wp - grudzien 2016

Sukcesy kreatywnych: Jarosław Kuźniar uruchamia kolejny startup

Sukcesy kreatywnych: Jarosław Kuźniar uruchamia kolejny startup

Brief.pl / Aktualności

Jarosław Kuźniar, który zajął 15. miejsce w rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie „Briefu”, pozyskał inwestora, który wspomoże go w uruchomieniu nowego podróżniczego startupu. goforguide.com to nowy projekt, który zostanie sfinansowany przez AIP Seed Capital.

-

Rozpoznawalność zdobytą w segmencie porannym stacji informacyjnej TVN24, Jarosław Kuźniar potrafi przekuwać we własny biznes – do tego prowadzony w sposób pozwalający jednocześnie realizować życiową pasję, czyli podróże. Kreatywnie łączy pracę zawodową w telewizji z rozwijaniem własnej firmy. Do tej pory rozwijał, i cały czas będzie, serwis goforworld.com, na którym o ciekawych zakątkach z całego świata pisze zarówno on, jak i zapraszani przez niego do współpracy podróżnicy, dziennikarze, blogerzy i czytelnicy. W ramach goforworld.com działa również butikowe biuro podróży, organizujące wyprawy typu background tours pilotowane przez znawców poszczególnych regionów. Niedługo ruszy serwis goforguide.com.

– Już jakiś czas temu zaplanowałem sobie stworzenie całej grupy goforworld.com, czyli kilku podróżniczych, startupowych produktów. Pomysł na skierowany do przewodników goforguide.com już od jakiegoś czasu krążył mi po głowie. Cieszę się, że kapituła AIP pozytywnie oceniła to przedsięwzięcie, bo dzięki wsparciu Funduszu będzie ono mogło stopniowo zacząć nabierać coraz bardziej realnych kształtów – mówi Jarosław Kuźniar.

AIP Seed Capital to fundusz, który wspiera rozwijanie nowatorskich idei biznesowych. Do tej pory zainwestował w 107 start-upów, a obecnie w portfelu ma kilkadziesiąt spółek.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.