Prezydent wystąpi na żywo... przez Facebooka

Prezydent wystąpi na żywo... przez Facebooka

Brief.pl / Aktualności

Andrzej Duda w dniu zaprzysiężenia skorzysta jako jeden z pierwszych polityków na świecie z nowej funkcji przygotowanej przez Facebooka. Live pozwala na prowadzenie transmisji video na żywo przez osoby publiczne.

-

 Po interaktywnej, opartej o nowe media kampanii wyborczej Andrzeja Dudy, nie cichły pytania o to czy nowo wybrany Prezydent będzie kontynuował ten rodzaj komunikacji także po objęciu urzędu. Dziś, w dniu zaprzysiężenia, przyszła na nie odpowiedź. Andrzej Duda, obok gwiazd estrady filmu, sportu i polityki, takich jak Serena Williams, Martha Stewart czy Michael Bublé, zainauguruje działalność nowej funkcji do przekazów live stramingowych, przygotowanej przez Facebooka.

Transmitowane na żywo, przez aplikację Live, wystąpienie Prezydenta nastąpi o godzinie 19:30. Dostępne będzie na profilu Andrzeja Dudy na Facebooku. Mimo, że godzina pozwala na naprawdę dużą oglądalność wystąpienia, każdy kto nie zobaczy wystąpienia na żywo będzie miał szansę obejrzenia materiału również później, na stronie Prezydenta.

Relacje wideo na żywo stają się coraz popularniejsze wśród mobilnych użytkowników. Periscope czy Meerkat to aplikacje, które pozwalają tworzyć przekaz live streamingowy dla osób korzystających z Twittera. Teraz do grona mediów, które dają swoim użytkowników szansę na oglądanie transmisji na żywo wkracza Facebook. Po oficjalnym starcie, wszystkie osoby publiczne, które korzystają z Facebook Mentions mogą prowadzić transmisje on-line bieżących wydarzeń dla wszystkich obserwujących ich osób.

Taka forma przekazu pozwala na dużą i angażującą interakcję z fanami on-line. Mogą oni nie tylko oglądać dane wydarzenie, ale także na bieżąco komentować, zadawać pytania i udostępniać transmisje znajomym. Transmisje będą dostępne na tablicy użytkowników wśród pozostałych aktualności.

::

Fot. Oficjalny profil Andrzeja Dudy na Faceboku

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.