Wykorzystanie aplikacji mobilnych w dotarciu do e-klienta

Wykorzystanie aplikacji mobilnych w dotarciu do e-klienta

Brief.pl / Patronaty

Zapraszamy na transmisję pierwszej debaty z cyklu E-SPIRATION, podczas której eksperci i praktycy e-commerce odpowiedzą na pytanie, jak osiągnąć sukces w e-biznesie.

-

Debaty E-SPIRATION stanowią platformę do dyskusji na temat trendów przekształcających znany nam świat w kierunku bardziej „e”. Pierwsze spotkanie pod tytułem Wykorzystanie aplikacji mobilnych w dotarciu do e-klienta odbędzie się 13 sierpnia o godzinie 10:00. Dedykowane jest osobom zawodowo związanym ze sprzedażą w Internecie, a także przyszłym przedsiębiorcom szukającym biznesowych inspiracji. 

W trakcie debaty eksperci opowiedzą o tym, co przyczyniło się do tego, że ich firma stała się silnym graczem na rynku e-commerce oraz w jaki sposób ich osobisty sukces przełożyć na własny biznes. Uczestnicy debaty poznają odpowiedzi na pytania:

- Jak skutecznie wykorzystywać dostępne rozwiązania mobilne do pozyskania nowych klientów?

- Jak najlepiej dopasować rozwiązania mobilne do wybranego modelu biznesowego?

- Jak poprzez aplikacje mobilne utrzymać lojalność klienta i wykorzystać ją do wzrostu sprzedaży przez Internet?

- Kiedy warto tworzyć aplikację, a kiedy wystarczy postawić na stronę mobilną?

Do panelu dyskusyjnego zaproszeni zostali starannie wyselekcjonowani goście, dla których świat e-commerce nie ma tajemnic. To jedyna tego rodzaju inicjatywa, w której polemikę podejmują wspólnie praktycy i specjaliści wielu dziedzin, przedstawiając pełne spektrum omawianego zagadnienia. 

Panel dyskusyjny poprowadzi Katarzyna Kazior, dyrektor funduszu inwestycyjnego Rocket Internet Poland, światowego lidera w dziedzinie e-commerce. 

Pozostali eksperci: 

Stefan Batory, matematyk, przedsiębiorca, innowator, twórca firm iTaxi i Booksy. Jest zafascynowany tym, jak proste rozwiązania w połączeniu z nowymi technologiami potrafią ułatwić codzienne funkcjonowanie milionom ludzi. Perfekcjonista, który konsekwentnie dąży do tego, aby jego aplikacje upraszczały życie oraz usprawniały prowadzenie biznesu jak największej ilości osób. Założył firmę Sensi Soft oraz notowaną na NewConnect spółkę eo Networks SA. Zapalony biegacz-ultramaratończyk.

Grzegorz Marczak, senior digital manager marki Payback, największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce, z którego korzysta obecnie ponad 10 milionów Polaków. Specjalista w obszarze tworzenia i optymalizacji rozwiązań produktowych i komunikacyjnych w kanałach cyfrowych. W Payback odpowiedzialny za portfolio narzędzi internetowych służących akwizycji i budowaniu relacji z konsumentem. Wcześniej związany z branżą medialną – współautor szeregu projektów internetowych w ramach grupy Ringier Axel Springer Polska.

Adam Tychmanowicz, Prezes firm Neptis S.A. oraz PrimeSoft Polska - lidera polskiego rynku rozwiązań klasy DMS/workflow. Współtwórca aplikacji Yanosik - najpopularniejszego w Polsce komunikatora dla kierowców - aplikacji pobranej już 3 mln razy i systemu drogowego wsparcia, z którym miesięcznie jeździ ponad 1,3 mln kierowców. Z wykształcenia ekonomista - absolwent Wydziału Zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, prywatnie miłośnik sportu (narty, snowboard, żeglarstwo, turystyka rowerowa). W 2013 r. poprowadził drużynę Neptis S.A. do zwycięstwa w kategorii charytatywnej podczas Poznań Business Run.

Zarejestreuj się już dziś!

Tagi:

E-SPIRATION

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.