PlasticsEurope i Fertilizers Europe patronami instytucjonalnymi kongresu "Chemical Industry Summit & Awards Gala"

PlasticsEurope i Fertilizers Europe patronami instytucjonalnymi kongresu "Chemical Industry Summit & Awards Gala"

Brief.pl / Patronaty

Renomowane organizacje międzynarodowe objęły patronat instytucjonalny nad czwartą edycją konferencji ,,Chemical Industry Summit & Awards Gala” organizowanej przez Executive Club, we współpracy z PwC Polska. Kongres chemiczny odbędzie się już 12. października w Hotelu InterContinental w Warszawie.

-

Gośćmi specjalnymi konferencji będą: dyrektor zarządzający PlasticsEurope, Karl-H. Forester oraz prezes Silica Global Business Unit of Solvay, Ann Nuyttens. Swoje uczestnictwo w ,,Chemical Industry Summit & Awards Gala” potwierdziło wielu reprezentantów europejskich instytucji i firm z branży przemysłu chemicznego. Tegoroczna edycja kongresu będzie mieć charakter szczególnie międzynarodowy nie tylko ze względu na uczestników, ale także z uwagi na tematyczny zakres zagadnień poruszanych w debacie. Dyskusja będzie toczyć się w trzech panelach, w których eksperci odniosą się między innymi do roli innowacji jako źródła konkurencyjności europejskiej chemii.

Patronat instytucjonalny ze strony PlasticsEurope oraz Fertilizers Europe podkreśli status konferencji jako jednego z najważniejszych wydarzeń dla branży chemicznej w Europie. PlasticsEurope jest jednym z czołowych europejskich stowarzyszeń handlowych, którego centra zlokalizowane są w Brukseli, Frankfurcie, Londynie, Madrycie, Mediolanie i Paryżu. Organizacja współpracuje z europejskimi i krajowymi stowarzyszeniami branżowymi i zrzesza ponad 100 firm członkowskich, które skupiają ponad 90 proc. produkcji polimerów wytwarzanych w 28 krajach Unii Europejskiej oraz w Norwegii, Szwajcarii i Turcji. Fertilizers Europe z kolei, zrzesza największych europejskich producentów nawozów. Organizacja uznawana jest za wyspecjalizowane źródło informacji na temat przemysłu nawozów mineralnych. Jednym z jej głównych zadań jest komunikacja z instytucjami, podmiotami i osobami fizycznymi, które szukają informacji na temat technologii nawozów oraz na tematy dotyczące współczesnych problemów rolniczych, środowiskowych oraz ekonomicznych.

W czasie Gali wieńczącej konferencję wręczone zostaną "Diamenty Polskiej Chemii” za szczególne osiągnięcia w branży. Celem konkursu jest promowanie osób i firm związanych z sektorem chemicznym, które przez swoje działania wyróżniają się wysokim poziomem merytorycznym, efektywnością ekonomiczną, innowacyjnością, etyką i odpowiedzialnością biznesową. Nagrody zostaną przyznane w dziesięciu kategoriach: Inwestycja Roku, Lider Innowacji Roku, Produkt Roku, Lider Ekologii, Lider CSR, Osobowość Roku, Podmiot Wspierający Roku, Top Executive Roku, Inwestor w kapitał ludzki, Doradca Roku.  Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Skarbu Państwa.

Partnerami wydarzenia są: Grupa Azoty, Ciech S.A., PKO Bank Polski, BASF, BGK, DOW, Grupa Erbud, Nord Partner, Pay U.

Partnerem Gali jest: J.A. Baczewski

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Dziennik Gazeta Prawna, Brief, Polish Market, kierunekchemia.pl, Chemia Przemysłowa, Chemia i Biznes, rynekinwestycji.pl, Newseria Agencja Informacyjna, capital24.tv, plastech.pl.

Tagi:

Biznes Ludzie

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.