Pierwsza w Polsce kampania produktowa w… „Minecrafcie”. Tak, w tej grze

Pierwsza w Polsce kampania produktowa w… „Minecrafcie”. Tak, w tej grze

Brief.pl / Inspiracje

Co dziś potrzeba, aby kampania skierowana do młodych ludzi skutecznie trafiła do grupy docelowej? Dobrego pomysłu i youtubera/youtuberów. Tak było i w tym przypadku, w którym VML dla Orange zorganizował kampanię w… grze „Minecraft”.

-

Celem kampanii jest wypromowanie oferty Orange „6GB za 6 zł na 60 dni”. Hasło kampanii to „Są łatwiejsze sposoby na zdobycie 6GB na 60 dni”. Aby dotrzeć do młodych ludzi, agencja VML zbudowała w grze „Minecraft” „specjalny, trudny i pełen niebezpieczeństw świat”, w którym youtuberzy walczą o owe 6GB na 60 dni.

W akcji wzięli udział twórcy internetowi, którzy specjalizują się w tematyce związanej z grami - Izak, Vertez, Enzzi i Drollercaster. Wspomniani youtuberzy na specjalnie przygotowanej i wyjątkowo dopracowanej w detalach mapie szukali klocka „6GB za 6zł na 60 dni”. Jak opisują stworzony świat przedstawiciele VML, „droga do skarbu, strzeżonego przez zabójczego smoka, wiodła przez trzy krainy: leśną, lodową oraz górską krainę lawy. W każdej z nich umieszczone zostały trudne do przebycia przeszkody, śmiertelne pułapki, hordy potworów i jeziora lawy”.

- Od pewnego czasu obserwujemy mocny rozwój gamingu na YouTube. (…) Oferta „6GB za 6 zł na 60 dni” skierowana jest do osób młodych, więc postanowiliśmy dotrzeć do nich z pomocą ich ulubionych youtuberów. Zależy nam bardzo na tym, żeby szczególnie w okresie wakacyjnym nasi klienci mogli cieszyć się wolnością, jaką daje nasz pakiet Internetu. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy opowiedzieć o tym w kreatywny sposób w świecie „Minecraft“, który daje właśnie największą wolność – stwierdził Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

W ciągu pierwszych dwóch dni trwania pierwszej w Polsce kampanii z wykorzystaniem „Minecfarta”, zmagania youtuberów obejrzało ponad 500 tysięcy widzów.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.