Polski bankowiec z tytułem Innowatora Roku

Polski bankowiec z tytułem Innowatora Roku

Brief.pl / Ludzie

W tegorocznej edycji konkursu International Business Awards Idea Bankowi przyznano złoto i uznano go za „Najbardziej Innowacyjną Firmę Roku” w Europie. Dominika Fajbusiewicza, członka zarządu Idea Banku, uhonorowano srebrną statuetką Stevie Award i nadano mu miano „Innowatora Roku”.

-

Idea Bank otrzymał także trzy nagrody w kategoriach usług finansowych roku – złoto za Idea Cloud, czyli serwis transakcyjny dla firm umieszczony w chmurze, a także dwa srebra za zamawiany przez aplikację Mobilny Wpłatomat oraz Idea Hub, przestrzeń do pracy dla przedsiębiorców. Został również uhonorowany złotą nagrodą i okrzyknięty „Najbardziej Innowacyjną Firmą Roku” w Europie.

Dominik Fajbusiewicz, członek zarządu Idea Banku otrzymał srebrne trofeum i miano „Innowatora Roku”. Zwycięzca jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiów MBA na Nottingham Trent University w Wielkiej Brytanii. Jest twórcą rozpoznawalnych finansowych marek, takich jak Open Finance, Noble Bank, Idea Bank, Tax Care, Home Broker. W tym miesiącu, za swoje awangardowe podejście do marketingu, został uhonorowany również tytułem „Innowatora Roku” w plebiscycie Best in Biz 2015, a w 2014 r. utytułowany przez magazyn Brief „Człowiekiem Roku Innowacji w Biznesie”.

International Business Awards to prestiżowy konkurs, w którym od lat za szczególne osiągnięcia doceniane są firmy oraz menedżerowie z całego świata. Zwycięzcom przyznawane są wyjątkowe trofea w postaci statuetek Stevie Awards, będące swojego rodzaju „biznesowymi Oscarami”. Nagrody wręczane są w wielu zróżnicowanych kategoriach m.in. z zakresu zarządzania organizacją i zasobami ludzkimi, marketingu, produktów, obsługi klienta czy IT. W skład ponad dwustuosobowego jury wchodzą międzynarodowi specjaliści.

W tegorocznej, dwunastej edycji konkursu rywalizowało ze sobą 3700 projektów z ponad 60 krajów. Uroczysta gala wręczenia statuetek odbędzie się 23 października w Toronto.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.