Rekord Polski 100 WAY. Play partnerem tytularnym

Rekord Polski 100 WAY. Play partnerem tytularnym

Brief.pl / Eventy

Wyselekcjonowani skoczkowie będą próbowali utworzyć 100-osobową formację w narodowych barwach Polski, której partnerem tytularnym został Play. Jeśli próba pobicia rekordu powiedzie się, skoczkowie ustanowią nowy Rekord Polski w dyscyplinie BIG-WAY, czyli budowaniu wielkich powietrznych figur. Impreza odbędzie się w dniach 11-14 sierpnia w czeskiej miejscowości Klatovy i przyjęła nazwę „Play Rekord Polski 100 WAY”.

-

Wydarzenie to będzie wielkim świętem dla polskiego spadochroniarstwa. Pobicie rekordu pozwoli Polsce, jako ósmemu państwu na świecie, dołączyć do elitarnego „Klubu 100-WAY”. Dotychczas Polacy zbudowali formację 45-osobową – było to w 2008 roku, a w 2012 udało się stworzyć formację 70 osób, co jest aktualnym rekordem Polski.

- Cieszymy się, że sieć Play postanowiła wesprzeć nas w realizacji tego projektu. Głęboko wierzymy, że tegoroczny Rekordzapisze się w historii nie tylko polskiego spadochroniarstwa, ale całego sportu, a zapoczątkowana współpraca z Play będzie bardzo owocna- oznajmili organizatorzy wydarzenia.

Więcej informacji na temat „Play RekordPolski 100 WAY”można znaleźć na stronie internetowej: www.rekord2015.pl, a także na profilach społecznościowych Play (YouTube, Facebook, Instagram czy Snapchat), gdzie publikowane są materiały zrealizowane w strefie we Włocławku w ramach zapowiedzi kampanii o zasięgu 4 sieci w Play.

 - Sponsoring tak wyjątkowego i niepowtarzalnego wydarzenia jakim jest bicie narodowego rekordu w skokach spadochronowych jest naturalną kontynuacją tego, z czym kojarzy się Play. Jesteśmy operatorem, który dostarcza rozwiązania nowatorskie i wciąż udowadnia, że można dawać więcej za mniej. Spadochroniarstwo to brak ograniczeń i limitów, czyli dokładnie to, z czym się kojarzymy– komentuje Ewa Sankowska-Sieniek z biura prasowego Play.

 Od 17 sierpnia ruszy kampania, w której nastąpi rekordowe przejście do Play - 100 skoczków dołączy do Play żeby korzystać z zasięgu 4 sieci. Od 3 sierpnia w internecie emitowana jest jej część teaserowa. Podczas eventu w Klatovy realizowane będą kolejne materiały, które zostaną wykorzystane podczas właściwej części kampanii.

::

Update

100 Polskich skoczków spadochronowych ustanowiło nowy rekord 13 sierpnia po godzinie 12. Po 9 próbach udało się utworzyć podniebną figurę w narodowych, biało-czerwonych barwach. Polska jest ósmym krajem na świecie, który dołączył do elitarnego „Klubu 100-WAY”.  

- Jest to ogromne osiągnięcie naszych rodaków oraz wielki sukces skydivingu w Polsce. Mam nadzieję, że ten rekord przyczyni się do popularyzacji i rozwoju spadochroniarstwa w Polsce, które jest sportem pięknym, bezpiecznym i niezwykle energetycznym. Gratuluję skoczkom i dziękuję wszystkim za trzymanie kciuków za Polaków – powiedział tuż po rekordowym skoku organizator rekordu, Maciej Węgrzecki, szef SkyDive.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.