Zwierzyniec content managera

Zwierzyniec content managera

Brief.pl / Wiedza

Internet to dżungla słów, przekazu i komunikatów. A gdyby tę dżunglę nieco obłaskawić i zamknąć kilka zwierząt w ZOO? Wykorzystując tę przenośnię stworzono zasady dotyczące długości komunikatów w świecie on-line.

-

Posty, wpisy, podcasty, filmy -  cokolwiek co tworzy się w Internecie w ramach content marketingu, z punktu widzenia marketera, powinno być przede wszystkim skuteczne. Jak się okazuje, na tę skuteczność wpływa także długość publikowanych treści.

A to jaka długość postów jest najlepsza sprawdzili pracownicy firmy tworzącej oprogramowanie dla mediów społecznościowych SumAll oraz Buffer. Swoje wnioski zapisali w postaci infografiki. Każdej optymalnej długości postów zostało przypisane, charakterystyczne ze względu na swą wielkość, długość czy szerokość, zwierzę. Tak powstało internetowe ZOO.

Flamingi na Facebooku

I tak oto niedużej wielkości tukan odpowiada za najskuteczniejszą długość tweetów. Te jeśli są krótsze niż 100 znaków osiągają o 17 proc. wyższy wskaźnik zaangażowania użytkowników niż w przypadku dłuższych tweetów. Flaming to z kolei uosobienie długości postów na Facebooku, które jeśli osiągają około 40 znaków, są aż 89 proc. bardziej skuteczne i angażujące niż dłuższe formy.

Jeśli chodzi o formaty video najlepszym rozwiązaniem są 3 minutowe filmy na YouTube, które symbolizuje niski bizon, zaś za podcasty odpowiada krągłych rozmiarów pingwin, który symbolizuje optymalne 22 minuty. Najmniejsze zwierzątka odpowiadają za - nazwy domen (8 znaków), o długości których przypomina kaczka oraz hashtagi (6 znaków), które są niczym małe, szybkie zające.

Eksperci nie określili tylko jaką długość powinna zajmować infografika, ale patrząc na tę którą stworzyli, z pewnością byłoby to jedno z największych zwierząt w internetowym ZOO.

::

Fot. Fotolia/ adrenalinapura

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.