Wykorzystanie aplikacji mobilnych w dotarciu do e-klienta

Wykorzystanie aplikacji mobilnych w dotarciu do e-klienta

Brief.pl / Patronaty

Zapraszamy na transmisję pierwszej debaty z cyklu E-SPIRATION, podczas której eksperci i praktycy e-commerce odpowiedzą na pytanie, jak osiągnąć sukces w e-biznesie.

-

Debaty E-SPIRATION stanowią platformę do dyskusji na temat trendów przekształcających znany nam świat w kierunku bardziej „e”. Pierwsze spotkanie pod tytułem Wykorzystanie aplikacji mobilnych w dotarciu do e-klienta odbędzie się 13 sierpnia o godzinie 10:00. Dedykowane jest osobom zawodowo związanym ze sprzedażą w Internecie, a także przyszłym przedsiębiorcom szukającym biznesowych inspiracji. 

W trakcie debaty eksperci opowiedzą o tym, co przyczyniło się do tego, że ich firma stała się silnym graczem na rynku e-commerce oraz w jaki sposób ich osobisty sukces przełożyć na własny biznes. Uczestnicy debaty poznają odpowiedzi na pytania:

- Jak skutecznie wykorzystywać dostępne rozwiązania mobilne do pozyskania nowych klientów?

- Jak najlepiej dopasować rozwiązania mobilne do wybranego modelu biznesowego?

- Jak poprzez aplikacje mobilne utrzymać lojalność klienta i wykorzystać ją do wzrostu sprzedaży przez Internet?

- Kiedy warto tworzyć aplikację, a kiedy wystarczy postawić na stronę mobilną?

Do panelu dyskusyjnego zaproszeni zostali starannie wyselekcjonowani goście, dla których świat e-commerce nie ma tajemnic. To jedyna tego rodzaju inicjatywa, w której polemikę podejmują wspólnie praktycy i specjaliści wielu dziedzin, przedstawiając pełne spektrum omawianego zagadnienia. 

Panel dyskusyjny poprowadzi Katarzyna Kazior, dyrektor funduszu inwestycyjnego Rocket Internet Poland, światowego lidera w dziedzinie e-commerce. 

Pozostali eksperci: 

Stefan Batory, matematyk, przedsiębiorca, innowator, twórca firm iTaxi i Booksy. Jest zafascynowany tym, jak proste rozwiązania w połączeniu z nowymi technologiami potrafią ułatwić codzienne funkcjonowanie milionom ludzi. Perfekcjonista, który konsekwentnie dąży do tego, aby jego aplikacje upraszczały życie oraz usprawniały prowadzenie biznesu jak największej ilości osób. Założył firmę Sensi Soft oraz notowaną na NewConnect spółkę eo Networks SA. Zapalony biegacz-ultramaratończyk.

Grzegorz Marczak, senior digital manager marki Payback, największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce, z którego korzysta obecnie ponad 10 milionów Polaków. Specjalista w obszarze tworzenia i optymalizacji rozwiązań produktowych i komunikacyjnych w kanałach cyfrowych. W Payback odpowiedzialny za portfolio narzędzi internetowych służących akwizycji i budowaniu relacji z konsumentem. Wcześniej związany z branżą medialną – współautor szeregu projektów internetowych w ramach grupy Ringier Axel Springer Polska.

Adam Tychmanowicz, Prezes firm Neptis S.A. oraz PrimeSoft Polska - lidera polskiego rynku rozwiązań klasy DMS/workflow. Współtwórca aplikacji Yanosik - najpopularniejszego w Polsce komunikatora dla kierowców - aplikacji pobranej już 3 mln razy i systemu drogowego wsparcia, z którym miesięcznie jeździ ponad 1,3 mln kierowców. Z wykształcenia ekonomista - absolwent Wydziału Zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, prywatnie miłośnik sportu (narty, snowboard, żeglarstwo, turystyka rowerowa). W 2013 r. poprowadził drużynę Neptis S.A. do zwycięstwa w kategorii charytatywnej podczas Poznań Business Run.

Zarejestreuj się już dziś!

Tagi:

E-SPIRATION

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.