Zadbaj o multimedialną jakość komunikacji w firmie

Zadbaj o multimedialną jakość komunikacji w firmie

Brief.pl / Technologie

Organizacje, których celem jest rozwój, już dawno zauważyły, że jednym z kluczowych czynników jest dysponowanie wysokiej jakości zasobami ludzkimi - odpowiednio zarządzanymi. Integralną częścią zarządzania personelem i determinującą jego skuteczność jest komunikacja wewnętrzna w formie multimedialnej.

-
SPONSOROWANE

Wśród technik komunikacji wyróżnić można technikę multimedialną, która sprawdzi się przede wszystkim w organizacjach mających swoje oddziały w różnych miastach, znacznie od siebie oddalonych. Przykładem komunikacji multimedialnej jest telewizja wewnętrzna wykorzystywana, w szczególności przez duże korporacje, ze względu na możliwość równoczesnego i bezpośredniego przekazu do wielu miejsc. Można dzięki niej informować personel o celach przedsiębiorstwa, jego strategii, podejmowanych decyzjach, jak również dostarczać informacji z kraju, świata, prowadzić szkolenia, konkursy motywacyjne itd.

Gotowe rozwiązanie dla firm chcących wprowadzić telewizję wewnętrzną znaleźć można w ofercie Admotion, która wdrożyła ostatnio system Digital Signage w ponad 30 lokalizacjach sieci samoobsługowych hurtowni Makro Cash & Carry. Playery Admotion wraz z oprogramowaniem digital signage zainstalowano w halach na terenie całej Polski.

Wspomniany produkt Admotion to - Corporate TV - nowa odsłona systemów DS oferowanych przez Admotion opartych na zdalnym zarządzaniu treścią z poziomu Panelu Administracyjnego, dostępnego z każdego komputera podłączonego do Internetu. W projekcie wykorzystano najnowsze modele playerów Admostarter z oprogramowaniem AdmoClient.

Admotion w ramach usługi dostarcza również content neutralny, w którym znajdą sie treści informacyjne, m.in. wiadomości, pogoda, kursy walut, kalendarium, bloki językowe i inne.

- Dążymy do tego, żeby Corporate TV stał się powszechnie wykorzystywanym środkiem przekazu informacji wewnątrz organizacji, jak również narzędziem w ramach aktywnej komunikacji, dlatego mając na uwadze obustronność komunikacji wprowadzamy na rynek nowy, ulepszony produkt, który będzie zawierać element interakcji - Interactive corporate TV - przedstawia Piotr Rutka Dyrektor Techniczny Admotion Sp. z o.o.

Dzięki zastosowaniu telewizji wewnętrznej w organizacji przekazywane informacje są aktualne, dokładne, wiarygodne i zwięzłe, a więc posiadają wszystkie cechy, które posiadać powinien odpowiedniej jakości komunikat.

::

fot. Fotolia/Gajus

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.