Zadbaj o multimedialną jakość komunikacji w firmie

Zadbaj o multimedialną jakość komunikacji w firmie

Brief.pl / Technologie

Organizacje, których celem jest rozwój, już dawno zauważyły, że jednym z kluczowych czynników jest dysponowanie wysokiej jakości zasobami ludzkimi - odpowiednio zarządzanymi. Integralną częścią zarządzania personelem i determinującą jego skuteczność jest komunikacja wewnętrzna w formie multimedialnej.

-
SPONSOROWANE

Wśród technik komunikacji wyróżnić można technikę multimedialną, która sprawdzi się przede wszystkim w organizacjach mających swoje oddziały w różnych miastach, znacznie od siebie oddalonych. Przykładem komunikacji multimedialnej jest telewizja wewnętrzna wykorzystywana, w szczególności przez duże korporacje, ze względu na możliwość równoczesnego i bezpośredniego przekazu do wielu miejsc. Można dzięki niej informować personel o celach przedsiębiorstwa, jego strategii, podejmowanych decyzjach, jak również dostarczać informacji z kraju, świata, prowadzić szkolenia, konkursy motywacyjne itd.

Gotowe rozwiązanie dla firm chcących wprowadzić telewizję wewnętrzną znaleźć można w ofercie Admotion, która wdrożyła ostatnio system Digital Signage w ponad 30 lokalizacjach sieci samoobsługowych hurtowni Makro Cash & Carry. Playery Admotion wraz z oprogramowaniem digital signage zainstalowano w halach na terenie całej Polski.

Wspomniany produkt Admotion to - Corporate TV - nowa odsłona systemów DS oferowanych przez Admotion opartych na zdalnym zarządzaniu treścią z poziomu Panelu Administracyjnego, dostępnego z każdego komputera podłączonego do Internetu. W projekcie wykorzystano najnowsze modele playerów Admostarter z oprogramowaniem AdmoClient.

Admotion w ramach usługi dostarcza również content neutralny, w którym znajdą sie treści informacyjne, m.in. wiadomości, pogoda, kursy walut, kalendarium, bloki językowe i inne.

- Dążymy do tego, żeby Corporate TV stał się powszechnie wykorzystywanym środkiem przekazu informacji wewnątrz organizacji, jak również narzędziem w ramach aktywnej komunikacji, dlatego mając na uwadze obustronność komunikacji wprowadzamy na rynek nowy, ulepszony produkt, który będzie zawierać element interakcji - Interactive corporate TV - przedstawia Piotr Rutka Dyrektor Techniczny Admotion Sp. z o.o.

Dzięki zastosowaniu telewizji wewnętrznej w organizacji przekazywane informacje są aktualne, dokładne, wiarygodne i zwięzłe, a więc posiadają wszystkie cechy, które posiadać powinien odpowiedniej jakości komunikat.

::

fot. Fotolia/Gajus

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.