Wykorzystanie aplikacji mobilnych w dotarciu do e-klienta

Wykorzystanie aplikacji mobilnych w dotarciu do e-klienta

Brief.pl / Patronaty

Zapraszamy na transmisję pierwszej debaty z cyklu E-SPIRATION, podczas której eksperci i praktycy e-commerce odpowiedzą na pytanie, jak osiągnąć sukces w e-biznesie.

-

Debaty E-SPIRATION stanowią platformę do dyskusji na temat trendów przekształcających znany nam świat w kierunku bardziej „e”. Pierwsze spotkanie pod tytułem Wykorzystanie aplikacji mobilnych w dotarciu do e-klienta odbędzie się 13 sierpnia o godzinie 10:00. Dedykowane jest osobom zawodowo związanym ze sprzedażą w Internecie, a także przyszłym przedsiębiorcom szukającym biznesowych inspiracji. 

W trakcie debaty eksperci opowiedzą o tym, co przyczyniło się do tego, że ich firma stała się silnym graczem na rynku e-commerce oraz w jaki sposób ich osobisty sukces przełożyć na własny biznes. Uczestnicy debaty poznają odpowiedzi na pytania:

- Jak skutecznie wykorzystywać dostępne rozwiązania mobilne do pozyskania nowych klientów?

- Jak najlepiej dopasować rozwiązania mobilne do wybranego modelu biznesowego?

- Jak poprzez aplikacje mobilne utrzymać lojalność klienta i wykorzystać ją do wzrostu sprzedaży przez Internet?

- Kiedy warto tworzyć aplikację, a kiedy wystarczy postawić na stronę mobilną?

Do panelu dyskusyjnego zaproszeni zostali starannie wyselekcjonowani goście, dla których świat e-commerce nie ma tajemnic. To jedyna tego rodzaju inicjatywa, w której polemikę podejmują wspólnie praktycy i specjaliści wielu dziedzin, przedstawiając pełne spektrum omawianego zagadnienia. 

Panel dyskusyjny poprowadzi Katarzyna Kazior, dyrektor funduszu inwestycyjnego Rocket Internet Poland, światowego lidera w dziedzinie e-commerce. 

Pozostali eksperci: 

Stefan Batory, matematyk, przedsiębiorca, innowator, twórca firm iTaxi i Booksy. Jest zafascynowany tym, jak proste rozwiązania w połączeniu z nowymi technologiami potrafią ułatwić codzienne funkcjonowanie milionom ludzi. Perfekcjonista, który konsekwentnie dąży do tego, aby jego aplikacje upraszczały życie oraz usprawniały prowadzenie biznesu jak największej ilości osób. Założył firmę Sensi Soft oraz notowaną na NewConnect spółkę eo Networks SA. Zapalony biegacz-ultramaratończyk.

Grzegorz Marczak, senior digital manager marki Payback, największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce, z którego korzysta obecnie ponad 10 milionów Polaków. Specjalista w obszarze tworzenia i optymalizacji rozwiązań produktowych i komunikacyjnych w kanałach cyfrowych. W Payback odpowiedzialny za portfolio narzędzi internetowych służących akwizycji i budowaniu relacji z konsumentem. Wcześniej związany z branżą medialną – współautor szeregu projektów internetowych w ramach grupy Ringier Axel Springer Polska.

Adam Tychmanowicz, Prezes firm Neptis S.A. oraz PrimeSoft Polska - lidera polskiego rynku rozwiązań klasy DMS/workflow. Współtwórca aplikacji Yanosik - najpopularniejszego w Polsce komunikatora dla kierowców - aplikacji pobranej już 3 mln razy i systemu drogowego wsparcia, z którym miesięcznie jeździ ponad 1,3 mln kierowców. Z wykształcenia ekonomista - absolwent Wydziału Zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, prywatnie miłośnik sportu (narty, snowboard, żeglarstwo, turystyka rowerowa). W 2013 r. poprowadził drużynę Neptis S.A. do zwycięstwa w kategorii charytatywnej podczas Poznań Business Run.

Zarejestreuj się już dziś!

Tagi:

E-SPIRATION

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.