Zwierzyniec content managera

Zwierzyniec content managera

Brief.pl / Wiedza

Internet to dżungla słów, przekazu i komunikatów. A gdyby tę dżunglę nieco obłaskawić i zamknąć kilka zwierząt w ZOO? Wykorzystując tę przenośnię stworzono zasady dotyczące długości komunikatów w świecie on-line.

-

Posty, wpisy, podcasty, filmy -  cokolwiek co tworzy się w Internecie w ramach content marketingu, z punktu widzenia marketera, powinno być przede wszystkim skuteczne. Jak się okazuje, na tę skuteczność wpływa także długość publikowanych treści.

A to jaka długość postów jest najlepsza sprawdzili pracownicy firmy tworzącej oprogramowanie dla mediów społecznościowych SumAll oraz Buffer. Swoje wnioski zapisali w postaci infografiki. Każdej optymalnej długości postów zostało przypisane, charakterystyczne ze względu na swą wielkość, długość czy szerokość, zwierzę. Tak powstało internetowe ZOO.

Flamingi na Facebooku

I tak oto niedużej wielkości tukan odpowiada za najskuteczniejszą długość tweetów. Te jeśli są krótsze niż 100 znaków osiągają o 17 proc. wyższy wskaźnik zaangażowania użytkowników niż w przypadku dłuższych tweetów. Flaming to z kolei uosobienie długości postów na Facebooku, które jeśli osiągają około 40 znaków, są aż 89 proc. bardziej skuteczne i angażujące niż dłuższe formy.

Jeśli chodzi o formaty video najlepszym rozwiązaniem są 3 minutowe filmy na YouTube, które symbolizuje niski bizon, zaś za podcasty odpowiada krągłych rozmiarów pingwin, który symbolizuje optymalne 22 minuty. Najmniejsze zwierzątka odpowiadają za - nazwy domen (8 znaków), o długości których przypomina kaczka oraz hashtagi (6 znaków), które są niczym małe, szybkie zające.

Eksperci nie określili tylko jaką długość powinna zajmować infografika, ale patrząc na tę którą stworzyli, z pewnością byłoby to jedno z największych zwierząt w internetowym ZOO.

::

Fot. Fotolia/ adrenalinapura

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.