PlasticsEurope i Fertilizers Europe patronami instytucjonalnymi kongresu "Chemical Industry Summit & Awards Gala"

PlasticsEurope i Fertilizers Europe patronami instytucjonalnymi kongresu "Chemical Industry Summit & Awards Gala"

Brief.pl / Patronaty

Renomowane organizacje międzynarodowe objęły patronat instytucjonalny nad czwartą edycją konferencji ,,Chemical Industry Summit & Awards Gala” organizowanej przez Executive Club, we współpracy z PwC Polska. Kongres chemiczny odbędzie się już 12. października w Hotelu InterContinental w Warszawie.

-

Gośćmi specjalnymi konferencji będą: dyrektor zarządzający PlasticsEurope, Karl-H. Forester oraz prezes Silica Global Business Unit of Solvay, Ann Nuyttens. Swoje uczestnictwo w ,,Chemical Industry Summit & Awards Gala” potwierdziło wielu reprezentantów europejskich instytucji i firm z branży przemysłu chemicznego. Tegoroczna edycja kongresu będzie mieć charakter szczególnie międzynarodowy nie tylko ze względu na uczestników, ale także z uwagi na tematyczny zakres zagadnień poruszanych w debacie. Dyskusja będzie toczyć się w trzech panelach, w których eksperci odniosą się między innymi do roli innowacji jako źródła konkurencyjności europejskiej chemii.

Patronat instytucjonalny ze strony PlasticsEurope oraz Fertilizers Europe podkreśli status konferencji jako jednego z najważniejszych wydarzeń dla branży chemicznej w Europie. PlasticsEurope jest jednym z czołowych europejskich stowarzyszeń handlowych, którego centra zlokalizowane są w Brukseli, Frankfurcie, Londynie, Madrycie, Mediolanie i Paryżu. Organizacja współpracuje z europejskimi i krajowymi stowarzyszeniami branżowymi i zrzesza ponad 100 firm członkowskich, które skupiają ponad 90 proc. produkcji polimerów wytwarzanych w 28 krajach Unii Europejskiej oraz w Norwegii, Szwajcarii i Turcji. Fertilizers Europe z kolei, zrzesza największych europejskich producentów nawozów. Organizacja uznawana jest za wyspecjalizowane źródło informacji na temat przemysłu nawozów mineralnych. Jednym z jej głównych zadań jest komunikacja z instytucjami, podmiotami i osobami fizycznymi, które szukają informacji na temat technologii nawozów oraz na tematy dotyczące współczesnych problemów rolniczych, środowiskowych oraz ekonomicznych.

W czasie Gali wieńczącej konferencję wręczone zostaną "Diamenty Polskiej Chemii” za szczególne osiągnięcia w branży. Celem konkursu jest promowanie osób i firm związanych z sektorem chemicznym, które przez swoje działania wyróżniają się wysokim poziomem merytorycznym, efektywnością ekonomiczną, innowacyjnością, etyką i odpowiedzialnością biznesową. Nagrody zostaną przyznane w dziesięciu kategoriach: Inwestycja Roku, Lider Innowacji Roku, Produkt Roku, Lider Ekologii, Lider CSR, Osobowość Roku, Podmiot Wspierający Roku, Top Executive Roku, Inwestor w kapitał ludzki, Doradca Roku.  Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Skarbu Państwa.

Partnerami wydarzenia są: Grupa Azoty, Ciech S.A., PKO Bank Polski, BASF, BGK, DOW, Grupa Erbud, Nord Partner, Pay U.

Partnerem Gali jest: J.A. Baczewski

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Dziennik Gazeta Prawna, Brief, Polish Market, kierunekchemia.pl, Chemia Przemysłowa, Chemia i Biznes, rynekinwestycji.pl, Newseria Agencja Informacyjna, capital24.tv, plastech.pl.

Tagi:

Biznes Ludzie

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.