Kolejna sportowa okazja na wypromowanie Polski

Brief for Poland / Aktualności

Już wiadomo, że Finał Ligi Europy 2015 odbędzie się w Polsce na Stadionie Narodowym w Warszawie. Jest to kolejne prestiżowe wydarzenie sportowe o randze międzynarodowej organizowane w naszym kraju. Czy uda się nam wykorzystać potencjał tych imprez?

-

23 maja Komitet Wykonawczy UEFA przyznał prawo organizacji finału Ligi Europy 2015 Polsce. – Nie muszę chyba mówić, jak ważna i prestiżowa jest to impreza sportowa, która jest promocją Polskiego Związku Piłki Nożnej, miasta Warszawy, naszego kraju, naszej społeczności i kultury narodowej - mówi Zbigniew Boniek, prezes PZPN. Przypomnijmy, że Polska nigdy nie organizowała finału europejskiego pucharu w piłce nożnej.

Potencjał wydarzeń sportowych dostrzega Polska Organizacja Turystyczna, która przekonuje turystów, że warto przyjechać do Polski na takie imprezy, jak chociażby Tour de Pologne. Zdaniem Rafała Szmytke, prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, Polska sprawdziła się w roli organizatora i gospodarza podczas Euro 2012 i tym samym stała się krajem, w którym światowe i europejskie federacje sportowe będą  chętnie organizować zawody najwyższej rangi. - Jesteśmy w pierwszej lidze organizatorów dużych imprez sportowych na świecie. Dla budowy wizerunku turystycznego kraju, czyli dla zachęcenia turystów z całego świata do przyjazdów właśnie do tego miejsca, potrzeba jest pozytywnych emocji - mówi Szmytke.

::

W tym roku w naszym kraju odbędzie się jeszcze jedna ważna impreza o randze europejskiej. Już we wrześniu po raz pierwszy w Polsce zostaną rozegrane Mistrzostwa Europy w piłce siatkowej mężczyzn. Współgospodarzem tego wydarzenia jest Dania. Z kolei w 2014 roku będziemy gospodarzami 18. Mistrzostw świata w piłce siatkowej mężczyzn. Turniej zostanie rozegrany od 3 do 21 września 2014 roku w 6 miastach Polski i będzie to pierwszy w historii siatkarski mundial rozgrywany w Polsce.

Źródło: PZPN, newseria.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.