Pierwsza w Polsce kampania produktowa w… „Minecrafcie”. Tak, w tej grze

Pierwsza w Polsce kampania produktowa w… „Minecrafcie”. Tak, w tej grze

Brief.pl / Inspiracje

Co dziś potrzeba, aby kampania skierowana do młodych ludzi skutecznie trafiła do grupy docelowej? Dobrego pomysłu i youtubera/youtuberów. Tak było i w tym przypadku, w którym VML dla Orange zorganizował kampanię w… grze „Minecraft”.

-

Celem kampanii jest wypromowanie oferty Orange „6GB za 6 zł na 60 dni”. Hasło kampanii to „Są łatwiejsze sposoby na zdobycie 6GB na 60 dni”. Aby dotrzeć do młodych ludzi, agencja VML zbudowała w grze „Minecraft” „specjalny, trudny i pełen niebezpieczeństw świat”, w którym youtuberzy walczą o owe 6GB na 60 dni.

W akcji wzięli udział twórcy internetowi, którzy specjalizują się w tematyce związanej z grami - Izak, Vertez, Enzzi i Drollercaster. Wspomniani youtuberzy na specjalnie przygotowanej i wyjątkowo dopracowanej w detalach mapie szukali klocka „6GB za 6zł na 60 dni”. Jak opisują stworzony świat przedstawiciele VML, „droga do skarbu, strzeżonego przez zabójczego smoka, wiodła przez trzy krainy: leśną, lodową oraz górską krainę lawy. W każdej z nich umieszczone zostały trudne do przebycia przeszkody, śmiertelne pułapki, hordy potworów i jeziora lawy”.

- Od pewnego czasu obserwujemy mocny rozwój gamingu na YouTube. (…) Oferta „6GB za 6 zł na 60 dni” skierowana jest do osób młodych, więc postanowiliśmy dotrzeć do nich z pomocą ich ulubionych youtuberów. Zależy nam bardzo na tym, żeby szczególnie w okresie wakacyjnym nasi klienci mogli cieszyć się wolnością, jaką daje nasz pakiet Internetu. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy opowiedzieć o tym w kreatywny sposób w świecie „Minecraft“, który daje właśnie największą wolność – stwierdził Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

W ciągu pierwszych dwóch dni trwania pierwszej w Polsce kampanii z wykorzystaniem „Minecfarta”, zmagania youtuberów obejrzało ponad 500 tysięcy widzów.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.