Hydro Active City - interaktywna wystawa w przestrzeni Gdańska

Brief for Poland / Inspiracje

Hydro Active City to innowacyjna wystawa pokonkursowa, która odbędzie się w Gdańsku w dniach 31 maja - 2 czerwca. W przestrzeni publicznej udostępnione zostaną interaktywne instalacje, angażujące publiczność za pośrednictwem m.in.: tabletów i smartfonów. Widzom nie posiadającym urządzeń mobilnych, organizator zapewni sprzęt, umożliwiający pełne zaangażowanie w wydarzenie.

-

Elementem wspólnym wystawy jest woda, która jednocześnie łączy i dzieli wszystkich partnerów projektu. Woda jest tu inspiracją w znaczeniu geograficznym, chemicznym, hydrologicznym, literackim i symbolicznym. Pierwiastek "aktywny" w nazwie konkursu wymagał od artystów stworzenia prac, które angażują widza. Takich, które w naturalny sposób wpiszą się w tkankę miejską i ożywią odcinek Gdańska, biegnący wzdłuż kanału rzeki Raduni.

Konkurs  zorganizowany został przez Nadbałtyckie Centrum Kultury, w ramach międzynarodowego projektu artystycznego Art Line. Spośród 50 zgłoszeń konkursowych z Polski, Szwecji, Niemiec, Litwy, Rosji i Danii, międzynarodowe jury wybrało następujące projekty:

- Little Ice Age, Olgi Warabidy & Mariusza Samóla (Polska)
- Message in a Bottle, Macieja Wojnickiego (Polska)
- Water Memory, Piotra Wyrzykowskiego (Polska)
- Post-Fishing Post, Justinasa Gaigalasa i Rytisa Urbanskasa (Litwa) - wyróżnienie

Wystawie pokonkursowej Hydro Active City towarzyszyć będzie Festiwal Form Digitalnych. W przestrzeni publicznej zostaną zaprezentowane instalacje trójmiejskich artystów - także inspirowane wodą i interaktywne.

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowy program wkrótce na: www.nck.org.pl oraz www.artline-southbaltic.eu 

Hydro Active City 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.