Zadbaj o multimedialną jakość komunikacji w firmie

Zadbaj o multimedialną jakość komunikacji w firmie

Brief.pl / Technologie

Organizacje, których celem jest rozwój, już dawno zauważyły, że jednym z kluczowych czynników jest dysponowanie wysokiej jakości zasobami ludzkimi - odpowiednio zarządzanymi. Integralną częścią zarządzania personelem i determinującą jego skuteczność jest komunikacja wewnętrzna w formie multimedialnej.

-
SPONSOROWANE

Wśród technik komunikacji wyróżnić można technikę multimedialną, która sprawdzi się przede wszystkim w organizacjach mających swoje oddziały w różnych miastach, znacznie od siebie oddalonych. Przykładem komunikacji multimedialnej jest telewizja wewnętrzna wykorzystywana, w szczególności przez duże korporacje, ze względu na możliwość równoczesnego i bezpośredniego przekazu do wielu miejsc. Można dzięki niej informować personel o celach przedsiębiorstwa, jego strategii, podejmowanych decyzjach, jak również dostarczać informacji z kraju, świata, prowadzić szkolenia, konkursy motywacyjne itd.

Gotowe rozwiązanie dla firm chcących wprowadzić telewizję wewnętrzną znaleźć można w ofercie Admotion, która wdrożyła ostatnio system Digital Signage w ponad 30 lokalizacjach sieci samoobsługowych hurtowni Makro Cash & Carry. Playery Admotion wraz z oprogramowaniem digital signage zainstalowano w halach na terenie całej Polski.

Wspomniany produkt Admotion to - Corporate TV - nowa odsłona systemów DS oferowanych przez Admotion opartych na zdalnym zarządzaniu treścią z poziomu Panelu Administracyjnego, dostępnego z każdego komputera podłączonego do Internetu. W projekcie wykorzystano najnowsze modele playerów Admostarter z oprogramowaniem AdmoClient.

Admotion w ramach usługi dostarcza również content neutralny, w którym znajdą sie treści informacyjne, m.in. wiadomości, pogoda, kursy walut, kalendarium, bloki językowe i inne.

- Dążymy do tego, żeby Corporate TV stał się powszechnie wykorzystywanym środkiem przekazu informacji wewnątrz organizacji, jak również narzędziem w ramach aktywnej komunikacji, dlatego mając na uwadze obustronność komunikacji wprowadzamy na rynek nowy, ulepszony produkt, który będzie zawierać element interakcji - Interactive corporate TV - przedstawia Piotr Rutka Dyrektor Techniczny Admotion Sp. z o.o.

Dzięki zastosowaniu telewizji wewnętrznej w organizacji przekazywane informacje są aktualne, dokładne, wiarygodne i zwięzłe, a więc posiadają wszystkie cechy, które posiadać powinien odpowiedniej jakości komunikat.

::

fot. Fotolia/Gajus

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.