II Bieg Skaryszewska 9

II Bieg Skaryszewska 9

Brief.pl / Patronaty

13 września odbędzie się druga edycja niezwykłego biegu Skaryszewska 9. Jak sama nazwa wskazuje, zawodnicy będą mieli do pokonania nietypowy dystans 9 km.

-

Bieg wyróżnia się na tle innych ilością nagród oraz zasadą, że każdy jest zwycięzcą. Nagrody więc będzie można zdobyć zajmując nawet jedno z ostatnich miejsc. Do wygrania są zestawy kosmetyków, karnety na masaże, wejściówki na imprezy, weekendowe wyjazdy dla dwojga, książki o bieganiu czy odzież biegowa. Nagród jest bardzo dużo i każdego dnia Organizatorzy informują o kolejnych. Ważne jest również że bieg nie blokuje ulic miasta i rozgrywany jest w zielonym i przyjaznym miejscu które każdy biegacz doskonale zna. W pakiecie startowym znajdą się koszulka, numer startowy z chipem pomiarowym, woda oraz niespodzianki od Sponsorów. Na mecie na wszystkich będą czekać pamiątkowe medale.

Więcej na www.skaryszewska9.pl

Zapisy do biegu

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.