, dokładne, wiarygodne i zwięzłe, a więc posiadają wszystkie cechy, które posiadać powinien odpowiedniej jakości komunikat.

::

fot. Fotolia/Gajus

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.