PlasticsEurope i Fertilizers Europe patronami instytucjonalnymi kongresu "Chemical Industry Summit & Awards Gala"

PlasticsEurope i Fertilizers Europe patronami instytucjonalnymi kongresu "Chemical Industry Summit & Awards Gala"

Brief.pl / Patronaty

Renomowane organizacje międzynarodowe objęły patronat instytucjonalny nad czwartą edycją konferencji ,,Chemical Industry Summit & Awards Gala” organizowanej przez Executive Club, we współpracy z PwC Polska. Kongres chemiczny odbędzie się już 12. października w Hotelu InterContinental w Warszawie.

-

Gośćmi specjalnymi konferencji będą: dyrektor zarządzający PlasticsEurope, Karl-H. Forester oraz prezes Silica Global Business Unit of Solvay, Ann Nuyttens. Swoje uczestnictwo w ,,Chemical Industry Summit & Awards Gala” potwierdziło wielu reprezentantów europejskich instytucji i firm z branży przemysłu chemicznego. Tegoroczna edycja kongresu będzie mieć charakter szczególnie międzynarodowy nie tylko ze względu na uczestników, ale także z uwagi na tematyczny zakres zagadnień poruszanych w debacie. Dyskusja będzie toczyć się w trzech panelach, w których eksperci odniosą się między innymi do roli innowacji jako źródła konkurencyjności europejskiej chemii.

Patronat instytucjonalny ze strony PlasticsEurope oraz Fertilizers Europe podkreśli status konferencji jako jednego z najważniejszych wydarzeń dla branży chemicznej w Europie. PlasticsEurope jest jednym z czołowych europejskich stowarzyszeń handlowych, którego centra zlokalizowane są w Brukseli, Frankfurcie, Londynie, Madrycie, Mediolanie i Paryżu. Organizacja współpracuje z europejskimi i krajowymi stowarzyszeniami branżowymi i zrzesza ponad 100 firm członkowskich, które skupiają ponad 90 proc. produkcji polimerów wytwarzanych w 28 krajach Unii Europejskiej oraz w Norwegii, Szwajcarii i Turcji. Fertilizers Europe z kolei, zrzesza największych europejskich producentów nawozów. Organizacja uznawana jest za wyspecjalizowane źródło informacji na temat przemysłu nawozów mineralnych. Jednym z jej głównych zadań jest komunikacja z instytucjami, podmiotami i osobami fizycznymi, które szukają informacji na temat technologii nawozów oraz na tematy dotyczące współczesnych problemów rolniczych, środowiskowych oraz ekonomicznych.

W czasie Gali wieńczącej konferencję wręczone zostaną "Diamenty Polskiej Chemii” za szczególne osiągnięcia w branży. Celem konkursu jest promowanie osób i firm związanych z sektorem chemicznym, które przez swoje działania wyróżniają się wysokim poziomem merytorycznym, efektywnością ekonomiczną, innowacyjnością, etyką i odpowiedzialnością biznesową. Nagrody zostaną przyznane w dziesięciu kategoriach: Inwestycja Roku, Lider Innowacji Roku, Produkt Roku, Lider Ekologii, Lider CSR, Osobowość Roku, Podmiot Wspierający Roku, Top Executive Roku, Inwestor w kapitał ludzki, Doradca Roku.  Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Skarbu Państwa.

Partnerami wydarzenia są: Grupa Azoty, Ciech S.A., PKO Bank Polski, BASF, BGK, DOW, Grupa Erbud, Nord Partner, Pay U.

Partnerem Gali jest: J.A. Baczewski

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Dziennik Gazeta Prawna, Brief, Polish Market, kierunekchemia.pl, Chemia Przemysłowa, Chemia i Biznes, rynekinwestycji.pl, Newseria Agencja Informacyjna, capital24.tv, plastech.pl.

Tagi:

Biznes Ludzie

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.