Google inwestuje w polski startup

Google inwestuje w polski startup

Brief.pl / Aktualności

Travelist.pl, polski startup z branży hotelarskiej, dołączył do portfolio inwestycyjnego Google Ventures. Firma specjalizuje się w sprzedaży ofert hotelowych w najniższych dostępnych na rynku cenach. Google zainwestował w grupę, do której należy Travelist.pl 60 mln dol.

-

W czerwcu ubiegłego roku Travelist.pl stał się częścią Grupy Secret Escapes – brytyjskiego giganta na rynku usług turystycznych online i to właśnie w ramach grupy został objęty inwestycją funduszu Google Ventures w rundzie C. W nieco ponad 12 miesięcy od dołączenia Travelist.pl do grupy Secret Escapes przychody Travelist.pl wzrosły o prawie 500 proc., a serwis generuje w tej chwili prawie 20 proc. przychodu całej Grupy Secret Escapes.

Travelist.pl spodziewa się dalszych wielomilionowych inwestycji w marketing w Polsce oraz w rozwój w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, które będą pochodzić z funduszy pozyskanych od Google Ventures.

Travelist.pl będzie nadal funkcjonował jako odrębny brand. W niedalekiej przyszłości grupa Secret Escapes planuje ekspansję na bardzo atrakcyjne, także dla branży turystycznej online, rynki azjatyckie. Tomasz Nowiński, CEO Travelist.pl, zdradza, że tu także dużą rolę odegra polski stratup.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.