Sukcesy kreatywnych: Jarosław Kuźniar uruchamia kolejny startup

Sukcesy kreatywnych: Jarosław Kuźniar uruchamia kolejny startup

Brief.pl / Aktualności

Jarosław Kuźniar, który zajął 15. miejsce w rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie „Briefu”, pozyskał inwestora, który wspomoże go w uruchomieniu nowego podróżniczego startupu. goforguide.com to nowy projekt, który zostanie sfinansowany przez AIP Seed Capital.

-

Rozpoznawalność zdobytą w segmencie porannym stacji informacyjnej TVN24, Jarosław Kuźniar potrafi przekuwać we własny biznes – do tego prowadzony w sposób pozwalający jednocześnie realizować życiową pasję, czyli podróże. Kreatywnie łączy pracę zawodową w telewizji z rozwijaniem własnej firmy. Do tej pory rozwijał, i cały czas będzie, serwis goforworld.com, na którym o ciekawych zakątkach z całego świata pisze zarówno on, jak i zapraszani przez niego do współpracy podróżnicy, dziennikarze, blogerzy i czytelnicy. W ramach goforworld.com działa również butikowe biuro podróży, organizujące wyprawy typu background tours pilotowane przez znawców poszczególnych regionów. Niedługo ruszy serwis goforguide.com.

– Już jakiś czas temu zaplanowałem sobie stworzenie całej grupy goforworld.com, czyli kilku podróżniczych, startupowych produktów. Pomysł na skierowany do przewodników goforguide.com już od jakiegoś czasu krążył mi po głowie. Cieszę się, że kapituła AIP pozytywnie oceniła to przedsięwzięcie, bo dzięki wsparciu Funduszu będzie ono mogło stopniowo zacząć nabierać coraz bardziej realnych kształtów – mówi Jarosław Kuźniar.

AIP Seed Capital to fundusz, który wspiera rozwijanie nowatorskich idei biznesowych. Do tej pory zainwestował w 107 start-upów, a obecnie w portfelu ma kilkadziesiąt spółek.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.