Co drugi Polak jest już e-konsumentem. Poznaj tajniki e-commerce w trakcie konferencji „Briefu”

Co drugi Polak jest już e-konsumentem. Poznaj tajniki e-commerce w trakcie konferencji „Briefu”

Brief.pl / Aktualności

Jak wynika z raportu Gemiusa, 55 proc. Polaków jest już e-konsumentami, czyli kupuje różne dobra przez internet. Jak zatem zaadresować potrzeby tej grupy? Dowiedz się w trakcie konferencji „E-commerce - jak sprzedawać więcej”, którą organizuje magazyn „Brief”.

-

Według danych Gemiusa, Polacy coraz chętniej korzystają z różnych usług e-commerce, ponieważ e-sklepy są „otwarte” przez całą dobę (88 proc. ankietowanych wskazało to jaku atut zakupów online), nie trzeba do nich dojeżdżać (83 proc.), a na dodatek stosunkowo łatwo jest porównać oferty różnych podmiotów (77 proc.). Aż 76 proc. badanych uważa, że sklepy online oferują atrakcyjniejsze ceny niż w sklepy stacjonarne.

Nie dziwi zatem, że, wedle European B2C Ecommerce Report 2014, e-handel odpowiada już za 6 proc. polskiego PKB, a prognozy wskazują, iż w najbliższych latach ten udział wzrośnie do 15-20 proc.

Aby pomóc polskim przedsiębiorcom i przedsiębiorstwom w wykorzystaniu rosnącego trendu magazyn „Brief” organizuje konferencję „E-commerce - jak sprzedawać więcej”. W jej trakcie będzie można poznać tajniki cross-sellingu i up-sellingu, najnowsze trendy w e-handlu czy narzędzia do automatyzacji marketingu.

Więcej informacji i zapisy

::

fot. Fotolia/Gajus

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.