wp - grudzien 2016

Rowery reklamują mobilną Panoramę Firm

Rowery reklamują mobilną Panoramę Firm

Brief.pl / Inspiracje

Ostatnio pisaliśmy o grze rowerowej wykorzystującej technologię rozszerzonej rzeczywistości. Dzisiaj przybliżamy kolejny pomysł na przyciągnięcie uwagi klientów za pomocą roweru. Tym razem chodzi o pojazdy reklamowe JetBike, które - od ostatniego czwartku do niedzieli - mają promować bezpłatną aplikację mobilną Panorama Firm.

-

Aplikacja może zainteresować wszystkich, którzy szukają lokalnych informacji o miejscach, firmach, produktach lub usługach w swoim telefonie komórkowym. To nowa generacja usług mobilnych w ofercie Eniro, która zapewnia, m.in. trafne wyniki wyszukiwania, szybkie mapy, lokalizowanie firm w pobliżu czy integrację z Facebookiem.

Zdaniem Katarzyny Kowalewskiej z Eniro Polska - Rowery JetBike, promujące mobilną Panoramę Firm, to ekologiczne nośniki reklamowe, które wzbudzają bardzo duże zainteresowanie, zwłaszcza wśród młodych, aktywnych mieszańców miast, doceniających nowoczesne rozwiązania. Rower jest idealnym środkiem transportu do łatwego odkrywania miejsc i produktów w okolicy. Z kolei reklama rowerowa pozwala  dotrzeć z ofertą do najbardziej ruchliwych miejsc w centrach miast.

W ten weekend rowery reklamowe JetBike będzie można spotkać w następujących miejscach:

Sobota, 25 maja - Warszawa, Stare Miasto, godz. 12.00 - 20.00
Niedziela, 26 maja - Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście, godz. 12.00 - 20.00

Rowery wyposażone są w głośniki, z których emitowana będzie reklama mobilnej Panoramy Firm (spot, który można usłyszeć w radio). Każdy będzie mógł również pobrać unikalny kod, widoczny na rowerze.

Jet Line to firma reklamy zewnętrznej z dwudziestoletnim doświadczeniem w planowaniu i realizowaniu kampanii outdoorowych. Specjalizuje się w dużym formacie, jest właścicielem sieci nośników Motorway 12x4 przy trasach i w miastach w całej Polsce. Rowery reklamowe JetBike to, obok samochodów MobiJet i pneumatycznych Airbordów, mobilne nośniki wspierające klasyczne realizacje outdoorowe.

Mobilna Panorama Firm

Przeczytaj też: "Rozszerzona rzeczywistość Energizera"

X
http://mobile.pf.pl/#0

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.