Curly Heads już 6. sierpnia podczas Zatoki Sztuki

Brief.pl / Patronaty

Solowy album Dawida Podsiadło ciągle utrzymuje się w czołówce najpopularniejszych płyt w Polsce. Tymczasem debiutancka płyta „Curly Heads”, macierzystego zespołu Dawida, pokryła się złotem.

-

Curly Heads to pięć talentów, pięciu młodych i zdolnych chłopaków, którzy w bardzo naturalny sposób romansują z dźwiękami. Połączyła ich przyjaźń. Pochodzą z Dąbrowy Górniczej, w 2010 roku chwycili za instrumenty i postanowili grać razem. Przetrwali w przyjaźni najbardziej burzliwy okres solowej kariery Dawida, bez poczucia straty, bo przedtem zdążyli wspólnie poczuć rożne smaki muzykowania. Minione dwa lata okazały się dla chłopaków ogromnym skokiem ku dojrzałości, zarówno muzycznej, jak i emocjonalnej. Podsiadło przyznaje, że CH było od początku jego siłą napędową, zalążkiem jego muzycznej tożsamości i po ogromnym sukcesie płyty solowej cieszy się na "powrót do domu". Gatunkowo płyty "Ruby Dress Skinny Dog" nie da się zamknąć w muzycznej nomenklaturze, ale na pewno głównym elementem spajającym całość jest energia której najjaskrawszym przykładem jest pierwszy singel promujący wydawnictwo: „Reconcile”.

Pod koniec 2014 roku ukazał się debiutancki album zespołu „Ruby Dress Skinny Dog” pełen rockowych brzmień, swobody i zadziornego wokalu wokalisty, Dawida Podsiadło. Płyta szybko osiągnęła status złotej, a kluby podczas jesiennej trasy koncertowej były wypełnione po brzegi.

Na sopockiej plaży zagrają 6. sierpnia w ramach cyklu Lotto Music.

 

 

Skład zespołu:

Dawid Podsiadło – wokal

Tomek Szuliński – gitara

Tomek Skuta – bas

Oskar Bała – gitara

Damian Lis – bębny

 

TIMETABLE:

Otwarcie drzwi: 18.00

Koncert: 20.30 

 

Bilety do nabycia na Biletomat.pl oraz eBilet.pl

Bieżące informacje: https://www.facebook.com/zatokasztukibeachclub

Zatoka Sztuki Beach Club | SOPOT | Mamuszki 14

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.