Sukcesy kreatywnych: Jarosław Kuźniar uruchamia kolejny startup

Sukcesy kreatywnych: Jarosław Kuźniar uruchamia kolejny startup

Brief.pl / Aktualności

Jarosław Kuźniar, który zajął 15. miejsce w rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie „Briefu”, pozyskał inwestora, który wspomoże go w uruchomieniu nowego podróżniczego startupu. goforguide.com to nowy projekt, który zostanie sfinansowany przez AIP Seed Capital.

-

Rozpoznawalność zdobytą w segmencie porannym stacji informacyjnej TVN24, Jarosław Kuźniar potrafi przekuwać we własny biznes – do tego prowadzony w sposób pozwalający jednocześnie realizować życiową pasję, czyli podróże. Kreatywnie łączy pracę zawodową w telewizji z rozwijaniem własnej firmy. Do tej pory rozwijał, i cały czas będzie, serwis goforworld.com, na którym o ciekawych zakątkach z całego świata pisze zarówno on, jak i zapraszani przez niego do współpracy podróżnicy, dziennikarze, blogerzy i czytelnicy. W ramach goforworld.com działa również butikowe biuro podróży, organizujące wyprawy typu background tours pilotowane przez znawców poszczególnych regionów. Niedługo ruszy serwis goforguide.com.

– Już jakiś czas temu zaplanowałem sobie stworzenie całej grupy goforworld.com, czyli kilku podróżniczych, startupowych produktów. Pomysł na skierowany do przewodników goforguide.com już od jakiegoś czasu krążył mi po głowie. Cieszę się, że kapituła AIP pozytywnie oceniła to przedsięwzięcie, bo dzięki wsparciu Funduszu będzie ono mogło stopniowo zacząć nabierać coraz bardziej realnych kształtów – mówi Jarosław Kuźniar.

AIP Seed Capital to fundusz, który wspiera rozwijanie nowatorskich idei biznesowych. Do tej pory zainwestował w 107 start-upów, a obecnie w portfelu ma kilkadziesiąt spółek.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.