wp - grudzien 2016

Co drugi Polak jest już e-konsumentem. Poznaj tajniki e-commerce w trakcie konferencji „Briefu”

Co drugi Polak jest już e-konsumentem. Poznaj tajniki e-commerce w trakcie konferencji „Briefu”

Brief.pl / Aktualności

Jak wynika z raportu Gemiusa, 55 proc. Polaków jest już e-konsumentami, czyli kupuje różne dobra przez internet. Jak zatem zaadresować potrzeby tej grupy? Dowiedz się w trakcie konferencji „E-commerce - jak sprzedawać więcej”, którą organizuje magazyn „Brief”.

-

Według danych Gemiusa, Polacy coraz chętniej korzystają z różnych usług e-commerce, ponieważ e-sklepy są „otwarte” przez całą dobę (88 proc. ankietowanych wskazało to jaku atut zakupów online), nie trzeba do nich dojeżdżać (83 proc.), a na dodatek stosunkowo łatwo jest porównać oferty różnych podmiotów (77 proc.). Aż 76 proc. badanych uważa, że sklepy online oferują atrakcyjniejsze ceny niż w sklepy stacjonarne.

Nie dziwi zatem, że, wedle European B2C Ecommerce Report 2014, e-handel odpowiada już za 6 proc. polskiego PKB, a prognozy wskazują, iż w najbliższych latach ten udział wzrośnie do 15-20 proc.

Aby pomóc polskim przedsiębiorcom i przedsiębiorstwom w wykorzystaniu rosnącego trendu magazyn „Brief” organizuje konferencję „E-commerce - jak sprzedawać więcej”. W jej trakcie będzie można poznać tajniki cross-sellingu i up-sellingu, najnowsze trendy w e-handlu czy narzędzia do automatyzacji marketingu.

Więcej informacji i zapisy

::

fot. Fotolia/Gajus

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.