Zwierzyniec content managera

Zwierzyniec content managera

Brief.pl / Wiedza

Internet to dżungla słów, przekazu i komunikatów. A gdyby tę dżunglę nieco obłaskawić i zamknąć kilka zwierząt w ZOO? Wykorzystując tę przenośnię stworzono zasady dotyczące długości komunikatów w świecie on-line.

-

Posty, wpisy, podcasty, filmy -  cokolwiek co tworzy się w Internecie w ramach content marketingu, z punktu widzenia marketera, powinno być przede wszystkim skuteczne. Jak się okazuje, na tę skuteczność wpływa także długość publikowanych treści.

A to jaka długość postów jest najlepsza sprawdzili pracownicy firmy tworzącej oprogramowanie dla mediów społecznościowych SumAll oraz Buffer. Swoje wnioski zapisali w postaci infografiki. Każdej optymalnej długości postów zostało przypisane, charakterystyczne ze względu na swą wielkość, długość czy szerokość, zwierzę. Tak powstało internetowe ZOO.

Flamingi na Facebooku

I tak oto niedużej wielkości tukan odpowiada za najskuteczniejszą długość tweetów. Te jeśli są krótsze niż 100 znaków osiągają o 17 proc. wyższy wskaźnik zaangażowania użytkowników niż w przypadku dłuższych tweetów. Flaming to z kolei uosobienie długości postów na Facebooku, które jeśli osiągają około 40 znaków, są aż 89 proc. bardziej skuteczne i angażujące niż dłuższe formy.

Jeśli chodzi o formaty video najlepszym rozwiązaniem są 3 minutowe filmy na YouTube, które symbolizuje niski bizon, zaś za podcasty odpowiada krągłych rozmiarów pingwin, który symbolizuje optymalne 22 minuty. Najmniejsze zwierzątka odpowiadają za - nazwy domen (8 znaków), o długości których przypomina kaczka oraz hashtagi (6 znaków), które są niczym małe, szybkie zające.

Eksperci nie określili tylko jaką długość powinna zajmować infografika, ale patrząc na tę którą stworzyli, z pewnością byłoby to jedno z największych zwierząt w internetowym ZOO.

::

Fot. Fotolia/ adrenalinapura

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.